Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed3r_X_
nagyúr
Azt hogy nem kőne'
14 ezerért tankolok benzint (teljesen tele), átlagban 398-405 Ft/l között, és max 550-570 km amit kihozok belőle. Elég vegyes használat, város és hosszabb táv, de araszolgatás alig van. Havonta 2x járok a kúton, és rakom tele.
Suzuki csoportban is sokan jönnek a 4.5 literes fogyasztással. Na az az amit nem hiszek el. Egy kis ezressel, max 80-90-nel köszörülgetve talán.. de nem 1.3-massal.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
batai15
félisten
Vegyél törpe dizelt. Kis 206 sw ugyan úgy 67 paci volt mint a szuka.
Csak 1 tonna kb.
Sokkal dinamikusabban vitte, és nem kelett erőlködni a 4.5 fogyasztáson.
Balatonra tavaly mentünk 4en fullra pakolva oda felé 4. 8 klímával 120al,vissza felé siettem 140 átlag klímával 5.2. Szuka nekem télen 7 litert is evett. Mikor meg vettem gyári 13as gumival 5 liter körül volt, nagyban gumival rögtön 5.5 6 lett. Igaz nem is tábla szerint közlekedtem. -
Graphics
Jómunkásember
válasz szegedilaci #50 üzenetére
Segítek, a modern benzinesek is közvetlen befecskendezéssel üzemelnek, tehát.
- Van turbo/nicns turbo esetleg
- Injektor szintén, merthogy ezeknél is magas nyomású rendszer van
- Kettős tömegű is van a benzineseknél is.Tehát mindkét oldalon ugyanannyi költséged lesz... Most már
Általános:
Én pl. próbáltam erős autót is, szuper, jó, megy meg minden. De a hétköznapokban egy 1.4 i-DSi-t hajtok, mert rohadtul nincs gondom vele, és csak tankolni kell.
Persze van igényem erős autóra is, csak nem tudnám hol használni.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Ed3r_X_
nagyúr
80 le alatt nem veszek már semmit, a 84-től is el tudnék viselni többet azért.
Télen nekem bekérte a 7, 7.5-et szintén. Ráadásul gyári 13-mas kerekekkel.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
válasz Graphics #105 üzenetére
az erős autó akkor tesz jó szolgálatot, amikor nagy a forgalom, de menned kell.
nem mindegy, hogy egy forgalmas úton negyedórát bandukolsz egy teherautó mögött, vagy hamar be tudod vállalni az előzést. attól még, hogy az autó erős, lehet vele 90-nel menni.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
simonzé
addikt
Hölgyeim, és uraim!
Nagyon megtisztelő,hogy máris ennyien kommentáltátok a cikket, köszönöm nektek. El kell mondanom, hogy nagyon büszke vagyok rátok! Így 100 hsz után sem volt még fikázó, fennhéjazó, alja komment. Ilyet, hogy ennyi és ennyiféle mondanivaló után még mindig korrekt a stílus, én még nem láttam. Köszi nektek!
Viszont azt is el kell mondanom, hogy miattatok fogadást veszítettem. Arra fogadtam, hogy 50 hsz-en belül lesz aki szóvá teszi a Kispál idézeteket, de ez csak a 74.-né történt meg. Hát erre most mit mondjak?
I don't fit in. I fit out.
-
Graphics
Jómunkásember
Ha nagy a forgalom én nem kínlódok az előzgetéssel. Útvonalat tervezek, visszakapcsolok, és megyek akkor amikor lehet.
Elég rizikós erős autóst látok a úton Akik rosszul mérik fel a távot, és minket veszélyeztetnek.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
-
Graphics
Jómunkásember
-
kenwood
veterán
meg amikor szeretnel balra bekanyarodni,de a szembol erkezoket ez minimalisan sem erdekli. sok olyan szitu van,ahol egy izmosabb jargany ugy atfer,hogy lassitania sem kell a masiknak.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Kisgépkezelő
senior tag
Feltéve, ha mindketten a megengedettnél nem sokkal nagyobb tempóval mentek, akkor nagyjából 3-3,5 percet nyersz azzal, hogy nem totyogsz mögötte negyed órán át, hanem azonnal megelőzöd. Őszintén nekem pont mindegy lenne.
Egyébként korábbi kérdésedre válaszolva, nekem annyira nem volt mindegy, hogy mire cserélem a korábbi vackomat. Mindenképp cabriot szerettem volna, és az is lett. Jóleső érzés, hogy süt rád a nap, és hozza be a szél a táj illatát, ahogy mész. Az már kevésbbé fasza, hogyha marhatrágya, vagy smoke & charm illatú a táj és nem tudsz 2 másodperc alatt belső keringetésre váltani, de ennyi kockázatot megéri vállalni. -
kenwood
veterán
válasz Graphics #117 üzenetére
Van. Meg olyan is,hogy zongora esik a fejedre.
Ha te ugy szamolsz,hogy lassitania sem kell, es nem vagy fogyatekos,akkor atfersz.
Annak az eselye,hogy te elszamoltad magad,neki pedig fekezni sincs ideje ,es beledszall, hasonlo az elso sorhoz.Persze ennek feltetele hogy tenyleg csak akkor kezdj bele,ha tudod,hogy nem kell lassitania sem. Ha mar eleve belekalkulalod,hogy pici gazelvetelre szukseg lesz,akkor nyilvan jelentos megno a kockazat.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
válasz Kisgépkezelő #118 üzenetére
"ha mindketten a megengedettnél nem sokkal nagyobb tempóval mentek": akkor nem előzöm meg, mert megy annyival, amennyivel én mennék.
de múlt pénteken pl. mentem országúton vagy 40 kilométert, és mindenki 60-70 között tötymörgött, és nem lehetett előzni, akkora volt a forgalom. A szokásos 35-40 perc helyett másfél óra alatt értem oda. Ez túl sok, ha lett volna hely előzni, nem várom ki.
Hogy kinek milyen kasztni jön be, azt egyéne válogatja, én nem ülnék be olyan autóba, ahol nem futotta vasra a tetőben. Se a kabrió, se a napfénytető nem tetszik. Na jó, karbon tető azért belefér
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Kisgépkezelő
senior tag
A teherautónak 70, neked meg 90 a megengedett, ebből számoltam az időeltérést.
Annál a 1,5 órás 40 kilóméternél valami egyéb furcsaság lehet a számításban, mert ha 26-os átlagot mész ekkora távon, akkor nem hiszem, hogy a 70-el közlekedők tartottak fel végig. Én Pesten többnyire olyan többsávos főutakon járok háztól házig, ahol 70-es sebességkorlát van, meg nagyjából 28 végig piroshullámra állított lámpa, de még így is 33-as átlagsebességet ír az elmúlt pár hónapra (fene tudja már, hogy mikor nulláztam).[ Szerkesztve ]
-
veterán
A Skodám kéziváltós, tudja azt, hogy nemcsak egyesben, hanem kettesben, sőt hármasban is elforgatja az első kereket nagy gázadásra.
A 300 lóerő feletti Kia biztosan negyedikbe váltáskor is tudja ezt
Amúgy a Mazdának van 2000 köbcentis szívómotorja a 3/6 szériában. A kisebbik teljesítményű 120 lóerős, a nagyobbik pedig 165 lóerős. Gondolkodtam, hogy ilyet vegyek, de egy jobban felszerelt Mazda3 a 165 lóerős motorral 7,5 millió Ft lett volna
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
válasz Donki Hóte #122 üzenetére
"A Skodám kéziváltós, tudja azt, hogy nemcsak egyesben, hanem kettesben, sőt hármasban is elforgatja az első kereket nagy gázadásra.": venned kellene rendes gumit, meg beállítani a légnyomást
"A 300 lóerő feletti Kia biztosan negyedikbe váltáskor is tudja ezt": valószínűleg nem, mert az összkerekes, gyorsításkor a hátsó tengelyt használja jobban.
A mazdának csak rozsdaboglyái vannak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Graphics
Jómunkásember
Nekem ezt most mondhatod.. Évek óta ezzel foglalkozok. Viszont ez nem ennyire fekete vagy fehér, ahogy leírtad.
Általában mindig mindenki jobban tudja, ezért se szólok bele a nagyok dolgába... Mindenki úgy intézi ahogy akarja. 1 dobása úgyis van mindenkinek...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
nagyúr
válasz Donki Hóte #122 üzenetére
virsli gumik?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Vladi
nagyúr
válasz Donki Hóte #30 üzenetére
Már csak azt kellene Európában kötelezővé tenni, hogy az ezzel kapcsolatos tájékoztatót is a helyi hivatalos nyelven felírják a műszerfalra.
Amúgymeg: japán francia balodlal, többi jobb. Kivéve a kivételek.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
Veatta
aktív tag
2- Golffal járok, egyéb kérdés?
-
mephi666
nagyúr
nálunk az új céges peugeot 208 is balos... néztem is, amikor megálltam vele először tankolni jobbosan, hogy hol a luka tankméretével nem vagyok teljesen kibékülve, mert fullról indulva egy kecskemét-debrecen oda-vissza táv végére lekonyult elég rendesen a mutató (végig pálya 130-140 volt)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Integrale
veterán
1000 km-t (sőt még többet is) gyakorlatilag akármelyik dízellel el lehet érni.
Bp- Padova egy 24 éves előkamrás dízellel 1100 km, úgy, hogy akkor villant fel a lámpa. 63 literes a tankja. Utódjával, az már JTD 1200 is megvan normális, előrelátó közlekedéssel."Bad reklám is reklám too"
-
tesla
újonc
Érdekes , a 3. szériától bal oldalra került a tank partner/berlingo-nál.
Viszont maradt a jobbra néző kútfej Biztos maradt rengeteg sablonjuk
Most már tényeg kiváncsivá tett a dolog, érdekes lenne egy lista melyik autónál hogy van, illetve változik-e tipuson belül, akár adott évjáratban is.
Lehet ez az újabb kori járgányok hozománya hogy a gyártók tojnak rá merre néz a kútfej az ikonon.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
-
-
Lord Myn
senior tag
Jó, persze, az meg egy Porsche 911 GT2 RS-hez képest gyenge... Ne írjál már hülyeségeket, a Kia Stinger már majdnem sportautó kategória, de legalábbis egy Dodge Charger-rel van partiban. Egy 150 lovas kis turbós benzines az igenis erősebbnek számít az átlag autók között (főleg Mo-n). Majd ha az emberek 80%-a 200LE fölötti autóval jár, akkor lesz igaz a kijelentésed.
"War does not determine who is right - only who is left."
-
zseko
veterán
Igazából elég lenne egy ~3millás elektromos, mert napi szinten alig megyek többet 12km-nél, de ha munkahelyig mennék+bevásárlás akkor se lenne több oda-vissza 50-nél, és erre egy benzines pazarlás szerintem, de egy ilyen elég lenne.
Viszont t*köm se kínlódna hosszabb távra útvonaltervezéssel, 55-ös átlagsebességgel, és +40 perc tankolással 100km-enként, így mindenképp kell mellé egy második normális autó erre, ezért inkább nem vettem. Amit meg megvennék, pl. egy Hyundai Kona EV, na arra még várnom kellHR24.hu
-
nullpoint
senior tag
Na jó, de merre néz az ikon, s hol a betöltőnyílás?
#Integrale:
Azért nem urbanlegend mert inkább hosszú távú tapasztalat, a járművek döntő többségénél így volt, feltételezem hogy nem véletlen.
Érdekes lenne több tipust megnézni, lehet kéne egy topik amibe mindenki beírja tipust/évjáratot és hogy merre van a betöltőnyílás, aztán pár ezer bejegyzés után tudunk statisztikát csinálni[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
Integrale
veterán
Volt a családban B3 és B4 is, egyiket piacozásra használták sokáig, röhögve elmentek 1300 km-t megpakolva is. Aztán az autóval megálltak egy zebránál, a Volánbusz hátulról pedig nem.
nullpoint Az europai gyártmányok legtöbbje jobb oldali betöltős, a piktogram csöve szintén jobb oldalon van, de vannak olyan modellek, amik bal betöltősek (németek többnyire következetesen jobb oldalra rakják).
Olaszok egy időben variáltak vele, de a piktogram maradt. Japánok nagyrészt bal betöltősek, de a visszajelző jobb oldali csövű, de soknál van nyíl.Szerintem csak a véletlen műve az egész, újabban az Audik is kiírják, hogy melyik oldalon van.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Lord Myn #144 üzenetére
"Egy 150 lovas kis turbós benzines az igenis erősebbnek számít az átlag autók között (főleg Mo-n).": ez maximum csak annyit jelent, hogy a többi még gyengébb.
A downsize-olt kisköbcentis turbós benzineseknél a turbólyuk, a környezetvédelmi norma meg a többi hülyeség miatt elég gyengének érződik. főleg, ha túlsúlyos kasztniba teszik bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Lord Myn
senior tag
Persze, minden relatív, azért is írtam a példát, egy exotic sportautóhoz vagy egy pályaautóhoz képest egy BMW 540 vagy egy Kia Stinger is egy kalap sz*r, szóval az átlag autókhoz hasonlítsunk már...
(Egyébként meg pont a downsize-olt turbós benzinmotoroknál tűnik el szinte teljesen a turbólyuk, mivel relatíve elég alacsony fordulaton (bőven 2000 alatt) jön már a max. nyomaték, persze nem versenyautók ezek, de hogy a 40-50%-kal nagyobb szívó benzinesekkel röhögve felveszik a versenyt dinamikában az biztos, miközben a fogyasztásuk azért jelentősen alacsonyabb).
"War does not determine who is right - only who is left."
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bestbuy játékok
- Ukrajnai háború
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- PlayStation 5
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- További aktív témák...
- Synology BeeStation 4TB NAS (Hálózati Tároló)
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 3 TOUCH: i5 1250P, 32GB RAM, 1TB SSD, 100% akku,Win11Pro,Lenovo Prémium gari
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X LHR Videokártya! BeszámítOK
- Asus X550VX 15.6" FHD IPS i5-6300HQ GTX 950M 12GB 480GB magyar bill DVD író gar
- Gopro hero 9 black