Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz kwzatz #47 üzenetére

    Mert gondol a jovore is. Lehet itt nem emeltem ki, de mindig ugy gondolkodok, hogy ha valaki megvesz ilyen mai arakon egy VGA-t, azt nem csak a kovetkezo generacioig veszi, hanem ~3 evre, es AAA jatekokkal akar jatszani, nem SNES emulatort futtatva mariozni. Nalam mindig ez a kiindulasi alap, ami alapjan mondom, amit mondok. Megvetel pillanatatol szamitva minimum 3 eves birtoklasi ido, ilyen aron elvarva, hogy a 3ev vegen RT nelkul meglegyen az FHD high @60fps.

    Es az alapjan, amik most a trendek, a jovore erkezo AAA jatekok kozott mar boven lesz, aki 1080p-ben is kozel lesz a 12GB VRAM igenyhez RT nelkul is. Tehat 8GB felejtos, 3 eves tavlatban gondolkozva a 12GB meg valszeg pont eleg lesz egy kellemes ~high grafikara 1080p-ben.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Kansas

    addikt

    válasz kwzatz #47 üzenetére

    Nemtom, nekem sikerül 4K-ban játszani vele szinte mindennel amit én tolok. Igaz azok nem a legeslegújabb címek, hanem WoWs, Truck Simek, Transport Fever 2, AC Odyssey, Cities: Skylines, Skyrim, Witcher 3(no RT), ilyesmik...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • gbors

    nagyúr

    válasz kwzatz #47 üzenetére

    Pl. mert nem 60 FPS a target. Vagy mert RT-t is akar.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

  • opr

    veterán

    válasz kwzatz #57 üzenetére