Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • N€T0X|N

    őstag

    válasz Syrius XIX #19402 üzenetére

    Tömeges zúzáshoz tömeg kell, és azt nehéz kiküszöbölni, hogy valami keskeny pályán, vagy a célegyenes utáni keményebb kanyarban (pl. Jarama, Donington), ahol még tömeg van, ne legyen ebből valami crash már a rajt után. Én hiába fékezek középen, ha a hátsó belémszáll - mert ő még az ideális féktávon kívül van - és továbblök az előttem lévőbe, aztán már mindenki idegbeteg, és homokra megy/totálozik/akármi.
    Azt kellene sokaknak megérteni (neked válaszoltam, de nem neked célzom), hogy nem lehet mindig az ideális íven menni, vagy az ideális féktávon fékezni/gyorsítani, stb. mert néha egész egyszerűen ott van valaki az útban. A legtöbb puff ebből adódik (vagyis a hibás döntésből, ahogy fentebb is írtam), én úgy vettem észre.

    Sent from my keyBoard

Új hozzászólás Aktív témák