Hirdetés
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Case, Claim
Mi az a Case és Claim?
Az eBay vásárlói védelmet nyújt a regisztrált tagjaink (eBay Buyer Protection). Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
Megjegyzés: Az eBay-n megadott küldemény várható érkezési időtartam (Estimated delivery) egy, az eBay programja által becsült statisztikai átlag. Nem az eladó által vállalt garantált szállítási idő.
Amennyiben az eladó nem mutat hajlandóságot az ügy rendezésére (nem válaszol 3 napon belül, vagy látványos módon húzza az időt), akkor a Case megnyitásától számítva 30 napig tudsz egy Claim-et (követelést) nyitni. Itt már az eBay dönti el, hogy ki a kedvezményezett, te vagy az eladó.
Az eBay szabályaiUpdates to the eBay Buyer Protection Process - 2013.10.24.
Mikor nyissunk Case-t vagy Claim-et?
Amennyiben a megjelölt időn belül nem kapod meg a küldeményed, először érdemes az eladóval felvenni a kapcsolatot, és tőle érdeklődni a csomag holléte felől. Abban az esetben, ha az eladó nem válaszol, vagy nem tesz lépéseket a megoldás érdekében, akkor érdemes megnyitni a Case-t, és ha muszáj, abból a Claim-et.
Hogyan nyissunk Case-t, lépésről lépésre:
Segédlet[ Szerkesztve ]