Hirdetés
- Több helyről érkező SteamOS-t jósol a Valve arculati irányelveinek frissítése
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségssége
- Egyelőre nem alkalmas tömeggyártásra az Intel készülő gyártástechnológiája
- Sparkle grafikus kártyák Intel Battlemage architektúrával
- Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségssége
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen monitort vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Érdekes koncepció. A négyütemű motorba beletoltak pluszba egy kétüteműt,
A teljesítmények kívül a nyomaték nőni fog. Vélhetően nagyobb mértékben mint a teljesítmény. Versenyre teremtett motor.A problémáinkat ez a motor sem fogja megoldani.
A motor hatásfoka csökkenni fog, A nagyvárosokban továbbra is kitolja az égéskor keletkező anyagokat a levegőbe. A részecskeszűrők sem szűrnek ki mindent. Az elméleti klíma semlegesség nem elegendő cél. Az időjárás anomáliait nem fogja megszüntetni. Legfeljebb az aktuális állapotot konzerválni. Illetve azt sem, mert vannak országok ahol ignorálják a problémát.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Klaus Duran #2 üzenetére
"Főleg nem a kapitalista módon."
A szocialista módon készült Trabantra gondolsz?
Csukott szemmel tudtad, hogy kelet vagy a nyugat Berlinben vagy,
Büdös volt a teljes terült. A Trabantok és Wartburgok okádták a piszkot. Nem volt olyan sebesség, ahol biztonságosnak lehetett tekinteni ütközés esetén az autót.
Habár formai frissítést kapott az autó úgy 20 évenként. A motorhoz nem nyúltak hozzá.De legalább 10 évet várni kellett egy új példányra.A mai gyártók legalább próbálnak a valós igényekhez igazodni. Legalább is abba az irányba, amire azt gondolják, hogy van igény.
De nem mindig jön be.
Árfelhajtó hatása van a környezetvédelmi és biztonsági előírások szigorodásának. Ráfutásgátlás, sávtartás, alkohol teszt, ...Van egy 7 éves kisautóm. Városban használom leginkább. Ebben a kategóriában hét év alatt duplázódott az ár. A nagyobb autóknál ez nem sokat számít. Nagy részük már alapfelszereltség volt korábban is.
Magyarországon a pótalkatrészek nagy része utángyártott. Az eredeti pótalkatrész drága, Ha meghallja az autó gazdája két ár eltérését, a szívinfarktus után az olcsóbbat fogja választani. De lehet, összességében az a drágább, mert többször kell cserélni. Csak a kis sorozatban gyártott járművek esetében használnak eredetit. Ebben a kategóriában már a tulaj sem akar utángyártottat.
Azt azért érdemes megérteni. Az autók élettartama eléggé behatárolt. Extrém körülmények között vannak használva. Az anyagelfáradás ellen nincs orvosság. Illetve van csak az megfizethetetlen. A sokkal jobb minőségű anyag és a hozzá tartozó gyártástechnológia nagyon megdobja az árat.
Németországban 1990-ben, 9,5 év volt a járművek átlagéletkora. Tavaly már 9,8 évre nőt. A járművek 44%-a idősebb 10 évnél. A minőség javul, nem romlik.
Úgy 20 év után minden járművet nyugdíjazni kellene. Folyamatos pénznyelővé és életveszélyessé válnak. Sokszor nem a tönkrement alkatrész a hiba forrása csak a hiba következménye. A hiba valódi forrását nem tárják fel. Ha a szerelő mégis tudja, nem tud vele mit kezdeni. Komolyabb a gond egy alkatrész cserénél.
Lalikirály Mercis blogját érdemes végigolvasni. A Mercédeszhez olcsó az alkatrész. (Legalábbis a régiekhez.) Mégis pénznyelő berendezés.Inkább az elhasznált járművek újra hasznosíthatóságán kellene javítani. A járműből visszanyerni a fémeket olcsóbb, mint nyersanyagból legyártani. Sokszor környezetkímélőbb is.
De mindegy is. A belsőégésű motorok hatékonysága messze marad el az elektromos járművekéhez képest. Ha az üzemanyag útját is hozzászámolod, az akkus megoldás abszolút nyerő.
Lassan a megtehető kilométer szám és a töltési idő is elfogadható lesz. Már lecserélném a mostani elektromosra. De nem akarok drágán vásárolni leavult technikát. Ha leesik az áruk, az új generációk okán, meggondolom egy mostani használtat olcsón megvenni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Laptop szerviz - Alaplap javítás ingyenes bevizsgálással
- Intel i7 11700k, MSI Suprim 3070ti, MSI Z490, Phanteks rgb ház, SSD, 16GB ram teljes konfig eladó!
- Iphone 15 PROMAX 256GB 2026. decemberig számla, jótállás, natúr titán, független
- Értékcsökkentett, HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB NVMe SSD, WIN
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GAR
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest