Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Mini-ITX
- Projektor topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
Friss kedvcsinálón a Bleach: Rebirth of Souls
gp A játék valamikor jövő év elején érkezik de pontosabb dátumot nem kaptunk.
-
Az igazán szórakoztatni akaró videojáték
lo Előfordult már veletek, hogy egy Game of the Year esélyes játék untatott? Nos, velem ez történt a God of War Ragnarök...
-
PROHARDVER!
PlayStation 5 összefoglaló
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
válasz kwzatz #176826 üzenetére
Mondjuk a RT-nek nem egyenes következménye, hogy szép vagy szebb, mint a raszter. Ezt bárki, aki kicsit is ért hozzá, pontosan tudja.
A RT lényege a fényviszonyok pontosabb leképezése. Ezen belül jó példa a reflexiós önárnyék: ha egy fehér fényforrás és színes fal közé leraksz egy fehér testet a falhoz közel, akkor a test fal felöli oldalán a fal színe bevilágítja a test önárnyékát, pont, mint egy színes derítőlap a fotózásban. Ezt raszternél elég macerás lehet megcsinálni, főleg dinamikus környezetben, ahol mondjuk a test és a fal köze bemehet a játékos és a saját árnyékával és reflexiójával már nem tud mit kezdeni a rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Az OFF topik erre található!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen