Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chosa91

    aktív tag

    TL;DR story

    November vége felé történt velem egy nem igazán pozitív történés.

    Feltörték a fiókom és vásároltak a fiókomhoz társított MasterCard kártyával. Szerencsémre csak PS Store-on belül (FIFA 16 pontokat vettek, de nekem nincs is FIFA 16-om), viszont én ebből egyből arra következtettem, hogy ez csak egy teszt lehetett, hogy valid-e a kártya. Mindez történt egy pénteki napon délelőtt ~10 óra tájékán.
    Egyből a belogoltam és kártya eltávolítása, jelszó változtatás. Ezt követően a bankba siettem letilttatni a kártyám, valamint megtenni a "kárbejelentőt". A bankban az ügyintéző készséges volt és segítőkész. Mint egy 3/4 óra alatt le is lett papírozva minden (letiltás, új kártya igénylés, kárbejelentő).

    Ezután ide a fórumra fordultam kérdeztem, hogy ilyen esetben milyen illetőségeknek írjak PS háza tájékán. Az angol supporthoz irányítottatok. Levelezésbe kezdtünk (ami igen lassan ment, 1-1 heteket kellett várnom a válaszokra). Ez eltartott január elejéig, amikor is azt az instrukciót kaptam, hogy a helyi supporttal vegyem fel a kapcsolatot.

    Az előzményekkel együtt fel is kerestem a magyar ps supportot itt először azt a választ kaptam, hogy várjak.
    Ez a "várakozás" közel 2 hétbe telt, míg a (mint később kiderült az angol) központ válaszol nekik és ők írnak nekem az eredménye pedig tömören annyi volt, hogy megoldható és visszautalják a kártyámra.
    Mindeközben a bank visszautalta az említett kár összegét (~23k huf) az incidenst követő 2. héten.

    (Itt áttérnék kérdezz - felelek-re mert hosszú lenne)
    VÁ: "de az el lett távolítva a fiókinformációk közül".
    RE ~1 hét után ismét: nem gond, mert az adatbázisban ettől függetlenül még benne van.
    VÁ: "mint korábbi levelemben említettem, nem csak eltávolítva lett onnan, hanem le is lett maga a kártya tilttatva"
    RE: szíves türelmét kérjük a központ válaszáig
    RE: megérkezett a központ válasza (legutóbbi levelemet követő 2 hétre rá), attól hogy le van tiltva a kártyája még fogadhat rá.

    Szumma szummárum a support nagyon lassú mindkét oldalon (EN - HU), nyögvenyelős és nem kellőképp részletes. A pénzt visszakaptam, duplán is (?!).

    Konklúzió:
    Használjatok webkártyát és ne tartsatok rajta egyszerre sok pénzt.
    Online is le lehet tiltani a kártyát (ez még gyorsabb mód tud lenni).
    Érdemi infót én ezentúl nem tárolok a PS fiókomhoz csatolva.

    "Find something boring, and make it funny!"

Új hozzászólás Aktív témák