Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gaming notebook topik
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Az Arm megvenné az Intel egy részét
it Közölték velük, hogy az nem eladó – egy ilyen felvásárlás miatt ráadásul az USA nagy támogatásai is veszélybe kerülnének.
-
Új fülhallgató kíséri a Redmi Note 14 szériát is
ma A színben harmonizáló Redmi Buds 6 mindenben fejlődött picit az elődmodellhez képest.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #133342 üzenetére
Én a biztonsági öv csatijára akasztom. Az, ami az üllés mellett van. Tud is lógni függőlegesen, szem előtt sincs.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #133347 üzenetére
En nem vettem eszre jelentos kullonbseget, az illat terjedeseben, akkor, ha oda lent van
Anno zselest hasznaltam (ami ilyen kis tegelyben van). Ules alatt volt tarolva, de igy is eleg hatasos volt.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
K Norbi
addikt
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #133495 üzenetére
Adnak el olajat, vagy ők lecserélik?
Gondolom egy 400 lejből (30.000HUF) ki is jönne a csere náluk(#133496) bitpork: ismerek két értékesítőt, akik az Audi szalonban dolgoznak, lehet megkérdem őket. Bár remélhetőleg nekem is nem 8000-ért szereznek
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #133499 üzenetére
Ki mondta, hogy a világ segglyuka?
Csak gondolom minimum 150 lej/óra a munkadíj, azért annyit nem fizetnék nekik, ha nem muszáj.Most nem értem, mi baj/miért volt "sértő" amit írtam...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
aero.
veterán
válasz i-sti #133505 üzenetére
Csak hogy tisztába tegyük a dolgokat, azonos tempóval nagy fordulaton menni nem jelent terhelést, kb. 15-20 lóerőt használsz 80-as tempónál. Ahogy Mágus írta, padlóig a gázt és terhelni a motort, melegen semmi baja nem lesz. Nem kell 5200-ig forgatni, mert ott már lekókad.
-
-
-
válasz i-sti #133736 üzenetére
Nekem is volt az allroadban. Bár az 2g High volt. Még az audi Szegeden sem tudott vele mit kezdeni Valami olyan volt h országkód nem stimmel. De akármire állították megmaradt. Viszont minden működött még a beépített telefon is.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #133852 üzenetére
Kivéve, ha nem szereted:
- a zajt
- a bűzt
- bébifókákat mészárolni
- egy kútról tankolni a kombájnokkal- az elkövetkező években tervezel német nagyvárosokban járni,
és szeretnél/szeretnéd:
- hidegben elindulni
- a nem buta karakterisztikát - jó, erre a 3 liter sor/v6 és felette megoldást jelent.(#133851) focvis: Ugyanolyat vettél?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #133856 üzenetére
Az F10-es 5-ösben konkrétan ég és föld a különbség a benzinmotor és a dízel közt hangra, főleg városban. Pedig mindkettőben benne volt az extra hangszigetelt üvegezés.
5200? Azon melegítjük a rendes benzinmotort, a dízelnek meg ott már se ereje, se szép hangja.
Az 1500-tól 3xx nyúlmókus nem nagy dolog, egy 2 literes turbós benzines is tudja ezt, csak mondjuk 5500-ig tart a nyomatékcsúcs, nem 3000-ig.
Na hát ez a baj, egy rendes autónál nem tartunk emlékpercet, ha hidegben kell indulni.
(#133858) focvis: Ha nem kell tartaléknak én megpróbálnám eladni, aki ilyet vesz használtan általában tudja, hogy nem karbantartásmentesek.
Bimmer: Nem, még nem, egyelőre a G30-as próbáját kellene megejteni, illetve nem tudni, hogy van gyártókapacitás, sokára vagy nagyon sokára tudnak autót hozni.
G6? Jobban tetszik is, vagy van nem elszállt árú a piacon?
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #134054 üzenetére
Abból a szempontból nem, hogy ez nem egy Golf 6. Létezett, páran retrofittelték/beraktak máshonnan, de én inkább akkor lepődnék meg, ha valami azzal jött volna, mert az nagy eséllyel cserélt műszerfalas (ami márkakereskedést igényel a kódolás miatt). Gyárilag itthon nem volt kérhető.
Itt egy példa, de ezek egyéni kérésre gyártottak, 1000$-t meglepően sokaknak megért. Összehasonlításképp nagyjából feleennyiből lehet kapni Virtual cockpitet, ami mondjuk ezzel szemben tényleg ad valamit.
[ Szerkesztve ]
-
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #134449 üzenetére
Na az utolsó eset nálam nem hiszem, hogy játszani fog!
No mindegy, elég erősen le lettem beszélve a TFSI-ről. Egyébként itt nem az 1.4 -ről hanem az 1.2-ről volt szó.
Egyébként nem csak a váltóval volt gond, hanem motorikusan is! Sajna. Nem tudom már mit mondott pontosan így nem is akarok leírni hülyeséget.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #134452 üzenetére
Néha amúgy elgondolkodám', hogy lehet jobb lett vón' az az 1.4 tréefesi audi. Még mindig fent van!
Bankkártyával? Hát persze!
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #134459 üzenetére
Nem tudom láttad e, de kérdeztem, hogy mennyire érdemes csipszelni a szívó benyát! Sokan azt mondják, érezhetően jobb lesz tőle. Itt nem a +10 lóerőről beszélek, hanem hogy a nyomatékát leadja alul is és nem kell pörgetnem a kocsit 3500-ig. Véleményed?
Bankkártyával? Hát persze!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest