Hirdetés
- Léghűtés topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Raspberry Pi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
Hirdetés
-
Szivárvány
lo ...
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
Biztos, hogy nem oké a két oldal közötti jelentős mértékű eltérő kopás.
Nekem a B Vectrán 19 éves korában volt először cserélve a fékbetét, és egyszerre a két oldal. Nem igazán volt eltérés a jobb és bal oldal között, meg egyébként sem lett volna értelme ennyi idő után külön csak az egyiket cserélni. Egyúttal új tárcsákat is kapott.
Őszintén szólva én a 60ezer km alatti elkopást is gyanúsnak találom, bár ez erősen függ a használat módjától. Nekem kb 200ezer km volt az autóban az első cserénél, bár tény és való, hogy nem városi autó volt napi használattal, hanem kirándulóautó. Nyaranta volt, hogy kapott 1 hét alatt 5ezer km-t, de javarészt autópályán (már amelyik országban épp volt egyáltalán autópálya, pl. Albánia). Télen meg pihent. (24 évesen még a gyári lengéscsillapító, váltó, kuplung, gyújtótrafó, stb., stb. van benne.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest