- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
10 körül van melegen az ideális viszkozitás, a véknyabbik 5w 30-at tenném, ha nincs sok hideg indítás.
Kornél: felesleges bele a C2. Az a motor csak a kipuba kormol. Nem nagy a befecskendezési nyomás és a kompresszió sem extrém. Dízelnél 2000 Bar a befecskendezési és 30 Bar a kompressziós végnyomás. Az más világ. Én azt tenném, amit a gépkönyv ajánl. Csak a dieselhez adja a C2 normát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Renault, Dacia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- További aktív témák...