Hirdetés

Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz rii #1416 üzenetére

    Egyelőre beraktuk a pénzt saját zsebből (h. a kassza stimmeljen), majd ha méltóztatik rendezni a fennáló tartozását a ''kedves'' ügyfél, kivesszük a többletet.
    Azt hiszem, ezt a pénzt már buktuk... :((
    Mondjuk, tudom a címét, meg a számát, de az 1800 Ft nem ér annyit, h. komolyabban foglalkozzam vele -csak idegesít, h. ilyen gerinctelen emberek vannak a földön...
    Az a nagyobbik gond, h. mindössze egy fax szám van, amin az ilyen ügyeket lehet intézni, ez pedig egyirányú -ők nem írnak nekünk. A másik, h. (sz.tem) a Pannon az ügyfél oldalán áll, meg aztán ők már megkapták a pénzüket, mikor a cégünk megvette tőlük a feltöltőkártyát...

    Samsung Galaxy A54

Aktív témák