Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • m3ss

    veterán

    válasz #40935168 #17628 üzenetére

    kleroonak is egyes van? tenyleg szep a kepe/bokeh, anno kertem tole mintakepeket. ff-en engem is kicsit elkezdett erdekelni a 70-200, hosszu obi segitene szejjelmosni a hatteret...mas kerdes hogy nincs nagy szuksegem ra..en egy ilyen fix 300 f4 sigmat is el tudnek kepzelni...ha az ramegy ff-re..

    kleroonak nem huntol? d700-on is van ilyen release/focus prority hulyeseg? d800? en nem tudtam ezt megfejteni d300-on, release-en nem volt tul pontos egyik uveggel sem, focus-on meg mozgo celpontra felejtos volt...nezett hulyen a csalad hogy miert nem fotozok mar, szerencsetlenek kb nem is mozogtak en meg nyomogatom a gombot, ujra, megint...semmi..nem exponal istennek se :N (35g is, sigma 105 is)
    70-200 sigmaval meg tenyleg nem talalt focust. egyaltalan. azt hittem vmi rossz a vazzal/obival aztan ijedtemben atraktam release-re, nehogy ne vegye meg az illeto a d300-at :B :)

    105-ot en csak akkor vennek ha makrozni is akarok. amugy minek? inkabb 70-200/85 portrezni, nem? elobbi zoomos, utobbi fenyerosebb...

    [ Szerkesztve ]

    https://www.instagram.com/jozsef.beko/

Új hozzászólás Aktív témák