Hirdetés
-
Az Arm megvenné az Intel egy részét
it Közölték velük, hogy az nem eladó – egy ilyen felvásárlás miatt ráadásul az USA nagy támogatásai is veszélybe kerülnének.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #4473 üzenetére
Nem szabad elfelejteni, hogy az a 42 A azért annyi, mert más is fogyaszt a gépben. A ****-os részt nem vágták be, de ott írják, hogy a GeForce-nak ebből maximum csak 25 A kell.
tome.jr: Egyelőre azt az infót nyomják a gyártók, hogy az elején nem lesz 3 GB-os.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #4633 üzenetére
Eddig a DX10/10.1-ben nem volt tesszellátor. Ez rengeteg kis háromszöget teremt, amiket azért szépen fel kell textúrázni.
A GF100 csak Setupban erős, amit ott megnyer azt elveszti a textúrázáson. Két Cypress ebben sokkal erősebb, nem is tudja megfogni.
Egyébként igen a DX11 húzófícsőre a tesszellátor, nekem is tetszik, de nézd meg a játékokat mennyire használják. Eléggé gyengén. Ugyanez volt a DX10 húzófícsőrénél. A Geometry Shadert is eléggé gyengén használják. Az hogy nekünk mi tetszik lényegtelen, a fejlesztőknek kell használni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz rumkola #4633 üzenetére
Az egyensúly a lényeg. Csak a tesszelálás önmagában szart sem ér, max Unigine féle bench-ekre lehet répázni... Teljesen mindegy, hogy a láncban melyik folyamat menyire jó. Annyit ér az egész, mint a leggyengébb láncszem, és a ferminél ez a textúrázás.
Az tény, hogy a DX11 egyik legnagyonn újítása a tesszeláció, ez vitathatatlan, de önmagában nem fogja megváltani a világot. Ezt pedig tudni lehetett előre.
Bármelyik oldalt lehet pártfogolni, és lehet döngetni a melleket mindkét oldalon, mert a Fermi a legerősebb 1 GPU-s megoldás a világon, a Cypress meg a leghatékonyabb.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Gaboman
nagyúr
válasz rumkola #4908 üzenetére
Én szerintem is tőle esik le csak van aki szerint nem az a fő oka annak hogy a kártyák elvéreznek.
Így inkább megkérdeztem tőletek is."A játékok alatt a tesszelláció bekapcsolása 3-6%-ot jelent a sebességben. Nem az viszi el a teljesítményt. Sokkal inkább a Post Process."
Na akkor most hogy is van ez,valaki elmagyarázná?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #4993 üzenetére
Miből gondolod, hogy bennük van a kártya? Mi van ha most rakják bele?
9950es: Már beindult ez a sznobéria ... lásd LCD-PC-k, nettopok, miniPC-k áradata, plusz a mobil szegmens brutális feltörése.
Arról nem vagyok meggyőzve, hogy a 3D Vision, a Surround, az Eyefinity vagy a 3D Eyefinity annyira elterjedt lesz. A diszkrét kártya piacának 1-2%-át talán érdekli. Esetleg az Eyefinitynek valamekkora sikere lehet még a nem gémer piacokon. Az NV Surround rendszer itt valószínűleg elhasal, mert 3 monitorhoz SLI rendszer kell.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #4997 üzenetére
Ma döntöttek a GTX 480 kártyák végleges paramétereiről. Azért nem volt még szivárgás ezekről a modellekről. Az a kevés, ami közkézen van még nem végleges. Fontos az NV-nek ezt átgondolni, mert messze nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy azt eltervezték. A legjobb vészforgatókönyv kell. Egy csomó arc dolgozik ott, akik azt elemzik, hogy mi a legjobb a cégnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #4999 üzenetére
Szerinted nincs szükség megfelelő tervre, ha a csúcskategóriás terméked hat hónappal később csak a konkurens felsőkategóriás modelljei ellen jó? A GF100 közelében nem lesz a Hemlock-nak, az eredeti tervek nem váltak be. Át kell gondolni, hogy mi a legjobb forgatókönyv, amíg el nem készül a B1-B2 revízió.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5018 üzenetére
A box-os verziót már kiküldték tesztelésre. Azt mondták nekem, hogy holt lineáris, de nem rossz. Jó a hangulata, mondhatni hosszú és érdekes is. Viszont a lineáris felépítés egyszer játszhatóvá teszi, ami manapság már negatívum.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ToBeY
nagyúr
válasz rumkola #5073 üzenetére
Lehet hogy még is van? Persze simán lehet fake....
Czech technology website PCTuning confirmed a few details about NVIDIA's upcoming performance graphics accelerator, the GeForce GTX 470. It was found out that a beta driver by NVIDIA, GeForce 196.78 supports GeForce 400 series accelerators, and was able run a qualification sample of GeForce GTX 470.
The card was using A3 revision GF100 silicon. The driver's System Information dialog revealed that the card indeed has 448 CUDA cores (SIMD units). Further, it has 1280 MB of memory, and a 320-bit wide memory interface. NVIDIA also changed the way it represents memory clock speeds. Since it is using GDDR5 memory, while the memory has an actual clock speed of 1000 MHz, the data rate (DDR speed) is represented first, as 2000 MHz, and "effective speed" next, which is 4000 MHz.
Read the entire article in TechPowerUp.
[ Szerkesztve ]
-
zuchy
őstag
válasz rumkola #5097 üzenetére
Vízzel jó dolog lesz az fesz emelgetés, biztosan menne, de léggel necces. A HD5970-en 400W-os TDP-t bíró hűtő van, az egész kártyán, illetve a szellőző nyílástól a ventiig, és annak is 300W-os a TDP értéke. A fermin látszólag valamivel kisebb lesz a hűtő, bár az is igaz, hogy a HD5970 hűtőjét méretezték túl. Ami nem is baj.
A vak is azt mondta, hogy majd meglátjuk.PC-STYLE.hu
-
rumkola
veterán
-
rup1u5
nagyúr
válasz rumkola #5108 üzenetére
Jaj de gáz a videón 0:24-nél ahogy a lelőtt szörny egyszerűen átcsúszik a csávó lábain. Hihetetlen, hogy 2010-ben még mindíg nem látunk normális kölcsönhatást a testek között.
Agyamra megy mikor egy játékban simán átsétálok egy hullán, mintha ott se lenne.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5120 üzenetére
A BattleForge a legtöbb konfigon fut. Teljesen játszható NV-n is. Az, hogy az AMD-n jobban megy, a DX10.1 és a DX11-nek köszönhető. Előbbi +20, míg az utóbbi +55%-ot jelent a DX10-hez viszonyítva. Az NV DX10.1-es kártyáin is kimérhető a +20%, csak gyengék a kártyák, így senki sem foglalkozik vele.
A Metro 2033 beállt a STALKER: Clear Sky és a Cryostasis sorába. Ezek a legrosszabbul optimalizált játékok az elmúlt évek alatt. Mind TWIMTBP. Ezt láthatóan sokan összerakják, talán nem alaptalanul.
Egyedül a STALKER: Clear Sky fejlesztői próbáltak javítani, így gyorsan le is léptek az NV-től, de egy rosszul összerakott motoron nehéz változtatni. Szerencsére a CoP már jelentős előrelépés.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5123 üzenetére
Nem írtam, hogy az NV szar. Egyszerű tényt közöltem, az elmúlt évek legrosszabbul optimalizált játékai TWIMTBP program keretében születtek. Ezt más is látja. Lásd fentebbi hsz-ek. A Metro 2033-nak nagyon egyszerű a feladata. El kell adnia a GTX 470 és 480-at (főleg párossával), erre vették meg a játékot.
Más játékokkal más a szerződés. Bár ott is láthatunk érdekességeket. PL.: Batman AA és NFS: Shift (1.0-ás változat). Nem hiszem, hogy ez mindenkinek az előnyére válik. Sokkal jobb lenne, ha az NV a hardverek fejlesztésébe ölné az energiáját. Talán még árverseny is lenne, és nem az AMD kínálná az összes szegmensben a legjobb terméket (áron felül persze). Emlékezhetünk, hogy a HD 4800 és a GTX 200 csatájánál milyen elégedett volt mindenki. Az árak is tök jók voltak. Aztán az NV-nek beütött, hogy ha ezt a felfogást folytatja, akkor csak rövidtávon van élete ezen a piacon, így elő kell húznia a zárt rendszereket, és a fejlesztőkkel szerződéseket kell kötni, hogy az egyes effektek csak GeForce-on legyenek elérhetőek. Az AMD ment tovább az úton, szépen fejleszti a killer hardvereket, amiket most annyiért ad, amennyiért nem szégyell. Ez több szempontból sem jó a fogyasztónak. Egyrészt, nagyon drágák a kártyák, másrészt a zárt szabványok felemésztik a piacot. Két választás van. Vagy vesz a júzer nagyon drágán nagyon gyorsat, vagy hasonló áron lassút, de legalább van AA a Batman-ben. Ez az egész Bullshit. És láthatóan a drágán csak a gyors megy el, így az NV-nek jó lenne a terveit még egyszer átgondolni. Abban sem vagyok biztos, hogy a Metro 2033 meghozza a várt eredményt, csak egy újabb csapatot küldtek az enyészetbe. Szerencse, hogy kint van Xbox 360-on, ami megmentheti a projektet és a fejlesztőket. (Sajnos ezt a Flagship Studios és az Action Forms nem mondhatja el, így ők csak köszönetet mondhatnak a néhai "támogatásért")[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5135 üzenetére
Nem ... a BattleForge azért gyorsul, mert nincs extra effekt hozzáadva a DX11 módhoz, ugyanúgy néz ki, mint DX10-ben. A többi játékban az extra effektek egy része DX11 alatt kapcsol be.
vhunor: Speciel a Metro 2033 nem használja a DX11 beépített optimalizációit a tesszellálásra, így ennél a játéknál az is probléma lesz. A többi játék esetében van visszaskálázás is, és a LOD, valamint a tesszellálás mértéke is megfelelően van kalibrálva.
Azt nem tudni, hogy a Metrosok miért áltak elő ilyen rendszerrel. Vagy nem volt még tapasztalatuk, vagy valamiért szándékosan magasra akarták tolni a gépigényt. Nyilván a sok háromszög nem tesz majd jót a setupnak és a textúrázásnak. A DOF meg egy Post Process effekt, az eddig is zabálta a hardvert. Annak az erőforrásigénye kb. megfelelő. Valszeg a későbbi patchekben ez még változhat. A PC-s port bugos egy csöppet, így nincs teljesen kész.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5152 üzenetére
Ezzel demózták a CeBIT-en a kártyákat. Később majd jön róla a Press is. Más amúgy nincs. Minden értelmes játékot elvitt az AMD. A BattleField Bad Company 2 lenne az egyetlen lehetséges opció, de mivel a DICE az AMD-vel kötött szerződést, így nem mondhatják azt, hogy fantasztikus a GeForce és sokat segített az NV. A BC 2 csak az EA-s szerződésen keresztül használható fel, ami csak annyi, hogy az EA hivatalosan GeForce-ot ajánl a játékhoz, meg az ajánlott gépigényben csak GeForce lehet (a fejlesztők meg Radeont ajánlanak ).
Most megjelenő játék a Supreme Commander 2 és a Dawn of War 2: CR, de ezeken szintén AMD szerződés van. Az előbbin már régóta, míg az utóbbin csak most lett, mert lejárt a TWIMTBP szerződés.
Ami elérhető volt a Metro 2033-on kívül az a Just Cause 2 (valszeg azt is megemlítik). Minden mást elvitt az AMD.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5155 üzenetére
Azt nem tudom, hogy a Just Cause 2-re milyen szerződés van. Valószínűleg használhatják bemutató célra is. Az biztos, hogy TWIMTBP cím, de ez az Eidos-os szerződés eredménye.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
janos666
nagyúr
válasz rumkola #5155 üzenetére
Hát az biztos, hogy a JC2 dekoratív egy játék. Én nemigen fogok vele játszani (max megnézem a grafikát a saját monitoromon is), de azok a videók, amiket eddig láttam látványosak, és megragadóak, aki szereti azt a stílust, azok körében erős vásárló, és ha menet közben is ilyen hangulatos lesz, akkor még egy tetemesebb fanréteget is gyűjthet magának.
De van abban DX11 feture? Úgy rémlik DX10-es, szóval semmi tesszelálás, és hasonlók, amikkel villoghatna a Fermi, ha rászabják.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5166 üzenetére
Viszont egy top játék fejlesztőjét nagyon nehéz meggyőzni, hogy márpedig jól járnak, ha a termékük gépigénye annyira magas lesz, hogy nem fut semmilyen egy GPU-s rendszeren. Az NV-nek ilyen kell. Egy játék, amiért lehet Fermit venni, sőt rögtön kettőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cszn
őstag
válasz rumkola #5166 üzenetére
De előre nem lehet ezt tudni. Vagy te honnan tudod, hogy mennyire jó? Én még nem nagyon láttam kritikát se. Most töl... akarom mondani délután megyek megvenni. Az persze igaz, hogy nem egy CoD 5,8,13 amit kapásból rengetegen megvesznek. Csendben azt is megjegyezném, hogy a Crysis (ami most is állandó hivatkozási alap) egy tök semmilyen tucatjáték.
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz rumkola #5203 üzenetére
mondok durvábbat, 800xlowon egy cel2.66Dn giga rammal és x1600proval vittem végig először és az a konfig még a minimum gépigényt se hozta...
de ettől függetlenül az emberek egy része még azt gondolja, hogy felesleges felraknia mert rosszul fog menni. úgy meg nehéz eladni bármit is, hiába példás a low-medium-high optimalizációja. és ez a fejlesztőknek probléma. meghallja a játékosok egyrésze a Crysis szót, aztán az jut eszébe, hogy horror volt a gépigénye, az meg eléggé rossz ajánlólevél.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz rumkola #5206 üzenetére
alap, lowon is eszméletlenül nézett ki. mediumon már élmezőnyben volt. a very high meg a mai napig megállja a helyét szvsz, kb az agyaonmoddolt Stalkerhez hasonlóan (Particle Enchanted+Weather Overhauled... jobb normal mapok, sokkal erősebb shaderkód, még szebb aranyló napfelkelte). mondjuk megmoddolva a Stalker gépigénye is iszonyatosan megnőtt, 1280ra 3870 épp elég volt.
meg én az AIjét imádtam mindkettőnek, legnehezebb fokozaton mindkettő remek kihívást jelentett, Crysisnél már lassan annyit kellett gondolkodni, mint a C&C/Red Alert/Generals egy unique tengerészgyalogossal/Tanyaval/Colonel Burtonnel "robbantsd fel az ellenfeles bázist" című pályáin. na és akkor az ember még a fegyvert el sem sütötte. imádtam, hogy az átlagos katonák és az elitosztagosok teljesen máshogy viselkedtek, hogy sikeresen tudott az AI különböző harci stílusok között váltogatni (tehát reflexek és stratégia mellé alapvetően a gyors döntéshozási képességet is díjazta), végigvittem vagy négyszer
tzsolesz: very highon a 9x333on járó q6600 kevés volt néha egyes threadeknek (főleg a fizika nem fért be néha a 3.0án járó mag számítási kapacitásába), szóval ott tényleg elszabadult a pokol gépigény szempontjából.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
rup1u5
nagyúr
válasz rumkola #5283 üzenetére
Már régóta figyelem, hogy beböfögsz valami 0 információtartalmú választ egy olyan hozzászólásra ami teljesen mást mond mint amit te kiolvasol belőle és utánna eltűnsz.
Ugyan ezt csináltad a GTX260/280 topikban.
Baromira unalmas! Látom, hogy ebben leled örömed de ha nem tudsz és nem is akarsz érdemben, tényekkel alátámasztva válaszolni egy hsz-re akkor inkább kíméld meg a topikot az ilyen semmitmondó, szmájlikkal teleszórt, jópofis hsz-ektől.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
janos666
nagyúr
válasz rumkola #5494 üzenetére
Hát, a 4870x2-nél szerintem azért erősen rezeg az a léc, amin a "normálisan használható" kijelentésed áll, legyen simán csak "használható". A normális használat nem ír elő zajszűrős fej/fül-hallgatót, vagy korlátozza a felhasználókat azok körére, akik süketek, mint az ágyú, vagy eleve kimondottan zajos környezetben (mondjuk valami kőzúzó/rostáló telepen ) használják a VGA-t.
(#5496)
nem ugyanazok a kínai ic-k
Elméletben lehet, de nekem máig nem sikerült rendesen megoldani a hűtésüket. Pontosabban feladtam az n-edik verzió után, amitől már nem tudtam itthoni körülmények közt alaposabb blokk alápasztázást elképzelni. Így tuningolni azóta sem merem az 5850-est, pedig lazán menne Ghz felett (és csak a VRM a forró, a GPU hűs, illetve csak tuning esetén szabadul el a pokol...).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
félisten
válasz rumkola #5494 üzenetére
Az 512 cuda mag a 480-hoz képest kevesebb, mint 7%-ot jelent. Ez csak akkor jelent nagy tuningpotenciált, ha amúgy is az 5870 közelében lesz a gtx480 tuning képessége, amire kevés az esély, de majd meglátjuk.
Ha valóban 250W-ot fog csak enni, akkor a gyártók kapnak némi mozgásteret az egyéni tuningra, ami utolsó fűszálnak jó lehet.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Robi BALBOA
őstag
válasz rumkola #5494 üzenetére
"rettenet tuning lesz a vga-ban" -Na én pont ebben nem lennék olyan biztos, ha meg lehet majd tuningolni nagyon akkor meg hűteni győzzed, de legyen igazad!
Amúgy az a 32mag mennyit dobott volna a fogyasztásra? (Annyit tuti nem, hogy ne férjenek simán bele a 300W-os limitbe, úgyhogy tuti, hogy csak a kihozatal (haszon) miatt van "csak" 480 amg?!)(#5507)Yutani: ja ez nekem is feltünt, hogy a blokkok száma nem símmel. (én örülnék neki ha mind az 512 mag menne, nem szeretem ha valami már nyírbálva van(a tudat! )
[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen