Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #2929 üzenetére

    Hát a fejlesztőknek se volt jó a DX10, mert nem volt visszafelé kompatibilis. Ha ez meglett volna, akkor nem lett volna probléma. Bár valszeg a geometry shader ugyanígy tabu lenne, de legalább az AA probléma meglenne oldva.

    Találni olyan eljárást, ami jelentősen gyorsítható az új API-kkal. Igazából attól függ a dolog, hogy afejlesztőnek szüksége van-e erre. A STALKER-nél egyértelműen látható a CS és a CoP közötti sebességbeli ugrás. Na persze lehetett volna több is.

    Egyébként az én véleményem szerint a DX10.1-gyel kellett volna kezdeni. Nem is értem, miért lett végül az a számos fícsör kivéve a DX10-ből. A hasznosakat (Gather4, Multisample Access) igazán lehetett volna használni. Jóval a G80 előtt kész volt a tervezet, így az NV-nek is meg lehetett volna mondani, hogy készítsék fel a textúrázókat rá.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák