- Milyen monitort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Szivárvány
lo ...
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
Renderelésre fordított időt kellene mutatnia, tehát mennyi idő alatt végzett a teljes képpel.
Viszont ahogy benchmark eredményekért kutakodtam a 2.80beta Blender progi támogatja egyelőre az RTX kártyákat. Bár van egy 2.80 nevű mappa a benchmark könyvtárában akkor ezek szerint még az RTX-eken való futáshoz nincs felkészítve maga a benchmark.
Megtennéd, hogy leszeded a 2.80beta Blendert [link] és ehhez a benchmarkhoz szükséges Cycles pakkot [link]
Itt simán kicsomizod a Blendert és pl. bele a mappájába a Cycles Benchmark pakkot
A Blendert elindítva File menü Open és a Cycles Benchmark almappákból egyesével megnyitod a különböző _gpu.blend -eket, majd F12-vel elindítod a renderinget, aminek a render idejét bal felül fogja majd írni.
Arra figyelj, hogy a legelső render futtatás hosszabb idejű lesz, mivel kernel cuccokat tölt be, így a legelső futás eredménye fals adatot fog adni, ezért az elsőnek kiválasztott rendert meg kell ismételni. Ha nem zárod be közben a programot, hanem csak rányitod a köv. összeállítást, akkor többinél már nem kell ezzel foglalkozni
BMW a legrövidebb (1,5...2 perc körüli), azzal érdemes emiatt kezdeni
Köszi előre is
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest