Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz jcs #2132 üzenetére

    Amikor eléred egy gpu, cpu, memória határát akkor elkezd hibázgatni ami igenis kölcsönhatásban áll a hő okozta fizikai tulajdonságokkal, lásd a tunning versenyeken a nitrogénhűtés jogosságát. Ha beállítasz egy olyan órajelet amit 2 perc alatt még nem dob el egy tesztprogram, egy játék ami teljesen össze vissza terheli a gpu-t lehet hogy 1 óra múlva akad ki, amikor már átmelegedett a gpu, minden része jobban meg volt hajtva (mai játékok állítólag max 60%-ban használják ki a gpu-kat), esetleg a driver érzékeli a problémákat és egy idő után leáll, vagy ahogy a gtav teszi a játék dob ki, meg olyan is van hogy nincs képi hiba csak lassabb lesz a gpu mint tunning nélkül...Sok millió tranzisztort letesztelni 2 perc alatt egyszerűen nem lehetséges, illetve max a gyártóknak van erre módszerük, nem értek hozzá én sem. Nvidia ezzel a boost dologgal jól meg is kavarta a dolgokat :)
    Én is azt tapasztaltam hogy felesleges határon használni bármit is, nem is tudom mikor volt ilyen utoljára nálam és azt se mikor fagyott le utoljára a gépem, szerintem a konzolom többet fagyott :). Mostani AMD kártyákat ezért sem szeretem, ott sokszor gyárilag olyan órajel van ami az esetek 90%-ban tök stabil, de néha néha mégis jönnek a gondok..280x tipikusan ilyen sorozat tőlük.

Új hozzászólás Aktív témák