Hirdetés

Aktív témák

törölt tag

Sziasztok!

Javaslatokat várnék. Megeggyeztem egy emberrel aki angliában él egy Iphone 3gs adás-vételéről.
    Az árat lefixáltuk (340usd szállítással, gyanúsan alacsony tudom), most tartunk a fizetésnél.
    Bemásolom mit írt, ez mindent elmond:

Hi,
    I use for my transactions Western Union.
    I can tell you how to deal safe with Western Union. All my past transactions were handled the same.
    You go to a Western Union agency and send the money to your friend or mother's name here in United Kingdom.So i cannot pick up the money.
    You will have to send me only the WU receipt that proves that the payment was sent.
    Then i will start shipping and after you receive the iphones you call Western Union and tell them to change the transfer on my name.
    I will be unable to pick up the money because the transfer will not be on my name.
    Let me know if you agree.
    Thanks !

Erre azt válaszoltam hogy nekem csak a paypal a megfelelő.
    Válasz:

How i explained you,This is the safest way dealing through Western Union. I will not be able to PICK UP the money..only after you receive your iphones..

Steps for a safe deal:
    1.You go to a WU agency and tell them that you want to send money to your Friend/Relative Name..
    YOUR FRIEND/RELATIVE WILL BE THE RECEIVER.
    2.After that you send me the payment info(TO CHECK THE STATUS OF THE TRANSFER)..
    3.I SHIP THE IPHONES.
    4.You receive the iphones.
    5.You call Western Union and ask them to change the transfer on my name :ANNE LAWSON.
    6.I receive payment and the transaction is done..

IF YOU HAVE ANY OTHER QUESTION PLEASE LET ME KNOW.
    I Will wait for your fast answer..

Mit gondoltok? Valóban kivitelezhető lenne hogy más nevére küldöm a pénzt és nem tudja felvenni míg ide nem ér a telefon? Mi a trükk? Ha nem veszi fel senki a pénzt vissza tudom kapni?

Várom a javaslatokat:)

• Ariadne

őstag

válasz #30814464 #1 üzenetére

Ennek új topikot nyitni? :F Magadtól ennyire nem vágod, hogy átverés? :U

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

törölt tag

válasz Ariadne #2 üzenetére

Sejtem, de a western unionos megoldásra lennék kiváncsi valakitől aki a témában jártas.

• Kidus

őstag

válasz #30814464 #3 üzenetére

Ez siman jo, tenyleg nem tudja felvenni, ha nem az o nevere van es mondjuk pluszban, hogy megnyugodj, nem tudja a kodot, ami minden tranzakcional mas.
    Ha feladod a penzt valaki nevere, es nem adod meg a kodot, nem lehet gond szvsz.
    Viszont ezert tenyleg kar volt topicot nyitni, dobd fel a temat az azonnali kerdesek topic-ban, hatha mas is ismeri a WU-t.
    Ezt zarom.

Assuming Control

Aktív témák