Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Csak a dokumentáció kedvéért. Lehet, hogy a szíj kevlár szála csapott ÚGY oda
a csavarnak (akadt bele a fejébe), hogy letépte?! Utána a hajtáslánc bedarálta.
És a szíj azért kezdett szakadni, mert ~1 évvel ezelőtt kivettem a hézagolót...
Így túlságosan kiemelte a varió (nyélgázra és/vagy végsebességnél), szóval bele
beleért a deklibe, és ez előbb-utóbb elkezdte a külső kopást. Ez van most már...Megkövetem a Malossit: a gumi állapota miatt ez még elment volna 12000-ig, és
arról nem tehetnek, hogy a külső megerősített réteget kívülről kezdi megenni vmi.Megjegyzem: a főtengelynek semmi baja. A szimeringnek sem, csak sajnos azt
nem tudtuk szemrevételezni egyelőre (azon kívül, hogy nincs olaj a váltóházban),
mert az egyik csavar annyira meg van tépve (hozzá nem nyúltam: berohadhatott),
hogy nem tudtuk elindítani. De frankón elnyalódott. Ilyenkor jön a ponthegesztő?!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Egyébként szerény véleményem szerint épp azért ilyen "kotla szarok" a gépeink,
tisztelet a kivételnek, mert mindenki okosba akarja megoldani otthon. Aztán vagy
ért hozzá, vagy nem... Vagy meg tudja csinálni, vagy nem. Vagy elsőre lesz jó,
vagy másodikra, vagy harmadikra sem. Öreg a gép? És hát sok a szerelő óradíja
gányoljunk! Aztán van, aki kitanulja, és idővel szakszerűen csinálja. Neadjisten a
szakmájába vág a dolog, vagy van SZERELŐ a családban + korrekt műhelye, stb.Viszont! Múltkor direkt ezért elküldtem huszit a megbízhatónak tartott szerelőhöz.
Potom 16K munkadíja volt, és ebbe nem fért bele, hogy amit szétszedett, azt JÓL
össze is rakja: nem fért bele, hogy amit hallott csörgést (mert valamit már hallott!)
azt ellenőrizze 4-5 csavar kitekerésével, és a hajtáslánc szemrevételezésével...Szóval: csak abban lehetsz biztos, hogy el van b*szva, amit magadnak b*szol el!
(Szándékosan sarkított. Amit jól csinálsz, az meg meg van csinálva, tiszta sor...)
Amit a szerelő, az sosem biztos. Csak egy példa: alacsonyra lőtte az alapjáratot.
Miért? Egyrészt fülre. (LOL: fordulatszámmérő, és gyári érték/előírás, az smafu?)
Másrészt mert forgatta a hátsó kereket, tehát biztos túl magas. F*szt: rojtosodott
a szíj, annak a darabjaival volt tele a kuplung, naná, hogy mindig volt kis súrlódás.Őszinte leszek: megbántam, hogy erre elcsesztünk ~28K-t... Otthon kellett volna
ezt is "szétdönteni", akkor átnéztük volna - hamarabb kiderül. Talán szabadonfutó
sem kéne új, ha MOST nyekkent meg a csavar a korábban írtak szerint. Ki tudja?
Viszont sürgetett az idő. Műszaki vizsgára kész kellett lennie a gépnek... Sz*pás.De meg lesz csinálva. Így, vagy úgy. Ha mást nem, veszünk egy donort, akármi...
Ha meg nem megy, akkor visszakanyarodhatunk az alapállapothoz. Gyufa+Duna!Vagy elbontjuk, és alkatrészként kiáruljuk, muhaha.Vagy megvesszük HGabor89
250-esét, ha jó árat mond. De ez csak egy nagyon kósza ötlet a részemről...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3037 üzenetére
Az a baj, hogy a frissen végzett szerelőnek lelkiismerete az lehet, de egy
dolog biztosan hiányzik neki: a tapasztalat. A rutin. Azért ügyfél motorján
rájönni, hogy a gyakorlatban az adott alkatrészt hogyan is kellett volna...?Tudom, nagy szervizben sem válogathatsz... Betolod a motort, otthagyod!
Vagy a szaki veszi kezelésbe, vagy a betanított Batman. Aztán majd lesz
valahogy. Említettem már a másik topikból a szakszervizben olajleeresztő
csavar beletörést? Ennyit arról, hogy kockázatmentes otthon az olajcsere.Oké, nekem már nyomatékkulcsom van, és nem érzésre húzom. De azért
azt sem árt tudni, hogy mennyi az annyi (Nm). Ha lelazul, a saját olajadon
firkálsz el, az sem kellemes/nem két fillér, az esetlegesen besült blokk se.Szerk: mondjuk hajmeresztő, hogy szervizben ilyet. És oké, hogy gariban
javítják, meg sűrűn elnézést kérnek, de 1 hétig nincs motor, meg ilyenek?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #3039 üzenetére
Nyilván onnan kezdődik, vagy valaki egyszer valamit elqrt, figyelmetlen volt, stb.
Onnantól kezdve lehet menni betűre a szervizkönyv szerint - majd úgy jár, mint
én, hogy a nyomatékkulccsal 100 Nm-re húzott kerékanyám lelazult idővel...Egyébként ezt a (két) történetet találtam csak. Ill. már ott is károgtam miatta...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3043 üzenetére
Az, hogy eddig beleért, tuti... Filctoll nélkül is nyomot hagyott.
De visszarakja huszi a hézagolót, úgy már jónak kell lennie.
Persze, ahogy csongi mondja, lehetne vele játszani. 1,9 mm-en
perszehogy nem ér bele, de kisebb a végáttétel, jobban pörög...
Nagyobb lesz a fogyi (1-2 deci?), de picit jobb lesz a gyorsulás.
Törtcsavaros tippet köszi. Vittem, de nem én fogom szerelni.Szerk: lehet, hogy 1,5 mm-es hézagoló jobb lenne, vagy 1 mm?
De a semmi az kevés: brutálisan magasan futott a szíj. Kísérlet
esetén jó ötlet a filctollazás. De ezek után hagynám gyárinak.Huszi: jah, szponzorálod a Citybike-ot rendesen, én meg fizetek
mint a katonatiszt... (A kedvezmény mondjuk nagyon jó, mert
így csak 70-80K-ban van a Maja nekem az elmúlt hónapra, úgy,
hogy én csak a műszaki vizsgára vittem, nemigen hajtottam.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #3045 üzenetére
Ez nem a gép hibája: hoztam egy rossz döntést tavaly tavasszal.
Kivettem a hézagolót a varióból. Csökkent a fogyi, nőtt a végseb,
nem pörgött szét a motor, halleluja. Csak 6000 km-en megette a
szíjat, az meg szétverte az önindító szabadonfutóját. Ennyi.Tanulópénz. Új szíj (8K), új szabadonfutó (8K), és ha már lúd, hát
egy új görgőszett (4K). Elhagytam a hangtompítót télen...? 13,5K.
Pótolva lesz. A kormánycsapágyat is vállaltam, mert mindig ilyen
volt, most max. rosszabb, de nem most lett ilyen. Andrew is leírta.A MOL-os fostankolás után potom 24,5K volt a szerviz. Mellékes,
hogy a szívócsonk is cserés volt. Az drága alkatrész: 7K. Nameg
akkor már dobjunk bele új gyertyát (nem pénz), és benzinszűrőt...A műszaki vizsgát olcsón megúsztam, 170 Ft híján csak 10K.
De legalább belefért az előzetes átvizsgálásba, hogy kifúj a kipu,
ótvar hangja van: nohiszen, a szerelőnél elveszett a tűzkarika.Szóval nem a gép hibája, viszont mehetek banánköztársaságba
elnöknek, mert annak van ilyenre pénze... És még nem adtam el:
nagyjából azért küzdök, hogy a 300K-s (piaci) árat tartsa meg.Nem triviális, uis majdnem annyi olajat eszik, mint egy Burgman.
Csak ennél nem konstrukciós hiba, hanem a franc tudja, mi.
És akkor derül ki, mi a baja, ha szétdöntöd. Sokba kerül? A vevő
a gatyádat is leperli, mert rejtett hiba... Jó, hogy huszi nem ilyen!Ő már eleve belealkudja a vételárba a várható javítást: TROLOLO.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3051 üzenetére
Igen, ez durva sztori. Ettől azért fázok is picit: huszi most megveszi,
télig használja, majd a téli nagyszerviz által feltárt hibákért "felelek".
(Csak közben több hónapon át fogalmam sincs, mi történt a géppel:
ez így "necc". Legutóbb is én töltöttem bele olajat, már csontszáraz
volt a nívópálca. Baromira használatfüggő sajnos: kétszemély, túra
vagy rövid városi utak? Sokmindenen múlik. Figyelni kell rá, ez van.)Tudom, nem kéne eladni! Most kéne szétdönteni! Aztán csak utána.
Egy a gáz: nyár van, szezon van és (fejenként) egy motorunk van.
Már nem tudok mit adni helyette kölcsönbe. Vagy béreljek Tmaxot?
Madisonon is lenne mit csinálni, az a (sport)robi meg érdekel.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3060 üzenetére
Tudom, pont azt néztem anno a Dreamben. De egy napig kibírnám.
Viszont sehol nem találok, szóval "poénból" sem próbálhatom ki.ON: állítottam egyet a hátsó telón. Még jobb lett a gép! Stabil.
(Xenont még picit utána kell lőni, mert már nem ül be úgy a segge.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3078 üzenetére
A véleményem dalban mondom el. Na jó... videóban!
Nézzétek el a hibákat. Ez az első ilyen jellegű videóm:
kommentárokat tiltottam és publikusan sem listáztam,
de az itteni kis közösség érteni fogja. Remélem...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3091 üzenetére
Aquaplaning teszthez ideális... Videóhoz köszönöm a kommenteket:
reggel én is megnéztem, mit alkottam az éjjel. Tényleg sírvaröhögös.Ui: nem sok motor volt a garázsban. De az éjjeli zuhé után nem csodálom:
én is gondolkodtam, hogy inkább motorcsónakot kéne valahonnan keríteni,
de aztán kivártam, míg elcsendesedik a dolog, tkp. semmi nem volt...Szerk: este viszont kérdéses, hogy ebből lesz-e bármiféle találkozó.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3095 üzenetére
Én kifizetem az "extrákat" is, de akkor a javítás árát hozzáadjuk a vételárhoz.
A meghajtás kb. kizárt, hogy csapágycserés legyen. Viszont a közlőfogaskerék
támasztólemezének rögzítőcsavarja érdekes lehet... (Amiatt nem tudtunk egész
a szimeringig bekukkantani: ha azt ki tudják kapni és csavart cserélni, fél siker.)A link amúgy nem jó, de így név alapján el tudom képzelni a dolgot. Nem rossz:
Szerk: beszúrtam egy linket illusztrációnak, hogy pontosan mire gondolok...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3098 üzenetére
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3104 üzenetére
Frodó, te vagy az?
Szerk: a Nazgulok már Jákón járnak!
Ne tölts lápatoroki dohányt a vízipipába, a gyufa másra kell.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #3112 üzenetére
IX-ben semmit nem látok (ablak mögöttem, roló leengedve, épület hangszigetelt).
Kb. ugyanolyan élmény itt egy mennydörgős zivatar, mint egy verőfényes nap.
De természetesen motorral vagyok. Nincs más. Max. hazafelé megázok, ez van.
(Radarvideó szerint még kisebb eső itt-ott várható, de talán nem lesz túl vészes.)Délelőtt amúgy viszonylag száraz volt az út. Ahol nem, ott kisebb gázt adtam.
bár szerintem olyan 3-tól már lézengek a városban.
Az a baj, hogy még sehogy nem állok a melóval. Nohiszen, ha itt fórumozok.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3159 üzenetére
Persze. Mondjuk csekkeket nem szeretnék: tökön-paszulyon át 110.
Tompítottal csak kb. 50 métert világítok így be - szabvány, de kevéske.
Refi az már lő 100 m fölé (fényvisszaverők!), de azzal meg vakítok. Hm.
(Megoldás: küzdök még picit a magasságállító csavarral valamikor.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Plusz két kép tőlem. Mentünk itt IRL "trollkodni", de ha nem, hát nem. Pedig
ha kihozta volna a motort, összevethettük volna a hangját KÉT nyitott dobbal is!Ezen nincs a Maja (de plexi nélkül amúgy sem olyan fotogén szegényke).
A kulturált közlekedésről annyit, hogy kcsa mögött egész jól kibírtam a tartott
80-at, s ott formációban közlekedtünk, némi szabályosságra utaló nyomokkal.Tegnap meg mentünk összevissza, így néha meguntam a tötyögést: gyááá!
És ugye Andrewnak sem kell kétszer szólni. Kb. minden lámpától teszteltünk.
Jót tett a légszűrő, finoman nyúlik el a Nexus! (Nagyobb különbség akkor van,
amikor nekem - a variótárcsa csíkossága miatt - visszaejti a fordulatszámot, s
ott megtorpan picit a motor: a -10%(?) erő félmétereket jelent szinte azonnal.)De nem fogok 80K-t költeni a torpanás miatt: attól tartok, hogy "kotla" a motor.
Jó, akkor nem menne így valószínűleg. De valamit csak ledarált, lásd reszelék.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3176 üzenetére
Azt hittem te is vérszemet kaptál. Elég jól megy alattad a Maja.
Nyilván van egy jelentős súlyelőnyöd, de akkor is: 70-80-ig f*sza!kcsa: miért? Már benne van a SpeedoHealer. 100-zal szerettél
volna menni, csak az órád megtréfált, most már nem fog.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3221 üzenetére
Én mondtam, hogy kockásra kopott, de ne hagyd magad megvezetni.
(Gondolod, hogy átment volna életveszélyes gumival a műszakin?)
Vehetsz rá gumit, de azt már nem állom. 4 éve 26K-ba volt elöl-hátul.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3226 üzenetére
Nézd. 4 éves. Van benne 15000 km. Lassan cserés.
Kanyarvadászatra lehet életveszély, mikor átesik az
"élén", ha nagyon döntöd. De normál közlekedésnél
ez nem játszik. Pont azért kopott meg így. Esőben a
profilmélység számít, az meg van bőven. Szvsz
ráér tavaszig. (Akkor viszont szettben, elöl-hátul.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #3229 üzenetére
Hát arra az új kormánycsapágyra én is kíváncsi leszek.
Igen, arra a titánium verzióra, ami közel 10K-ba fájt.Azért jó dolog, ha az ember ismer egy korrekt[ szervizt. Tutira
oda fogom vinni a Madisont is kormánycsapágy* cserére...*: meg első telóban olaj, és szimering csere egyidejűleg kéne.
Grillo: az nem normál közlekedés. Az "elgurult a gyógyszer",
érjük utol, mielőtt a súrlódástól kigyullad + bepattog a Dunába.Brogyi: nekem közel sem jó: csapágygondom van nekem is.
(Oké, ez nem akadályoz meg abban, hogy 110-zel toljam, de...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Basic Kit tényleg halk, szélzaj elfújja. Erősítős verzióról majd tárgyalgatunk,
ha huszi esetleg sokallja a komplett szettért (N103/Basic Kit/erősítő) a 20K-t.
De ha már rászánsz 40K-t majd, akkor Bluetooth kitet ajánlom, az a tuti.Csak azért vettem meg a sisakot, mert a Bluetooth-t nem adta külön. Olyan
árban volt viszont, mint egy Bluetooth kit újonnan, és ha azt nézzük, hogy egy
újszerű plexit+pinlockot "guberáltam" belőle, bolti/új áron megint szép pénz...
A kábelekre kidobott zsetont sajnálom, meg a 8K-s töltőt az Euromotorból.
Teszem hozzá, épp azért építenék szivargyújtó aljzatot fixen az akkuról, hogy
bármikor fel tudjam tölteni (akár a melóhelyen). Bár, ha becsipog, onnan még
egy órát elketyeg (ez hangerőfüggő is), szóval nem kritikus, de jópofa.Szerk: már ha visszakerül hozzám valami okból. Mégegyszer nem veszek.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3252 üzenetére
Remélem nem a sisakhoz vetted, mert van egy felesleges gyári kábelem.
Moszkító HSZ-ével pedig 100%-ban egyetértek. Magában a Nolan gyári
headsetje több, mint a "10K-s kínai csoda", s ennek meg van a jó oka.Ha valaki nem tudná elképzelni, akkor gondoljon arra, hogy a Motowellt
ajánlja egy bevált, megbízható japán helyett. Mert AZ occó! Ez nem Givi,
hogy qrvadrága, de übergagyi. Drága, de annak meg van az oka. Ez van.Amikor majd kcsa a 4. kínai szettjét nyúzza, rájön, hogy nem olcsóbb.Sisakért meg majd verekedjetek meg: mondtad, hogy csak utasbukónak
kell vmi gagyi tartalékba, 2-3K-ért. Szvsz az N103 még 5 évesen is jobb.
Tudom javasolják, hogy akkor már cseréld, mert a nap gyengíti: muhaha.Ha viszont kukás, minek van benne egy hibátlan headset nagy hanggal?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3274 üzenetére
"Motorháztetőt" lekapod (2 csavar, plexire vigyázz), alatta egy nagy
metrikus csavart kellene látnod hatlapfejjel, a vázhoz csavarva. Na,
ha az nincs ott, vagy csak laza, akkor mozoghat egyben a fejidom...
Más esetet nehezen tudok elképzelni. (Mondjuk nem jó jel, ha ilyen
bakit csinálnak, nekem ott a komplett xenonszettem, el ne szúrják.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3279 üzenetére
Persze a plexi marad, csak mindig az ellenkező oldalra kell kitekerni a kormányt.
Hát látod, ez az... Kérek árajánlatot egy telófelújírásra, kormánycsapágy cserére,
továbbá a hajtás csapágyhangjának felszámolására, fék pucolásra + egy 5.1-es
olajcserére. Ez még akkor is horror összeg lesz, ha egy pár anyagot én viszek.
Mert nem az olaj, tömítőpaszta, fékfolyadék vagy a csapágy a túl drága: az idő...
De ha már combos az órabér, és jó szakemberek, hibátlan munkát várok el.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #3288 üzenetére
Én legutóbb leszedtem róla a porvédőt, hogy megzsírozzam.
Aztán rájöttem, hogy ezt azért nem kellett volna. Muhaha.balazs1011: mit értek rajta? Csapágyhang az csapágyhang.
A kotyogás, kattogás, zörgés az egy picit más kategória.
Szerk: nem mondom, hogy AZT nem csinálja... De azt sem,
hogy igen. Pedig nem? Lényeg, hogy majd megszakértik.csongi: szerintem Pöstről nehezen. Nagykanizsa felé fordulj.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #3298 üzenetére
Ezek amúgy egykorúak? Elvileg a 250-es is Majesty, de a Piaggio újabb.
Ha ugyanaz az évjárat, inkább vennék Yamahát. De ez az én preferenciám:
alkatrészárakkal, ilyesmikkel nemigen vagyok tisztában, ezen ccm esetén.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3307 üzenetére
Addig veszettül csörgött, utána meg teljesen csend lett.
Be is állt a gép az új tulaj alatt. Ja, az a Maja. TROLOLO.Szerk: erre mi a hirdetés jobbra? Motormentés 0-24h
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szerintem ez a titokzatos nevű belga D.P. valójában, magyarosan Puff Dedi.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na, visszakerült hozzám a Maja. Jól motorozható, "kezesbárány".
Lehet valami a szívató dologban: alapjáratra lassabban áll vissza.
Nekem hiányzik a hang, rajta ülve nem extra a 4Road (tompítóval).
De tudom, hogy kívülről így is jól szól: férfiasan(). De nem üvölt.Jövő héten lehet, hogy melóba bejárok vele, HA a hó'dok vállalják
a Madisont. Azért az a +15 ló hiányozni fog. Elszoktam tőle, na.
Hátsó fékkel amúgy semmit nem csináltak max. megpucolhatták.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3359 üzenetére
Nyugi, 85-nél cserélte Luigi, majd visszatekert rajta egy 50-est...
Viccen kívül: amilyen kotla volt, simán volt benne 35K. Nálam meg
csak a SpeedoHealer szépített, DE tényleg csak 15-öt raktam bele.
50-ről 35-re tekerni meg nem nagy buli. (Akkor csak 6,5 éves volt.)
Szerintem valós benne a km. Évi 5K nekem még sok is lett volna.
(Más kérdés, hogy mióta nálad van, rakod bele a km-eket cihopata
módra, hát csoda, hogy bírja ezt a terhelést. Már ha bírja szegény.)
Hogyaszondja: mindjárt újra olajcsere, pedig július 4-én cseréltük?Hogy lásd, nem csak elfogult vagyok: a Madisont tutira pörgették...
Közel sem biztos, hogy Magyarországon, sőt. Még korábban. Pech.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #3365 üzenetére
Rosszul emlékszel: tök más dolgokat csinált meg. De valóban
ránézett a szelephézagra is (azért vittük este, hogy ki tudjon a
vas hűlni), végül nem is állított rajta, mert jó volt. Valóban 16K
volt a 4 óra munkadíja, de azalatt karbit is pucolt, meg ilyenek.Ezt a 20K-t egy egyhengeres gépen én is sokallom... Bár lehet,
hogy a burkolat bontása, összerakása plusz egy-egy óra. Meg
talán valami tömítést is cserélnek ilyenkor, ki tudja az mi pénz.De véleményem a másik végletről: 1000 Ft-ért gyanúsan olcsó.
Még bogyó sem annyiért csinálta magának, 2013-2014-ben.Magam részéről a korrekt(!) munkát szívesen megfizetem, akár
felárral is, de ha két korrekt szerelő közül egyik 2-3x árat mond.
Mondjuk oximiron-szagú lassan a korrekt szerelő. Pláne kettő?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3361 üzenetére
1 hónap alatt 3000 vs. 1 szezon alatt 6000+? Érzed a különbséget?
Tavaly, amikor bérelted, csak napi 30 sikerült. Jó az ősz végén volt.Ilyen leugrom a Balatonra, hátha tönkremegy még valami, nem fért
bele, TROLOLO. Mondjuk én mondtam anno, hogy km korlát nélkül,
mert "fér még bele", megbízható! De inkább magamból indultam ki.
Néztem az ilyen bérlős árakat, nem kicsit erősek, 30K-k repkednek.
Ahhoz képest 15-ért occó voltam. Most meg már megvetted volna
a motort, hetente fizetve. És a 15-öt is elengedem (eredetvizsga).Tudom, én csesztem el, mert a műszaki vizsga közelsége miatt én
ragaszkodtam Gergőhöz, mert ő 3,5 éve tökéletes munkát végzett.
Ha meg te borítod szét a karbit, mert az occó, még közbejön vmi.
Ehhez képest meg Gergőnél is voltak bakik. De legalább drága volt.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Xbox Series X|S
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest