Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Dell asztali gépek
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #7604 üzenetére
Az a baj, hogy a B125 jogsival nagyon elmentek a rendszámos 125-ös árak, szinte egy árban vannak a 250-esekkel.
Én elfelejteném a B125-öt, és az anyagi lehetőségektől függően valamelyik korlátozott A-t csinálnám meg, vagy ha van kb. 100 ezrem, akkor a korlátlant. Ez utóbbira csak egyszer kell költeni.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Something_ #7611 üzenetére
Hát ja. Ki lehet fogni úgy 60-70 körül az A2-t, ennek fényében nem annyira jó az a 40 a B125-ért.
Eredetileg pont úgy 20 körül akarták a B125-öt.
Nekem pl. a korlátlan 75-ben állt meg, mert volt egy ingyenes netes kresztanfolyamra lehetőségem.
m3ss,
Az 50-es négyüteműek elég gyengék, ezt kalkuláld bele. Pesten nem egy életbiztosítás.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Visszatérve a rendőr vs. robogó témához, engem sokszor meg akartak szopatni a Habanával, pedig az tényleg 50-es. Nagy kipufogó, 120-ig skálázott sebességmérő, erős táptalaj a szivatásra. A legjobb az volt, amikor a típustáblámra mondta a fasz (rajta van a hengerűrtartalom az alvázszám mellett), hogy jó hamisítvány. De kpm vizsgálatra soha nem küldtek el, alighanem az erélyes fellépésemnek.
Nem nekem kell bizonyítanom, hogy 50-es, hanem neki, hogy nem az.
bogyo,
Red Baron nem tud hozni? Vagy csak aranyért?
-
Hauptmann
addikt
Természetesen cigány az illető, ismerem az autót ás a tulaját is látásból
Akkor egy kis szokásos hangulatkeltés a topicban. Ki mondta hogy a Honda soha nem romlik el? Ez hazugság, kérem. A Lead is kezdi kitaposni magának a szopórollerré válás rögös útját. MMa délután észrevettem, hogy folyik a hajtáóműolaj, ráadásul valami elmebeteg helyen, ott, ahol a fékkulcs nyomórúdja kijön a fékdobból. Arra tudok gondolni, hogy a fék oldala felől van szimering, és ott befolyik a fékbe, a rúd nál meg ki. Vagy a fasz tudja, mert a fék az fog, nem baszta össze az olaj az egészet. Holnap megy a szervizbe.
-
Hauptmann
addikt
Péntek 13, ma sajnos megint estem a motorral egy kibaszott kutya miatt, aki úgy gondolta, hogy előttem akar átrohanni az úton. Kb. úgy 10 km/h körül csúszott ki alólam a gép. Arra az oldalra esett, amire a múltkor, még csúnyább lett. Majd megcsináltatom.
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #7677 üzenetére
Még jó, hogy nem csináltattam meg. Most látom, hogy elrepedt az idom elég csúnyán. Remélem, majd a műanyagos tud vele kezdeni valamit.
Kurva kutya, párhuzamosan futott mellettem közel, direkt lelassitottam, erre meg elém rohan. Aztán amikor meg kész a baj, elinal. Leszophatna.
-
Hauptmann
addikt
Basszus, megsérült a kipufogó hővédő is, karcos lett, plusz az egyik rögzítőcsavar feje is letört, a menetes része meg ott van a helyén.
-
Hauptmann
addikt
Volt, aki egy nap kétszer esett? Mert most hazafelé egy autó sodort el a sávomban az Alkotás úton. Most volt rendőr, mentő, minden. Most már a másik oldala is össze van baszva. Elismerte a felelősségét.
A kárbejelentővel és a rendőri papírral hová kell menni, a saját, vagy az ellenfél biztosítójához?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
A mentős megnézett, azt mondta, nincs törés. A vállam kiugrott, de azt helyre tettem, még az esés után. A bokám fáj, de tudok menni, még ha robotosan is. Majd ha nem javul, akkor orvos. Hetfőn vagy kedden hívom majd a biztosítót.
-
Hauptmann
addikt
A motort meg nagyon sajnálom, egy nap alatt romhalmaz lett.
-
Hauptmann
addikt
válasz Something_ #7719 üzenetére
Az én voltam.
szmissz,
Majd mindent leírok, csak fekvés van, a bal bokám faszán néz ki.
-
Hauptmann
addikt
Korrekt volt a pasi, eléggé meg is volt volt ijedve, azt mondta a rendőr, hogy ha személyi sérülés van, akkor bevonják a jogsiját, így nem is nagyon erőltettem a mentős dolgot. De most fáj, meg rohadtul bedagadt a bokám.
Épp akartam írni a nap végén, hogy vigyázzatok, ma valamiért nagyok sok a figyelmetlen autós, aztán ma ketszer is esek.
Na mindegy, ez van, utólag okos az ember, rohadtul kell a motoron figyelni, a többiek helyett is.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Tegnap írtatok az okos biztosítózást, ez mit jelent? Nyomjak egy 10-est a kárszakértőnek?
A tegnap este borzalmas volt, a párom majdnem kihívta az ügyeletet, annyira szarul voltam, de ma már sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz szmissz #7716 üzenetére
Az Alkotás úton mentem kifelé. Aki nem pesti, ez egy többsávos út, elég nagy forgalommal, különösen délután. Maga a baleset az Alkotás út-Tartsay Vilmos utca keresztezésében történt, ez egy lámpás kereszteződés, pont zöld volt, valamint itt az út egy emelkedőre megx fel, emiatt itt visszalassul kicsit a tempó, plusz a nagy forgalom miatt sem lehet repeszteni. A pontos sebességre nem emlékszem, de talán úgy 30.40 km/h lehetett. A lényeg az, hogy a sávomban egy picit jobbra húzódva mentem, figyeltem az előttem lévőt, mert bármikor fékezésre kerülhet sor, emiatt a tükörbe egs picit ritkábban tekingettem. Hirtelen a szemem sarkából látok egy motorháztetőt nagyon közel, majd látom a tükrét is, majd a következő pillanatban érzem, hogy a motorhoz ér valami, vagy a tükre, vagy az oldala, erre nem emlékszem, és már borulok is balra be. Annyira gyorsan történt minden, hogy reagálni sem tudtam a helyzetre.
Nem tudom,mit gondolt az autós, a Bálnát nehéz nem észrevenni, inkább nem mérte fel a valós szélességét.
Nem kellett volna a sáv szélére húzódni, hanem középen menni, akkor nem előz meg sávon belül. De ez az oldalra húzódás bennem van az 50-es rutinból, meg ugye a KRESZ azt mondja,hogy kétkerekű motorkerékpárral a sáv jobb szélén kell haladni. Ezentúl nagymotorral a sáv közepén fogok haladni.
A kabát ás nadrág Dainese túraruha, beépített protektorokkal. A cipő meg egx magasszárú túrabakancs féleség, ami jól fogja a bokát, de sajnos a csúszáskor a motor alá szorult a bokám, így ez sem menthette meg, jól látszik a bakancs oldalán, a csúszásnyom, a kabát és a nadrág is felbolyhosodott kicsit az aszfalttgól.
Nagy szerencse, hogy a mögöttem jövő meg tudott állni, és nem ütött el. A harmadik-negyedik autó lehetett a sorban a rendőr, látott mindent, jött egyből is, a mögöttem jövő meg tanúskodott.
Kb. ennyi.
-
Hauptmann
addikt
Itt Pesten a mértani közép a buszsávban életveszélyes. a két oldalt meg ott van a buszok által kinyomott vájú, én nem is nagyon szoktam erőltetni a buszsávot emiatt.
A Mirek Motors-al van valakinek tapasztalata? Bogyo, ez Neked is érdekes lehet,mert foglalkoznak belpiacos gépekkel,igaz Pesten vannak. Szintén a Fehérvári úton, nem messze a múltkor ajánlott műanyagostól, gondolom a sérült elemeket oda viszik javítani, de holnap felhívom, és megkérdezem őket.
-
Hauptmann
addikt
A reggeli kutyás esés következményei, a délutánit nem fényképeztem még le.
Szerintem a kipufogó hővédőn a karcok elég mélyek, nem hinném, hogy ki lehetne polírozni, és most látom a képen, hogy az első része is karcos lett. Pedig ez a rész nagyon tetszik. Ha nem javítható, majd alkalomadtán szerzek bontottat.
kcsa,
A Peugeot nincs is a márkák között, amivel foglalkoznak. Egy telefont mindenesetre megér a részemről.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Pedig azt írja, hogy foglalkoznak Piaggio-val. Lehet, hogy fostak a Peugeot-tól, a tartalomtól függetlenül.
HGabor,
Az az igazság, hogy azt az oldalt annyira nem vettem még számba. Amit láttam, hogy az első idom ugyanott lehorzsolódott, mint a másik, plusz alul is egy kicsit, a plexirögzítés körül szétjött az összefogatás, a hátsó krómléc úgy néz ki kb. mint az előző képen.
Az lenne a jó, ha tényleg a bal oldal biztosítózásából rendbe lehetne tenni a jobb oldalt, csak nem tudom, hogyan lehetne megoldani.
Tegnap felhívtam a Fehérvári úti műanyagosokat, motor biztosítózással nem foglalkoznak, mert macerás, a biztosítók állítólag nincsenek tisztában a motoros árakkal, plusz a szétbontás után lesz még egy pót szemrevételezés, hogy a rögzítőfülek mennyire törtek. A Mirek sem foglalkozik biztosítózással, legalábbis ezt írja az oldala.
Attól félek, hogy ha meg én hívom ki a kárfelvevőt, vicc összeget fog mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #7788 üzenetére
Nem kellene átírni a topic nevét szopórolleresek baráti topicjává? Mert ez már tényleg az.
Fel kellene hívni a szerelőt, hogy mi van a Honda szopórollerrel, de most nincs kedvem. Az Atlantic-ot meg valószínűleg az Eleven Motors-hoz viszem. Beszéltem a tulajjal telefonon, nagyon segítőkésznek tűnt, nem lerázós dumát nyomott.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #7793 üzenetére
Mosquito,
A múltkor említett gyömrői fémgőzölős műhelybe valaki a típusfórumon be is adta a díszléceket? Mert ha van valós tapasztalat, akkor lecsiszoltatom az eredeti krómréteget, feltöltetem a krátereket, aztán majd magam elviszem Gyömrőre.
Vagy még a krómfólián gondolkodom, azon, ami szintén a típustopicban van, csak annak kérdés a tartóssága. Bár azt is le lehet fújni 1, vagy 2k-s lakkal pluszban.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #7805 üzenetére
Erre a fémgőzülésre gondoltam én is, ez van Gyömrőn. De itt is igaz,ami a fóliázásnál, hogy a krátereket először fel kell tölteni.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #7809 üzenetére
Na, most valamit én nem értek. Őket ajánlottad, és korábban nem vállalták a munkát, vagy én értek félre valamit?
Van még a Medal Trade, ami vállal fémgőzölést, a XV. kerületben.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #7826 üzenetére
Akkor a gyömrői fémgőzülés ajánlott, vagy a Medál Trade?
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #7829 üzenetére
Így már világos, köszi.
-
Hauptmann
addikt
Kész a Honda szopóroller. Jól gondoltam, a fék felöli szimering adta meg magát. Majd egyszer elhozom.
-
Hauptmann
addikt
Napról napra jobb. Most már sántítva ugyan, de különösebb fájdalom nélkül át tudok menni az egyik szobából a másikba, vagy a kertbe. A héten nem fogok szerintem dolgozni, kiadtam a melót egy taxis havernak, ezt a hetet rá kell szánni a gyógyulásra. Aztán a jövő hét elején viszem a gépet az Eleven Motors-hoz.
-
Hauptmann
addikt
Azon agyalok, hogy ha már újra kell fújni a motort, akkor lehet, hogy színt változtatok, mert a bordó gyönyörű. Ebben az esetben még az első sárvédőt, meg a farokrészt is fényezni kellene, de az a két kis felület már nem oszt, nem szoroz. Minden attól függ, hogy a biztosító mennyi pénzt ad.
-
Hauptmann
addikt
válasz Something_ #7846 üzenetére
Lehet, hogy igazad van.
-
Hauptmann
addikt
Mondjuk a vizsga egy hónap múlva jár le.
A repedt idomba nem kötnek bele vizsgakor? Mert jobban gondolva HGabornak igaza van, hogy ezt a szezont így kellene végiggurulni, hogy nyugodtan kitapasztalhassam a gépet, nincs gáz, ha megint eldobom. Amúgy is okos vizsgára megy a lámpa miatt, bár ha valahogy el lehetne sütni a biztosítónál egy új lámpát...
-
Hauptmann
addikt
Megnéztem a bal oldalt. A bal orridom legfelső rögzítőpontja el van törve (gondolom, műanyagos tudja javítani, ezért biztos nem lesz leselejtezve az idom) , a legszélesebb ponton a sarok le van horzsolva. Az első-alső idom lábtartó felöli része horzsolt, a bukócső szintén. A hosszú krómléc nagyon csúnya, de a bal hátsó nagyidom szinte sértetlen, egy körömhegynyi helyen sérült meg a karbonfólia.
Ebből szopóálarc lesz, mert a jobboldali, telibebaszott kutyás sérülés komolyabbnak néz ki, mert ott a hátsó idom nagyon csúnyán elrepedt, a felelősségbiztosítás ezt pedig nem fogja fedezni. Érthetetlen, hogy miért a kisebb tempóval való esés okozta a komolyabb kárt. Vagy a lábam óvta meg ezt az oldalt?
Meglátjuk, hogy mit mond rá a szerviz. Sajnos a kàrbejelentőn rajta van, hogy a jobb oldalon korábbi sérülések vannak. De hátha tud majd a szerviz ügyeskedni.
huszi,
Elvileg metálszín.
polimorf,
Aprilia szervizbe fog kerülni, mindent intéznek majd, ezért is reménykedem, hogy a legkisebb rossz fog megvalósulni.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Ja, amikor vettem a mostani autómat négy éve, két típust néztem (mondjuk eleve rétegautó mindkettő), és amikor már megvolt rá a keret, csak és kizárólag dízel volt belőle itthon, nekem pedig V6 kellett. Előtte persze meg akadt néha V6 itthon is. Így viszont németből lett hozatva (ott sem gyakori a V6, de azért előfordul), igaz, drágábban, mintha itthon fogtam volna ki, de cserébe tökéletes állapotban.
-
Hauptmann
addikt
-
Hauptmann
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Horgász topik
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen