Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz Vismajor01 #23064 üzenetére

    Szerintem igen.
    Ha nimcs eleg toltes akkor fokozatosan elhal a rendszer. Itt olyan a tunet, mintha tultonene es hirtelen halallal vegezne be az aksi cellak.
    Digit irta elozo hszben. Max a 15V de azt is 4500rpm kornyeken. Ez is eleg maceras a mai akksiknak. A legjobb, ha 14-14.5V kornyeken marad.

    astro12:.
    Tul sok mindent valtoztattal egyszerre.
    En elsonek csak a kuplungot csereltem volna ki, aztan varialtam volna a rugo gorgo parositassal.

    A te motorozasi elvarasodhoz szerintem a legjobb a gyari setup. Ahogy Digit is irta, megvaditod egy pullyval es gyihaaa. :).
    Pont annyit tesz hozza amiennyivel finomodik a gyari setup.
    3 robeszba is betettem. A gyarto altal javasolt konnyebb suly nem jott be nalam.
    De olvastam egy kymco tapasztalatot is. Nala is a gyari suly lett a favorit. Egyik esetben sem a gyorsulasi elvezet volt a lenyeg.
    150rotaxba, betettuk a konnyebb a konyebb pulit. Eleg durvan hozza tett. Porosabb feluleten siman elcsavarta a hatso kereket. 50rol 80 ig mint akit picsan rugtak, de sajnos hamar a vegehez ert.
    A gorgo magaban nem jelent megoldast. A variator kikepzese is fontos.
    A scaranal reszelni kellett a variatoron hogy legyen magasabb vegsebesseg. Sajnos a motor fordulat nem lett baratsagosabb.

Új hozzászólás Aktív témák