Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Táp ventilátor csere
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
simpley
őstag
válasz andrás47 #57742 üzenetére
Szia!
Először is tisztázzuk: előfizetés nem = azzal az előfizetéssel, amit havonta kell fizetni. az SZÁMLÁS előfizetés, és amire tölteni kell az a KÁRTYÁS előfizetés.(értsd mindkettőt előfizetésnek hívják csak van számlás és kártyás előfizetés.)Kérdésedre válaszolva a Hívásértesítő szolgáltatást kell aktiválni.. Menjen egy SMS a 1270-re ezzel a szöveggel: HE vagy +HE elöbbire fogadnék, de ha nem működne utóbbival próbálkozz! Az app ill a webes felület gyakran bug-os (tapasztalat) így SMS kóddal biztos fog sikerülni..
signed by simpley.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57751 üzenetére
Szerintem nem érted a problémám. Nem az alapvető kedvezményekkel van bajom, ami nem is kedvezmény, ugye, mert erre szerződsz, szóval ajánlat. A problémát abban látom, hogy a vírushelyzet miatt, mind az otthoni (például kódolatvlanná tették azokat a csatornákat, amik a TV Prémiumban vannak, de annak, aki eleve abban volt, ez nem jelentett nyilván semmit), mind a mobil (például plusz adatmennyiség, ami szintén nem jelent semmit annak, aki a korlátlanságért fizet) szolgáltatásban azoknak kedveztek, akik kevesebbet fizetnek. Nem jó az üzenete ennek, ugyanis ugyanazt/hasonló szolgáltatást kapnak így lényegesen kevesebbért. De oké, akkor ne adjanak semmit (egy mozijegyet vagy szalmakalapot se), mondják azt mondjuk, hogy "Figyelj, mindenből legdrágábbat fizetőm, a havi díjad 10 %-át nem megtartjuk, hanem létrehozunk egy alapot ebből azok számára, akik elvesztették a munkájukat!", szóval sok mindent lehetne, egyet nem: ne kapjak +500 MB-ot, mert az trigger nyilván, és ezt több embertől is hallom vissza.
-
Gebriel
veterán
válasz FraFer82 #57754 üzenetére
Aha kezdem érteni, akkor itt az fáj, hogy aki nem engedheti meg magának a fullt az kapott mert szvsz neki ez nagyobb segítség.
Valanetin napokor, karácsony stb akkor is ugyan ezt mondod? Amikor más kap 90-100GB-ot a max csomagos meg semmit?
De ja egyébként így már értem, szerintem kicsinyes.
El is engedhetjük a témát. -
galaxys80
veterán
Továbbra is csak személyesen, az üzletben lehet függetleníteni a készüléket a Vodafone-nál?Stornó. Ez [link] alapján megy az 1270-en is.
[ Szerkesztve ]
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #57690 üzenetére
Végre visszahívtak a Vodától. Azt mondják, hogy ez nem hiba, hanem feature, mert sok ügyfél kérte, hogy így legyen.
Aquila non captat muscas.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57756 üzenetére
Nagyobb segítség? A boltban a kenyér, a kocsiba benzin, a borbély vagy a masszázs olcsóbb annak, aki kevesebbet keres? Ez ugyanúgy egy szolgáltatás. Ráadásul itt egyáltalán nem biztos, hogy arról van szó, hogy a tehetősebbek fizetnek drágább csomagokat.
Az kicsinyes, hogyha számomra nem tudnak adni semmit, míg másoknak igen, a vírushelyzetre hivatkozva, akkor az általam befizetett összeg egy kis részéből támogassak a valóban rászorulókat? Ennél nagyvonalúbb nem tudok hogy lehetnék a Vodával szemben.
Valószínűleg nem tanultál sem marketinget, sem pszichológiát, nem írtál reklámokat stb., különben tudnád, hogy mennyire rossz ez, ahogy csinálják és ahogy kommunikálják. Elég megnézni a FB-on a hírfolyamukat, üzenőfalukat, az előfizetőiktől kapott rengeteg negatív reakcióval. Az egész Vodafone egyfajta arroganciát sugároz itthon, nehezen szerethető cég Magyarországon, így az emberek is rendkívül kritikusak velük. A szolgáltatásaik pedig jók, és mivel külföldön jó tapasztalatim voltak velük (meg más okokból, amit nem részleteznék), így egyértelmű, hogy őket választottam itthon mobil és otthoni szolgáltatások terén is, de ettől még látom, hogy mennyi hibát követnek el főleg kommunikáció területén, amiben más országokban nagyon profik különben, ezért sem értem az itthoni bénázásukat. -
FraFer82
tag
-
Diák66
őstag
Ma hívtak a Vodától, azt hittem szerződés hosszabbítás miatt, mert a mobilnetem 3 hónapon belül van. Erre nem. A fél év múlva lejáró Go Basic tarifacsomagomat akarta módosíttatni a RED tarifacsomagok egyikére. De mondom nem beszélek annyit, még a 100 percet se használom el. Végigzongorázta a legmagasabb red tarifától kezdve az új GO Mini csomagig az egész palettát, mire mondtam, hogy köszönöm azt sem kérem és a mobilnetet is tervezem lemondani a 4G LTE hiánya miatt. Gyorsan elköszönt.....
Megszüntetnék a GO Basic díjcsomagot? Januárig még szeretném használni.
-
-
addikt
válasz FraFer82 #57762 üzenetére
"Elég megnézni a FB-on a hírfolyamukat, üzenőfalukat, az előfizetőiktől kapott rengeteg negatív reakcióval. Az egész Vodafone egyfajta arroganciát sugároz itthon, nehezen szerethető cég Magyarországon, így az emberek is rendkívül kritikusak velük."
Elég szomorú,ha valaki az FB-t veszi alapul.
Évek óta vezet a Vodafone az ügyfél elégedettségi mutatókat tekintve, hivatalosan, hiteles mérési eredmények alapján. Annyira, hogy a Telekom is megerősítette, elismerte.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57765 üzenetére
Előbb kicsinyes voltam, amikor a rossz marketingpolitikát említettem, most meg mellébeszélek, amikor kifejtem elég részletesen, hogy mi a problémám a vodás hozzáállással. Tényleg nincs értelme folytatnunk, mert valamiért jól érezhetően elfogult vagy a céggel szemben. Ezt te tudod, hogy miért, de az arrogáns viselkedés pont valami ilyesmi, amire utaltam a Vodafone-nál. Sok jó dolog van a Vodafone-nal kapcsolatban, de ezek a szolgáltatások oldalán vannak, az emberi oldalon van bőven még dolguk. Igazából ebből a szempontból irreleváns, hogy mi folyik a másik országos, nagy otthoni és mobil szolgáltatást nyújtó cég oldalán, mert a lőtéri kutyát nem érdekli, ha ő nem vesz tőlük igénybe szolgáltatást, de ami az elmúlt 1-2 hónapban zajlott a Vodafone FB-oldalán, az gyakorlatilag egy virtuális lincshangulat volt (sokszor talán nem joggal, de pont ezt írtam, hogy a vevő/fogyasztó mikor és miért elnézőbb egy céggel szemben, abban szerepe van a gesztusoknak és a jó kommunikációnak), amiről több cikk is megjelent különben. Bátran keress rá, ha nekem nem hisze! Ennyi, ehhez a témához többet nem tudok és nem kívánok hozzátenni, kitárgyaltuk.
-
vilmose33
őstag
Sziasztok.
Oneplus 7T Pro-n tegnap "eltűnt" a volte szolgáltatás és csak H+ van. Flotta csomagban vagyok(Flotta pro 250) , és kaptam 500mb ajándék netet , lehet hogy ezért lassitoták le? Illetve tegnap volt szerződés hosszabbítás is.A jövő most van
-
addikt
válasz FraFer82 #57767 üzenetére
Figyelembe kellene venni azt is, hogy sokszor a legdrágább havidíjú díjcsomag éppen hogy nem veszteséges a szolgáltatónak. Bizony igen sokszor több a haszon a kisebb havidíjon.
Vettem a fáradtságot és rákerestem, a Vodafone ügyfél-szolgálatát, ügyfél kezelését igen magasan értékelik az előfizetők."Aki ad,az nyer"
-
>Deego..
senior tag
válasz FraFer82 #57767 üzenetére
A FB hozzászólások és ehhez köthető dolgok pl amiket leírtál szerintem a többsége csak meggondolatlan vásárlások, tarifaváltások és egyebek eredménye aminek hangot adnak ott.
Tény és való próbálnak segíteni ott is az ügyfélszolgálatosok, de kevés eredménnyel..." Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...
-
gaborm69
aktív tag
Lehetséges az hogy külfoldi rommal nem megy a volte szolgáltatás?Osztrák.Max.
Samsung Galaxy S20 FE
-
gerner1
veterán
válasz gaborm69 #57773 üzenetére
Az az az oszrták T-mob (MAX aktív-CSC), ami az ODX multi-CSC alá tartozik. Azzal nem fog működni. Fel kell rakni a független régiókódokat tartalmazó OXM multi-CSC -s firmware -t, mert Vodás VoLTE csak VDH, vagy XEH aktív-CSC -vel lesz elérhető (ehhez az ODX -es fimware nem jó..).
-
gaborm69
aktív tag
Köszi a segítséget.Valahogy éreztem
Samsung Galaxy S20 FE
-
FraFer82
tag
válasz Daffni2 #57771 üzenetére
Ezt kifejtenéd nekem akár számokra lebontva? Érdekelne, hogy milyen módon és hol veszít a szolgáltató egy ügyfélen a felhasználás során, aki többet fizet, mint a másik? Ha pedig így van, akkor miért tereli a szolgáltató mindig a nagyobb csomag felé az ügyfelet? Amennyiben úgy van, ahogy írod, hogy nem kifizetődő a többet fizető ügyfél, akkor a marketing mellett komoly sales probléma is van, vagy ők egyszerűen nem tudnak erről. Ennek viszont még inkább nem örülök így, mint jól fizető, viszonylag elégedett, de ezek után már aggódó vodás ügyfél.
-
FraFer82
tag
válasz Daffni2 #57766 üzenetére
NMHH és különböző cikkek jobbak?
https://media1.hu/2020/06/12/duhosek-a-vodafone-upc-ugyfelei/Mondom ezt, hogy én valóban egy elégedettebb ügyfél vagyok. Viszont a vodás kommunikáció arroganciája és problematikája nekem is feltűnt. Szeretném, ha változtatnának ezen, mert akkor az ügyfelek türelme is jóval tovább tartana. Mondjuk úgy, ahogy az enyém tart a cég felé.
-
Anybody
csendes tag
Üdv!
Van tapasztalata valakinek már a használt készülék beszámításával üzletben, előfizetéses ügyfeleknek?
Most olvastam erről a lehetőségről.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
DevKiller
senior tag
Valakinek van viszonylag friss tapasztalata az áthozott UPC-s számokkal kapcsolatban?
A szám működik a voda hálózatán, de 4G na az sehogy sincs, pedig lassan lejár a 24 óra.
Mit lehetne vele csinálni, csak az üfsz tud segíteni?HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
Diák66
őstag
A dunántúlon találkozott már valaki a Balatontól északra valami komolyabb változással? A Balaton környékén már láttam pár B8-as cellát, de azon kívül semmi új. Lassan egy éve, hogy lett B1 LTE, de jellemzően csak CA-nek. Érdemben nagyon nem láttam változást, főleg ott, ahol még csak 3G van.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Sziasztok.
Megint én. Vegre valami fejlemény. Ezt (is ) kaptam:Szeretnénk tájékoztatni, hogy a 8060, Mór, x út y. szám alatti címen beltéri 2G, 3G és 4G hálózati
lefedettséget biztosítunk, melyet azonban a domborzati viszonyok, a növényzet és az épületek szerkezete
kedvezőtlenül befolyásolhatnak.
Tájékoztatjuk, hogy az érintett címen hálózati lefedettséget biztosító állomásunkon 2020. június 23-án
hangolásokat végeztünk el.
Kérjük, amennyiben lehetséges, egy héten keresztül szíveskedjen tesztelni szolgáltatásunkat! Ha a
továbbiakban is tapasztalja a lefedettséggel kapcsolatos jelenséget, kérjük, szíveskedjen azt jelezni az alábbi
elérhetőségeink egyikén friss időpontokkal! Kérjük, hogy öt napnál nem régebbi, percre pontos adatokat
szíveskedjen megadni, amikor a szolgáltatás nem működött megfelelően.Tegnap délután már annyit változott hogy leheletnyi GSM (E) már van mindig, szoval elérhető vagyok. Viszont ezt továbbra sem mondanám teljeskörűen használható szolgáltatásnak, tudván azt hogy a domborzat annyita nem befolyasolhat mert ugyanazon a helyen Teljesen jó Telenor HSPDA+, és közepes erősségű de teljesen használható 4G Telekom elérhető. Érdemes velük hadakozni, vagy lepattintanak innentől hogy van gyenge GSM900 azt osszam be?
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#04535040
törölt tag
válasz Beniii06 #57790 üzenetére
Ugyan már!
Hiszen azt is tudjuk, hogy 2019/5/22 nagy nap volt: azóta van "szerelemben" Nyeszti és NorbiPont ma 400 napja!
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz #04535040 #57792 üzenetére
2019.05.23 🤣 Igazából ezekkel sok mindenre nem megy senki.
Akarva akaratlanul sokkal több adat van kint mindenkiről aki valaha is netezett. 🧐[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#08176384
törölt tag
Biztos bejelentik, hogy ők még nagyobbat fejlesztenek mint a Telekom.
-
janaman01
addikt
Nemreg vagyok vodafonos...ez a fétisük hogy feszt kiraknak valamit a szolgaltató jelzéshez? Most pl szépen fut : rákapcsolunk magyarország.....
[ Szerkesztve ]
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
MadMancs
veterán
válasz janaman01 #57798 üzenetére
Nem. Vernyákhelyzet miatt volt az előző ami egyben az első ilyen volt. Mostani nem tudom.
En személy szerint tudnám díjazni ha lefedettség bővítésére kapcsolnának rá.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dragon's Dogma 2
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...