- TCL LCD és LED TV-k
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- 27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
- Modding és elektronikai kérdések
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zotyesz66
őstag
Én is bejelentkezem, mint többszörös Renault tulajdonos.
Volt a családban egy jó kis Dacia Logan, én szerettem, nejem nem, így 2 év után lecseréltük egy Clio III dCI-re. Ez történetesen 68 lóerős, mégis lényegesen jobban megy, mint a Dacia a maga 74 lóerejével, pedig nehezebb is. Még kevés km van benne (14000), így típushibákról nem tudok nyilatkozni.
Van még egy Opel Vivaro is, amely szintén az utolsó csavarig Renault (kivéve a kormánykerék és az embléma). -
zotyesz66
őstag
Srácok, Clio III-hoz van fönt kapcsolási rajz?
Kiégett a bal első tompított izzó, de úgy, hogy rántotta magával a biztosítékot is. A kottakönyvében csak az utastéri biztosítéktábla szerepel, minden másért aszongya, vigyem szervizbe. Egy túrót, ezért nem szívesen fizetnék 5-6k-t, csak tudnom kéne, hol az a fránya biztosíték. -
zotyesz66
őstag
Ugyebár 3 különböző teljesítményű 1.5-ös dci motor van. Amennyire tudom ezek a befecskendezési nyomásban és a turbóban különböznek, minden más megegyezik.
Ezért lehetséges a chiptuning, a befecskendezési nyomás változtatható szoftveresen.
A 68 és 86 lóerős motorok úgy tudom, ezért bírnak többet, persze 4-500000 km-t már nem mennek, mint a régiek.
No mindegy, majd kiderül, a miénkben még csak 35000 van
Állítólag van porlasztócsúcs felújítás is, azzal még olcsóbban kijön a javítás (mintha olyan 20000/db-ról hallottam volna).
Más. Ismerős vett egy Renault 19-est 1.9-es diesel, '91-es, novemberig vizsgával, teljesen üzemképes, csak a műszerfalat berhelték szét, mert kilopták a rádiót. 95000-ért vette.
Jó vétel volt, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen autót vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...