Hirdetés
- Milyen asztali médialejátszót?
- Házimozi haladó szinten
- Nikon DSLR topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Apple notebookok
- Léghűtés topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #26738 üzenetére
Ahogy giigz is írja, a 6 sebességes 1.5dci váltója japó. Ez pontos, nem mozog össze-vissza, viszonylag gyorsan is lehet vele váltani, nagyon jó váltó. Asszem MT1 a száma.
A csúcsok vizsgálata egyelőre tolódik, kedd-szerda lesz szétdobva a kuplung, azt megvárom, hogy mi újság a kéttömegűvel, aztán majd annak függvényében foglalkozok a csúcsokkal.
(ma reggel is jöttél szembe, péter vége táblánál olyan 5:30 körül)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #26751 üzenetére
Valóban érdekes....az eleje cserélve lett az tuti. Érdekes, hogy nekiállnak nagy szakértőként aztán ez nem tűnik fel nekik, nem ejtenek róla szót.
Hátsó lámpa + a belső az valóban 2006 előtti.Ezt a leállításkor ráz egyet dolgot még nem hallottam senkitől/sehol, hogy akkor jó.
Még aszondja, hogy a forma nem az igazi, nekem kevés szedán autó tetszik, sőt...viszont a megane2, az egyik legszebb szedán számomra, egy dolgot kivéve a hátsó ablak alsó ívét.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #26774 üzenetére
Nekem több dolog is rezonál, nyikorog. Az egész műszerfal, az óracsoport feletti rész és a műszerfel közepe-teteje.
Így nem is foglalkozom vele.
Ezt a szivacsos dolgot már hallottam, elvileg a műszerfal és az első szélvédő találkozásához kell valamit begyömöszölni, hogy megszűnjön a probléma.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Sly189 #26774 üzenetére
Ismerősnek úgy oldottuk meg, hogy a "tűzfal" és a műszerfal közé beragasztottunk ablakszigetelő csíkokat.
Amit mondjuk obiban is kapsz.
Az eredetit kidobtuk, kiporszívóztuk, mert hogy szétmorzsálódott a szentem azért is ér össze a műanyag a fémmel.
Már ha egyről beszélünk.
Minden esetre most a srác kocsijában kuss vanRenault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #26779 üzenetére
Valószínű, hogy te is megtudnád csinálni.
Végigmozgatod a műszerfal minden elemét, hogy hol ad hangot, aztán ahol baj van ott szétszeded. Meglesed mennyi hely van és annak függvényében raksz be az illesztésekhez valamilyen puha tömítőanyagot.
Nekem is megkellene csinálni, de engem nem nagyon zavar, más véleményét meg telibe sz@rom.(#26781) imyourfriend: így elsőre azt mondanám, hogy be kell állítani, de nézd meg az izzót is, mert a rosszul berakott izzó is pont ilyet produkál.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabx76
senior tag
válasz Sly189 #26787 üzenetére
Tudod pontosan a részeg biciglisek és kóbor macskák/kutyák/rókák/stb. útvonalát is fejből?!
Ősszel este jöttem haza Fehérvárról, nőstény szarvas meg áll az úttesten és bambul szembe. Villogok: semmi. Dudálok: semmi, alig akart elmenni...
Apropó: M2 fényszórót takarított már ki közületek bárki nőgyógyász-módszerrel?! (Izzó helyén rongy-drótakármi kombóval benyúlva) Pára miatt kicsit lerakódott a por a belső oldalán...
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Sly189 #26812 üzenetére
Dízeles gondok, vagy elektronikai? Márhogy a Lagunával.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Sly189 #26876 üzenetére
Szép ez a szekér, elfogadnám
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Sly189 #26882 üzenetére
Uhh.. 4 lityis feltoltos? Azigen... akkor megjobban elfogadnam
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
toldy
őstag
válasz Sly189 #27243 üzenetére
Szép állapotban garantált km-el jó árban vetted, szerintem egy olyan autónak annyi az ára.
Én 750ért vettem az enyém, és számoltam/számítottam is ezekre a költségekre amik felmerültek azóta ( csak azzal nem hogy hirtelen egyszerre), ha ezek nem lettek volna akkor szerintem ez is olyan 1,2 be lenne.
[ Szerkesztve ]
Az élet nem habostorta.
-
Laraxior
titán
válasz Sly189 #27289 üzenetére
Az nem ment el, csak azok amiket lehet nullázni manuálisan.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
just
aktív tag
válasz Sly189 #27429 üzenetére
2500-tól remeg be kb 3ezerig.
Más: Egyik reggel durván megcsúsztam. Köd volt, utolértem egy buszt, egy ideig mentem utána, aztán jelzett hogy előzhetem, padlógáz, mikor már mellette vagyok akkor látom hogy tötymörög előtte egy II-es golf, na mondom 2 legyet egy csapásra, beérek a golf mellé és kirakja az indexet balra és jön felém. Lementem félig az útról mert nekem jött volna aztán ahogy visszakászálódtam az útra, az út széle megdobott és elindult oldalasan az árok felé (ekkor már 2 lábbal a féken álltam) gyors ellenkormányzás után az autó elindult balra, azután pedig jobbra és valahogy sikerült egyenesbe hozni(kb 50-nel mehettem már ekkor és olyan 90nél dobott fel az út széle) közben a vizes aszfalton csikorogtak a kerekek. ESP is dolgozott rendesen, biztos hogy az mentett meg mert akkorát rántott az autón és volt már máskor is hogy kanyarba helyretett. Nem tudom mit csinált a golfos, talán kerékpáros volt az út szélén. Nem álltam meg, kigyorsítottam és otthagytam a picsába
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #27593 üzenetére
Hát nem tudom....az enyém soha nem látott delphi szűrőt, viszont nem is kínait rakok bele. Szerintem ami fontos az a rendszeresség 20-30k km-enként és a minőségi olaj + ehhez még hozzájön az ésszel használat. Kicsit túlvan ez a szűrőtéma reagálva, de ezt már többször leírtam.
Prémium gázolajat is életébennvagy 5-6x látott, nem is erőltetem, nem vettem észre az égvilágon semmit. Annó csak sima mol dieselt kapott, amióta nálam van azóta lukoil+auchan. Megy, jól eszik, nincs baja...
Valami értelmes üa. adalékot viszont én is kipróbálnék, csak nemtudom mit lenne érdemes.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #27616 üzenetére
Az a 49K, azért elég kemény....nekem olyan 20-25K-ból megszokott lenni egy olajcsere,összes szűrővel, munkadíjjal kompletten.
Ennyi pénzért vezérlést cseréltetek....
(#27623) Josi:
Mondjuk annyi, hogy ilyen áron, mint amennyiért ezt a hoki olajat adják, az általam drágállott, de mégis kiváló minőségű XADO olajat is vehetne.
A márkaszerviz egy vicc, de ezt már többször leírtuk, pl. saját tapasztalatból is. Minőségi munkát nem kell várni tőlük, és árban rohadt drágák (mind munka, mind alkatrész). (tisztelet a kivételnek természetesen)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
imyourfriend
őstag
válasz Sly189 #27689 üzenetére
Félreértettél, arra gondolok hogy pl ott van az ember alatt egy 1.4 vagy 1.5 dci és próbál vele tempósabban tekerni pl 150-160-al esetleg 170-el. Szerintem egy 1.5-ös motornak a 170 már nem túl kellemes főleg 5 személlyel, persze belülről ezt nem érezni annyira és egyszercsak baja lehet emiatt a motornak. Vagy rosszul gondolom?
-
ThodEE
őstag
válasz Sly189 #27783 üzenetére
Az nagyon jó ár volt Pécsen 26-28ért vállalták volna, Erdőkertesen 23ér csinálta meg a srác 2óra alatt, egyedül.
A két kis üveget a hátsó ajtónál kivette, de mondta hogy nem kötelező kivenni.Megcsinálta volna körbe az egész kocsit, de nem rak bele tanusítvány matricát és nem pipálja be a műbizonylatba.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Wuthering Waves
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Hálózati / IP kamera
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Milyen asztali médialejátszót?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen