Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SPeti1984

    senior tag

    A következő olajcsere alkalmával úgy tervezem, hogy lassan érdemes lehet hajtókarcsapágyat cserélni a Megane 3-ban (2009-es 1.5 dci 105le 150 ezer km van most benne). Igaz semmi jele, hogy bármi lenne vele, de ahogy olvasgattam ezeknél ajánlott lehet. Akihez szoktam vinni az autót Ő a gyárit preferálja, a másikat nem szívesen szerelné be. Valóban érdemesebb a gyárit választani? Nem probléma az a plusz 10 ezer, csak hogy valóban jobb-e vagy jobban bírja-e. Mi az amit ilyenkor még érdemes cserélni? pl.: olajteknő tömítés...

    Egy fórumos hozzászólásban még ezt találtam, hogy a márkaszervízben emiatt nem ajánlották a cseréjét:
    "a használt( kopott )főtengely és a szintén használt hajtókar közé bekerül az új csapágykészlet az roppant hamar berágódhat"

    Ez valós gond lehet?

Új hozzászólás Aktív témák