Hirdetés
Hirdetés
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Eladatnák az Ubisoftot
it A részvényesek 10 százaléka támogatja az egyik befektető törekvéseit.
-
Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
ma A Xiaomi idén nem keveset tette bele a Redmi Note 14 Pro+-ba az elődmodellhez képest, mindezt csupa üvegbe és friss dizájnba foglalva.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz robertka #75388 üzenetére
Próbáltam előtúrni a fotókat, de nem találom. Nekem úgy rémlik, hogy teknő E-torx, a hajtókar csapágy pedig sima hatlapfejű. De nem emlékszek méretekre. :S
Olajnyomás kapcsoló pedig egy mechanikus, rugós nyomáskapcsoló.Tegnapelőtt lekaptam egy totál lemerült, brute force módszerrel, labortápról töltést nem felvevő aksi tetejét, hogy belenézzek. Gondoltam jó lesz barkács szünetmentesnek az inverter elé.
Én ilyet még nem láttam. Elpárolgott belőle az elektrolit jórésze, az ólom lapok fehéredve, ólom dioxid lapok bebarnulva.
Amúgy márkája Excide, 2 csillagos, 62Ah-s. Kódok alapján 4 éves. Míg nem jött ki a burkolatból, azt hittük még gyári aksi lesz a kocsiban, de nem. Valójában egy egyel kisebb (méretre, és kapacitásra is), így olcsóbb aksi került bele, mint kellene. Végül is csak 20%-kal kellene bele nagyobb gyárilag..."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest