Hirdetés
Hirdetés
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz diablo1984 #40546 üzenetére
Mikor felhoztam Bp-re, mert franciául karattyolt valamit (kisebb ellenállású helyzetjelző volt benne és kiégettnek érzékelte), akkor mondták, hogy 1.8B Ini-t még nem is láttak. Én elég sok autóval megfordultam már, gyakorlatilag mindent vezettem huzamosabb ideig, ami a családban van (2.2 dCi X-Trail, 1.5 dCi (86Le) Megane, 1.6B Primera WP12, 1.8B Laguna, 2.2 dCi Espace) és teljesen jó ehhez a kasznihoz ez az 1.8-as motor. Mikor kölcsönkértem egy hétre, akkor mentem vele 180 km-t Budapesten, meg 300-at pályán és főúton vegyesben, akkor 7,2-re jött ki az átlagom, amit az 1.6B Primera-val is csak ritkán tudtam produkálni. Nem vagyok nyugdíjas, de ésszel vezetek, általában jól ismert útvonalakon. Szóval, aki nem akar dízelezni, annak ez a motor jó választás szerintem.
Igen, a szívó Kangoo-kat nézem. Bruttó 500-nál nem is nagyon lenne rá több, mert át kell íratni és kicserélni rajta mindent, hogy üzembiztos legyen, annyiért meg talán kár is nézegetni a dCi motorokat, ha jót akarok magamnak. Bár egyelőre csak heti 2 napot dolgozna, úgyhogy számítana a fogyasztás, nem is kicsit. 1.9D (szívóról beszélek én is, a 65 Le-s motorról) vajon hány literrel képes közlekedni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen