Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz Abu85 #9877 üzenetére

    Abu, megpróbáltam megérteni amit írsz, de nem megy, programoztam már directx-et is és opengl-t is, de a vga limit vagy a proci limit mindig is lesz, mert két külön dolog ami össze kell hogy dolgozzon, és egyik se végezheti gyorsabban a munkáját, mert akkor nem lenne meg egy apró ámbár nem elhanyagolható paraméter, a két frame közti idő. Lehet optimalizálni pályabetöltésen, távolabb lévő textúrák felbontásának lekicsinyítésével, nem látható tárgyak, vagy pályák egy részének kihagyásával vagy játékmenettől függő betöltésével, de ezek csak próbálnak javítani a vga limiten, ami van, fix, ennyit tud, a büdös életbe azt a részt maga vga nem fogja gyorsabban számolni. Max a prociról veszi át a terhet egyes fizikai, részecskeszimulációs/tesszellációs részekben a gpu idővel. De ott se tud mindent megoldani maga a gpu, sőt lehet lassabb megoldás lesz mintha proci csinálná, mert ott is a sok kicsi, de jóval lassabb mag dolgozik, aminek az utasításkészlete is kissebb. (memóriakorlátról nem is beszélve)
    Nem látom azt a scenario-t amivel a vga korlátot ki lehetne tolni, így konkrétan. Hacsak nem csinálnak valamilyen shader besegítést cpu-ra, de az meg rohadtul nem fog hatékony lenni.
    @Oliverda köszi, ezt akkor vehetem fenyegetésnek is akár. Remélem levágtad már, hogy nem Intel vs AMD topikból jött vérpistike vagyok. :)

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák