Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • P.H.

    senior tag

    válasz #95904256 #877 üzenetére

    Köszönöm, nem kevés időt szántál rá.
    Nem kapaszkodtam elég erősen.
    Először azt hittem, n=1 elírás, de itthon K7-en kipróbáltam, valóban. Sőt, a 3DNow! a kettő hatványaival konzekvensen gondban van, SSE csak 1 esetében. (A példák K7-es eredményei megegyeznek a K8-eredményeiddel. Gondolom, az eltérő első SSE-megvalósítások után fontosabb volt a backward compatibility.)

    Igen, meg lehet valósítani, néztem utána a képletet, legfeljebb annyit lehet felhozni ellene, hogy a nagyobb SSE-kód (a 2 menet 2 MOVAPS, 2 MULPS, 1-1 ADDPS és SUBPS, teljes függőségben, ahogy én írtam) csökkenti az ütemezők előrelátási tartományát, illetve az összes 3DNow! DirectPath, a vector SSE-utasítások DirectPath Double-k K8-on. Amúgy nem lehetséges, hogy ezek miatt gyorsabb pár százalékkal a 3DNow!-kód?

    alienpapa, VaniliásRönk: én dezz-ék DX10-es beszélgetésére néztem hasonlóan. De gondolom, akosf hsz-e után tisztább a kép.

    [Szerkesztve]

    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙

Új hozzászólás Aktív témák