Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #18149 üzenetére

    Az egy marketing aranyszabály, hogy ha jó a termék, akkor a megjelenés előtti "agymosás" nem elég hatékony. Ugyanis ilyenkor sokkal kedvezőbb az, ha a hype-ot a potenciális vásárlók generálják.
    Bizonyos értelemben ma már minden a hype-ról szól, és különböző tapasztalati kimutatások vannak, hogy milyen versenyképességű terméknél mi az ajánlott stratégia. Bár általános koncepciók nincsenek, de ha nagyon jó egy termék, akkor el kell vágni a szivárgásokat, különösen a jó hírt hordozókat. Egyszerűen maga a várakozáson felüli értékek megsokszorozzák a hype hatását.
    Úgy érdemes ezt felfogni, hogy alakuljon ki a termék körül egy trendiség, hasonlóan a divathoz. Nem kell minden évben új cipő, de a divat megveteti.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák