Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #18145 üzenetére

    Ha megnézzük a múltat, akkor ez a nyilatkozat a legbiztatóbb. Mindig akkor volt erős egy termék, ha eldugták és teljesen visszafogottan nyilatkoztak róla. Amikor pedig gyenge volt már a megjelenés előtt előre "széthájpolták". Ez nagyon tipikus viselkedése az AMD-nek. Bár a vezetők jöttek-mentek, ez a viselkedési forma látszólag nem változott. Azt is megmondom, hogy miért csinálják. A hype jó darabig elad egy terméket, legyen az akármilyen. Ez a része marketing, az emberek agyába már a megjelenés előtt beleverték, hogy ezt kell venni. Erre pedig megvannak a megfelelő kulcsszavakra építő "agymosó" módszerek. Például az egyik, hogy ilyet nem szabad mondani: Zen has opportunity to do well in certain workloads. :D

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Hozzászólok Aktív témák