Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz HSM #17707 üzenetére

    Abu85 nagyon frankón leírta korábban, hogy a motorokat át kell írni a Mantle/DX12/Vulkan típusú API-khoz, hogy a párhuzamosítás tényleg úgy menjen, ahogy kell.

    A BF4/Mantle páros tapasztalatszerzési célokat szolgált, azóta azért haladt mindkét fél. Nem értem, hogy miért a technológia leginkább gyerekcipőben járó példájával próbálsz messzemenő következtetéseket levonni, mikor eltelt azóta 2 év. A Frostbite esetében a jövőre vonatkoztatva az első DX12-es cím, azaz a BF1 lesz mérvadó. Emellett ott a Doom ami Vulkan alatt elég szépen szétdobja 8 magra a feladatokat, a Deus Ex MD esetében pedig a 8 szál 90+%-ra is van terhelve. Szóval a több szál kihasználása nem a jövő zenéje.

    Viszont ez a beszélgetés lehetőleg folytatódjon itt. Mert csak utalás szinten van köze bármiféle AMD termékhez. Miközben ez a topik a konkrét infóknak, esetleg pletykáknak van fenntartva amiket az ilyen beszélgetések eléggé elsepernek a látótérből.

Új hozzászólás Aktív témák