Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz lezso6 #14259 üzenetére

    Azt probaltam -- igaz, roviden -- elmagyarazni, hogy azok a fejlesztok, akik konzolra keszitenek szoftvereket (ez ugye altalaban jatekot jelent), tipikusan olyan jatekfejlesztok, akik jatekokat fejlesztenek es nem mast. Egy id Software vagy Crytek nem fog PC-re tomorito programot vagy video enkodert fejleszteni, vagyis hiaba szerez jartassagot egy ilyen cegnek dolgozo jatekfejleszto az AMD APU-ra epulo konzolok segitsegevel mondjuk a HSA fejlesztesben, azt nem fogja tudni mashol hasznositani, mint maximum PC-s jatek fejlesztesben. Arra ugy gondolom, kicsi az esely, hogy valaki feketeoves (konzol) jatekfejlesztobol atkonvertalja magat altalanos szoftver fejlesztove -- de persze elofordulhat.

    Az AMD APU-ra epulo konzolok remek lehetoseget adnak az AMD-nek arra, hogy a sajat megoldasait atvigye a PC-s jatekok vilagaba is, es ezzel tegye vonzobba a Kaverit ill. Carrizot; de a konzolok nem fognak segiteni abban, hogy az altalanos PC-s szoftverek fejlesztoinek konnyebb dolga legyen a HSA-val. Aki PC-re fejleszt nem-jatek-szoftvert, az nagy ivben tojik a konzolokra. Maximum jatszik rajtuk egyszeru gamerkent, de nem erdekli a konzolos fejlesztes semmilyen szinten.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák