Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #13916 üzenetére

    Nagyjából egy tucat skálázási stratégiát dolgozott már ki a Mantle team, ideértve a partnereket.

    Nyilván a normál AFR-ben senki sem gondolkodik, mert elavult, és ilyen lehetőségek mellett nem is kell törődni vele.
    A legegyszerűbb megoldások közé tartoznak a feladat orientált futószalagos rendszerek. Ekkor a motor munkája több lépcsőre lesz bontva és az egyes lépcsők a logikai partíciókon futnak. Például compute és culling az IGP-n, a többi a dGPU-n.
    Aztán lehet objektumszinten is szegmentálni. Ez olyan a Lucid régi Hydra technikája, csak a motorba építve, hogy működjön is. Ez a leghatékonyabb opció, csak a legnehezebb is.

    (#13917) Bici: Nem. Itt párhuzamos a GPU etetése. Nem kellenek átlapolások a soros etetés miatt. Agresszív kötegelés sem kell, mert nincs driver thread.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák