Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    mzso & Valdez: Ne haragudjatok meg, de miért nem olvasgattok utána egy kicsit, ahelyett, hogy egy totál meddő vitával szemetelitek a topikot, amire páran úgyis elképesztően érzékenyek?

    Játékok alatt egyelőre az tűnik kirajzolódni és az is logikus, hogy az APU-k a CPU feladatait fogják ellátni, sok olyan bővítéssel, amit eddig az csak nagyon erőforrás igényesen tudott elintézni. Pl: Elképzelhető, hogy aktuálisan erre vezethető vissza a BF4 Beta hatalmas processzorigénye, ami a retail verzióra olyan formán fog csökkenni, hogy az adott folyamatok szimpla CPU-n le lesznek kapcsolva. DE ez csak tipp. Ezen folyamatok elvégzéséhez az IGP igénybe lesz véve.

    HA nem így lenne, az annyit jelentene, hogy a cég kiad egy 2 modulos CPU-t és várja, hogy az emberek az IGP részt úgy megboostolják, hogy képtelen legyen azt fullHD-ban kielégíteni. Nem tudom ez mennyire érthető.

    A két APU-s rendszerrel meg ott a gond, hogy értelmezésem szerint a grafikus elemek nagy részét a továbbiakban is ki tudják gazdaságosan számolni a dGPU-k is, így csak nyersanyagpazarlás volna feleslegesen duplázni a teljes lapkát, ha lehet külön lapkán csak a célegységekkel ugyanezt tenni.

Új hozzászólás Aktív témák