Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeniX-

    senior tag

    válasz etnies #123618 üzenetére

    "Az elektromos motoroknák a teljesítmény más, mint a belső égésűeknél, ezért nem lehet egy az egyben összehasonlítani őket." - Megteszed, hogy erről beszélsz még? Azt hittem, hogy {x} kw az mindenhol ugyanannyi, bár nyílván értem, hogy egy belső égésű motor csak egy szűkebb tartományban adja le ezt a prospektus adat teljesítményt.

    Amúgy szerintem is arra tökéletesek lennének, amit írtál. (50-125 ccm)

  • csongi

    veterán

    válasz etnies #123618 üzenetére

    "Én arra utaltam, hogy az elektromos robogók végre odakerülnek, ahová valók:"
    Ezzel a konstrukcioval a kukaba. Egy pedelek rendszerrel szerelt biciklit tobbre ertekelek, mint ezeket a kotlokergetoket. :)

    A fizetett tesztelestol meg hanyok. Egy elektromos foson a 11 colos kerek nem szamit hibanak, vagy hatranynak. A Nulla csomagter is idealis vetelnek szamit. A semmit ero szel, es csapadek vedelemmel egyutt. Bezzeg a benzines kivitelkben ezkre volt frocsoges.

    De most, hogy vegre az okostelefonnal lehet buzulni a varosba, mert jelzi a toltottseget azonnal erekcio, es szuper vetel lett.

    Lecsereltek az eroforrast es az energiahordozot.
    Minden mast amitol varosi futkarozos egy robogo, elbasztak rajta. Es lehet majd dragabban adni, a spanyol viaszt.(Ules alatti tarolo... stb.) Nah ezt nevezem tudatos kornyezet szennyezesnek.
    Milio dollarokat koltenek reklamra, ahelyett, hogy utana neznenek mit a fontos egy mai varosi rotyogon.
    Amihez csupan a googlit kellett volna hasznalni. Ott a trillio teszt.
    Es allami tamogatasokat nyernek.
    Partolom a valtast benzinrol, de nem minden aron.
    De ez is csak egy velmeny, es nem befolyasol semmit. :) Csak pufogtam egyet.

    Bekes karacsonyt mindenkinek. :D

Új hozzászólás Aktív témák