Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Madwe #119846 üzenetére

    Azt hittem 696, vagy 796, hogy 10 eves.
    ez egy kicsit oregebb :D a 695 sajnos az uszo brembokkal van szerelve, de elol igy is usd villaja van az svhez kepest.
    Szerintem ez a fajta szijas kepessegektol fuggoen otthon is szerelheto, ez az a blokk, ahol meg nem volt feltalalva a Hz mero a szijhoz, bar ezek olyan szijjakkal is elmennek, hogy csak pislog az ember. Ilyen szempontbol a koltsegek kozott olyan hatalmas kulonbsegeket nem latok, de ahhoz hogy kihagyd a szerelot, egy kicsit hozzaertobbnek kell lenned a ducatinal. Ha pedig vinned, nem bonyololult levenni ket deklit, jelre rakni a fotengelyt es veztengelyt, aztan szijat cserelni, kb 30 perc alatt megvan, igy nem gondolnam hatalmas koltsegnek. Olajcsere is egyszeru.

    Kuplungmunkahengerrel lehet szivni, ha sosem volt takaritva, amugy sok baja nem szokott lenni. Mivel ducatit abban az idoben nem nagyon adtak el az orszagban, tuti import, es nem annyi a km benne. Hacsak nem bizonyithato papirokkal az ellenkezoje.

    en vagy regebbi 600-ast vennek normalis bremboval, 600e kornyeken, es aldoznek egy par lovat az ar oltaran, vagy 900 ast szarazkuplunggal, ugyancsak normalis bremboval, allithato elso villaval, de meg leghutesest, az st2 st4 eseket kerulnem, ha mindennapi hasznalat, es a koltsegek a fontosak. Szoval maradj a leghuteses vonalon, abbol baj nem lehet.

    Persze 10 evesek kozott a 2009 es 1100 evo a nagy kedvencem, de az mas arkategoria.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák