Hirdetés
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
ph Egyelőre kétféle pletyka van az ügyben, és a helyzet az, hogy mindkettő igaz lehet.
-
Új fülhallgató kíséri a Redmi Note 14 szériát is
ma A színben harmonizáló Redmi Buds 6 mindenben fejlődött picit az elődmodellhez képest.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacss72
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149290 üzenetére
Igaz nekem RC36/1 volt, de csak a bal oldali világított. Egy utólag felszerelt kapcsolóval lehetett a jobb oldalit is felkapcsolni.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149324 üzenetére
Betét az vagy carbon ceramic brembo lesz, vagy szinter ebc. Dönteni nem igazán tudok, talán a kíváncsiság az EBC felé húz.
A cső tehát az érzetet javítani fogja? Mennyire jelentősen? Azt megértem, ha a fékhatás nem lesz jobb, hiszen a nyomásviszonyok és erőkarok nem változnak, csak nem rugalmik a vezeték
Ha azzal együtt beférek 500 euró alá, akkor meglépem szerintem. Ha már lúd...
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149326 üzenetére
Nem sportmotor, ezt értem is. Kerülgettem a fékcserét már jó ideje, de most már tényleg meg kellene lépnem, majdnem egy egész mm-rel méret alatt van a tárcsa. Ezért gondolkodok azon, hogy mit tudok tenni, választani. Az organikusakat hagyom a fenébe. Szerintem most az van rajta, szerintem azt vettem rá tavaly, olcsó fos. Brenta
Nem rosszabb, mint ami benne volt másik, kopott, ismeretlen -
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #149331 üzenetére
Egyszer egy gumis szerelőkesztyűt beáldoztam: a levágott ujját ráhúztam a kábelre szigetelés gyanánt.
Autóról húztam le a sarut és a merev kábel mindig visszakívánkozott.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #149331 üzenetére
Na jó de én egy ostoba informatikus vagyok.
Amúgy győzelem. Reggel elmentem akkuert össze raktam, csak egy anya tűnt el amit el kellett menni megvenni és poccroff. Mind a négy motor el. Egyen van műszaki
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149371 üzenetére
Nyilván, egy darabja a kirakósnak, de fékérzetre/visszajelzésre "jobb" (pontosabban más) lesz a 4 dugattyús mint az úszó.
Mindenkinek más a jó fék, lehet megvan a normális fékhatás, csak adott usernek az a nyomáspont és fékérzet/visszajelzés nem fekszik a stílusához.
Az említett Aprilián milyen a fékérzet, egyből nyomásponton harap és rövid úton jár?
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149374 üzenetére
Kétségtelen, hogy a fő gond a fékbetét, de sajnos a DL másik fékbetéttel se lesz kevés erővel, azonnal harapó, mindig is "soft touch long stroke" lesz, ettől még fogni fog rendesen, csak nem Aprilia érzete lesz.
No majd megtudjuk mit kerestünk jó fékhatás alatt és reméljük a fékbetét cserével eléri a célját.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149378 üzenetére
Mea culpa a long stroke-ra
Egyetértek, hogy minden elemet egybe kell nézni, én csupán kiemeltem, hogy szerintem jelentős különbséget okozhat a 2 fajta eltérő féknyereg megoldás (még akkor is, ha amúgy minden más elem megmard, persze ésszel kell válogatni hidraulikus arányokat tekintve), de isten őrizzen, hogy cseréljen a DLen féknyerget, mert az egy végtelen spirálba érne véget, nem azért írtam a különbséget, sorry ha így jött le, ár-értékben szerintem utolsó lépés.
Szóval nem mondtam, hogy az úszóval rossz fékhatást lehetne elérni, de nekem, ami érzésre is jó az nyomásponton azonnal harap, jól adagolható és rövid úton jár, ilyen úszos setuppal még nem találkoztam (igaz, japán vonalon próbáltam őket; a betétek szinterek voltak), de szívesen hallgatom a márkát/típust, ami ilyen, hátha egyszer lesz alkalmam kipróbálni (mélyen belül érzem, hogy valami olasz motort tudsz majd mondani , valahogy nekik a fék téma (meg más is) mindig nagyon megy).
-
veterán
válasz Topiccsendőr #149376 üzenetére
Errol nem talalok semmit, pedig erdekelne a dolog, mindenhol csak a
persze, tegyel bele iridiumot es varazslat
van kiirva. Szelepfedeltomitest talan cserelhetek lassanEverybody lies.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149380 üzenetére
Az olasz motor egy életérzés az tuti.
Ha már itt fék téma és a fékcsöveket még nem veséztük ki.
Általában a közvetlen összekötést szokták mondani, hogy a legjobb (képen második motor), tényleg így van, vagy ez valami "placebo"? Van különbség a vezetékelések között hidraulikus szempontból/teljesítményben, vagy csak az ár és esetleg a légtelenítés a más (könnyebb/nehezebb)?[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149380 üzenetére
Kávé még nem hatott és az elejére még nem reagáltam
Az a baj, hogy kipróbáltam egy Ducatit és hát azt a féket üldözöm azóta, bár már megbarátkoztam a DL fékével is, csak egyszerűen agyban az embernek át kell kalibrálnia magát. SVnél szaladt el a ménes, de ott is megelégedtem most a nagyobb pumpás radiális munkahengerrel, bár nem értem el a kemény nyomáspontot, de amit te preferálsz igen és már az egy hatalmas előrelépés volt.
Mindenesetre szerintem az egyik legrosszabb fék szettet tette a Suzuki a két fenti motorra, társítva a gyenge csillapítású és rugójú első telókkal (legalábbis az én súlyomnak a közelébe se volt a gyári rugó; gen1 DL és gen2 SV), hát az ember nem lesz magabiztos a féktávokon.. A többi modellnél (ide véve a gen3 SV kicsit keményebb futóművét, ami segített az egyenleten), amit próbáltam tőlük úszós megoldással, valahogy jobb volt valamelyik alkotórész és így szumma a fékezés élménye.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149388 üzenetére
És a 2es meg a 3as megoldás között lehet papíron különbség?
A gyári ~16mm (5/8") axiálishoz képest a radiális 17mm-mel kevésbé kell tépnem a féket, hiába 1mm nagyobb a dugattyú, persze axiális és radiális miatt is adódhat a kül (amit elbuktam dugattyúban és az offset miatti arányokban azt lehet megnyertem a kialakításban, majd erre is válaszolsz ), aztán simán lehet, hogy nekem szimplán ez az érzés jön be és rosszul szűröm le, hogy kevesebb erőt kell kifejteni.
Ha jól tudom, kisebb dugattyúval (pl RCS15 vs RCS17) hosszabb úton járna a fékkar és eggyel "puhább" lenne, ezt nem akartam, mert alapból az is zavart a gyári verzióban, hogy végtelenségig kellett húzni a kart (persze RCS-n az offset állítható, de nem emlékszem talán 16 vagy 18mm a gyári, mondjuk mind1, mert az RCS15 18 és 20mm ergo elérhető ez is az is hidraulikus arányban). Szumma szummárum a 17-et választottam és így ha szeretném tudok 4 dugattyús rendszert is később kipróbálni (ami hozza az könyv szerinti ideális arányokat és talán elérném a hőn áhított nyomáspont érzést). Persze simán lehet, hogy nem fog tetszeni, akkor majd megint vissza kell ülni a tervező asztalhoz, ez a tuning és egyedi igényekre alakítás már csak egy ilyen kávéház.
Tudom lett volna még Accossato (és más gyártó is; no meg a donor motorokból való átrakás) és ott még elérhető több méret kombó, de anno olcsón RCS-t tudtam szerezni, (illetve donoros megoldást se találtam igazán jó áron, meg tök tudja milyen állapotú, szumma lehet nem lett volna amúgy se olcsóbb mindent hozzászámolva) így azon a vonalon kellett választani.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149390 üzenetére
Hát itthon a használt egy végtelen lutri.. meg a szakértelem hiánya és a gondolkodni nem akarásnál már elvéreztem egyszer egy használt gátlónál, ezért féknél már bele se kezdtem a szopás orgiába (bár ez megugorható szint lett volna, de mély sebeket hagyott a gátló)
Amúgy pont r1/r6-os brembo főfékhengert szerettem volna eredetileg, de pont a megbízható bontóban hiánycikk volt. Az élet így adta ki, nagyon jó akcióban levadászott komplett tartályos/kapcsolós RCS szettet nem tudtam kihagyni így.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149397 üzenetére
I know. De attól még nem tetszik
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #149421 üzenetére
Jogos. Csak eszembe jutott Mandy Kainz (yart yamaha) interjúja, ahol "szidta" a Suzukit, hogy az a traktor csak megy és megy, nem szarik be. Kiemelve hogy már csak a Suzuki használ acél hajtórudat.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #149430 üzenetére
Köszönöm a részletes tájékoztatást
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149439 üzenetére
Akkor ez marad ilyen egyelőre
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #149453 üzenetére
Az a porszívó cső nagyon tesztik. Annyira utálom azt a rohadás ram air csövet visszajátszogatni a helyére, hogy egy ideje a sarokban hever.
-
Viktor8.
tag
válasz Topiccsendőr #149458 üzenetére
Sima szerelővassal, de vissza megyek a gumishoz kíváncsi vagyok mit mond.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #149459 üzenetére
"Kakucson ugy sincs nagy air ram "
Nyilván ez is közrejátszik hogy kihajítottam Így bénán néz ki, de már nem érdekel.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #149483 üzenetére
Nagyon soknál már 5-10 ezer között jelentkezett a probléma. Azt olvastam, hogy olajnyomás problémák vannak. Van egy külön csoport facen KTM failed camshafts 790-890-901 néven, nem csak 1-2 esetről van szó.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #149486 üzenetére
Ott volt egy elírásom, úgy akartam írni, hogy olajnyomás problémák is! vannak.
Egyik posztoló már olyat írt, hogy 4-5 hónapot kell várnia alkatrészre, bár ha jól emlékszem az nem euban van.
De nem csak ezért döntöttem a csere mellett, több oka van.
szerk.: Kíváncsi lennék, hogy csak akkor cserélnek hengerfejet gariban amit írtál, ha tönkre megy, vagy akkor is ha kéri a tulaj a megelőzés érdekében?!
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #149501 üzenetére
Az még a 390-el volt, azt vitte el a tréler Azt már eladtam, február-március környékén váltottam a 790-re.
Abból gondolom, hogy az előző tulaj elmondása szerint olaj pumpa problémája volt (az ő szavaival élve felrobbant az olajpumpa), meg ugye a blokk fedele cserélve lett, mert nincs motorszámom. De megvan róla a teljes eszköz lista hogy mit csináltak vele akkor, mondjuk mivel garis (és még jódarabig az is lesz), így nem nézegettem a papírt eddig. -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #149507 üzenetére
Igen mondom az elírás volt a részemről, ez tuti hogy a silány anyaghasználat miatt van, és pluszba van olajnyomás probléma is elvileg. Enyémnek is olyan blokkhangja van mint ha nem lenne benne olaj, és olvastam már pár esetről ahol megállt a motor olajnyomás hiba miatt. Habár több esetben a szenzor adta meg magát, de páran méricskélték már, és alapjáraton a 1,5 bar nem tűnik erősnek.
Inkább az nem tiszta nekem, hogy ha ez a veztengely probléma évek óta létezik, miért nem tesz ellene a gyártó?! 4-5 éve ismert hogy gyenge az anyag, de még mindig ugyan azzal szerelik. Legyártottak egy milliót és el kell sózni?!Gipsz Jakab
-
rxmiss
tag
válasz Topiccsendőr #149496 üzenetére
hajtva az oreg fzr1000-ek is eszik az olajat (pl horvatorszag oda-vissza utan kellett tolteni bo egy litert reszletekben), de a szervizben azt mondtak tekintsuk az olajat is kopo alkatresznek
ha kimeletesen mentunk veluk, akkor ket olajcsere kozott (5000km) eppcsak fogyott az olajbol. -
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #149617 üzenetére
Na ez volt kérdés köszi!
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #149633 üzenetére
Mondjuk van a másig véglet a Honda 2023 cb650R hogy 1400km alatt százszor megkérdeztem , hogy emberünk velünk van még vagy meghalt mivel kurvára nem látszik lófasz se a lámpájából.
Szerintem nem baj ,ha van jó lámpa ,de nem mindegy hogy hogy.
Amúgy azt mondják ,hogy köd lámpa jó pl mert minél távolabb van a két lámpa az ember annál jobban fel tudja mérni a távolságot. (állítólag)
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149652 üzenetére
Szerintem ha eldobnám, sose találnék rá színazonos idomokat. Jobb oldalon így is már repedve van, bukógomba meg nincsen erre... de a pótkarok nem rossz ötlet.
Amúgy hátulról megnézve a középsztender elvileg nem érhetne le, ha nem esik az ember. Ez amúgy meglepett, egy túraendúrós ducatis ember mondta, hogy ő már mindent leszedett a motorról, állított, hogy végre a lábtartó érjen le elsőnek. Persze nem ellenőriztemPfiucska: Gondolom nagyon függ attól is éppen hányan vannak kint.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149657 üzenetére
Na az összeülésre nem is gondoltam, pedig tényleg...
Multistrada lesz az képek alapján, nem egy régebbi cucc volt.
200 fölött én szitálást nem éreztem még, amikor "dombtetőn" mentem át nagyobb tempóval, akkor volt olyan, hogy egyet-egyet rántott, szitált a kormány, de semmi extra, meg előzésnél, nyélgázon, sávváltás közben úthibán. Mondjuk én ruhával együtt se vagyok 80 kiló, majdnem hozom a japán súlyt.'92 Honda VFR 750
-
draco31
veterán
válasz Topiccsendőr #149689 üzenetére
Köszönöm!
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
veterán
válasz Topiccsendőr #149719 üzenetére
Nekem eclipse 2 van talan, eses nem volt vele, de a melegben is elvagyok vele, varosban se haltam meg, csak a szokasos izzadas.
Everybody lies.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #149732 üzenetére
A beles tarto bizbaszai okesak, de nekem is toredezett mar, pedig nem sokat gyurogettem. Amugy nincs baja, de mar kifogytam az L meretet szerintem. 2023 aprilis ota motorozok benne, elotte az oktatast is ebben csinaltam, kb 15 ezer km-nel jar a horneten.
elvileg szellosebb az elsonel.Everybody lies.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #149737 üzenetére
"Nalunk, Samerbergnel"
Arra még nem jártam, csak délebbre Bayrischzell környékén. Merre érdemes ott kanyarogni?
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #149748 üzenetére
Igen, voltam Südelfeldnél, csak aztán lekanyarodtam jobbra Ausztria felé a Walchsee felé, aztán Kössennél fordultam északra. De majd akkor megcsinálom a másik irányból.
Egyél hozzá kenyeret!
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149778 üzenetére
Itt a képek alapján nem tudom egyértelműen eldönteni, de a "tengelyre" rögzítő csavarnak nem kéne lentebb lennie, hogy beüljön a tengelynek a kimarásába vagy ez nincs minden típusnál így?
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #149815 üzenetére
persze vicc volt.
hátizom kell a hasalós dolgokhoz.
de amugy én sokkal kényelmesebbnek tartom őket mint az egyenesen teliseggen ülést. azt én sem bírom sokáig. bár a zrxen is egész sokáig elvagyok.mondjuk mentem 400 kilómétert a huskyval is. asszem igénytelen vagyok.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
7Sony7
őstag
válasz Topiccsendőr #149872 üzenetére
A kis kerék miatt lenne? 90-100 körül már nem volt vele bajom, de 50-60 ig nagyon fura.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149876 üzenetére
ECU írást alapnak gondolom minden mókolásnál, de a gyári dobnál is sokat dob, mert gyárilag az euro normák miatt eléggé el van b**zva (mint ahogy amúgy a gyújtás is, TRE mod is elég népszerű). Suzukinál pedig szerencsére elég egyszerű írni a gyári ECUt is.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149814 üzenetére
Ma olyan fél10től fél6-ig mentem, ha a farmer nem ment volna össze kicsit, ami miatt szorít térdhajlatban, a zsibbadó seggemen kívül semmi bajom nem lett volna
Kéne venni egy nyerget és megcsináltatni keményebbre.'92 Honda VFR 750
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149879 üzenetére
Nem én vagyok az elkövető személyesen, de Texa vagy healtech cuccával.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149884 üzenetére
Simán lehet, hogy annak a koppintása. Gyanítom ez se pontos, de a célnak megfelel. Felhasználónak is olcsó, nem kell drágán PC-t venni. Utcára, hogy kicsit jobb legyen a motor ideális megoldás sztem.
Bár járt padon is, egy ezzel megírt gsxr és nem lett jobb a paddal megtámogatott "hókuszpókuszolt" csoda terkép, de lehet ez egy véletlen volt.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149896 üzenetére
Jó kis műtét, milyen motor?
Gyanítom ez se tűgörgőssel gurult ki a gyárból. -
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149901 üzenetére
Lehet kihagyták a zsírt
Nálam amúgy már a 3. nyakcsapágy van 50knál, gyári nem tudom miért kikerült előző tulajnál 30k környékén (esett Hungaroringen, lehet azért? Vagy valami egyéb műszaki/mechanikai ok, fene tudja), nálam az újabb cserénél meg kiderült, hogy ahol csináltatta ott a zsírt nem ismerték
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #149909 üzenetére
Hát igen, de ha a Yaris ment a másik seggében, akkor hol a büntetőfékezés? Az nem olyan, hogy megelőznek és bevágnak eléd, majd hirtelen lassítanak indokolatlanul?
Itt annyit látok, hogy a Yaris túl közel megy az előtte haladó autóhoz, mely villantja a féklámpát a Yaris meg összeszarja magát.
Ezen videó alapján a Yaris a hibás! Szerintem.vendingo: Grat!
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #149931 üzenetére
Köszönöm szépen!
Ha ez egy szar megoldás, akkor miért erőltetik? Van bármi előnye egy ilyen feszítő megoldásnak?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149931 üzenetére
Ezeknél be lehet vetni a régi mechanikus módszert, hogy egy csavart teszel bele és te állítgatod néha vagy annyira el van dugva a feszítő, hogy nem lehetséges?
Ha jól rémlik a régebbi kisGSekbe ez bevett modósítás volt, de azt nem tudom, hogy abban gyárilag milyen feszítő van. -
atomanti19
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149937 üzenetére
Alapból ezek a gyári feszítők nem fixek igaz? Hanem olyan mint egy rugó nem? Elég nehéz elhinni, hogy egy fix csavar megoldja, nyilván lehet után állítani stb. Alapvetően az az ideális, ha a feszítő jobban feszít, minél nagyobb a lánc sebessége?
390-es Duke-ba raknak ilyen fix csavarosat, mert ugye a gyárit lekajálja a láncvezető. A gyári viszont nem fix. Oké hogy ez megvéd attól, hogy a levált feszítő darab keringjen a blokkban, de akkor a láncvezető fog kopni, mert a lánc nyúlik is, plusz nagyobb sebességnél elvileg jobban terheli a láncvezetőt, viszont a fix csavarral meg ugyan abba az ellenállásba ütközik. Jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #149998 üzenetére
Meg kéne nézni egy videót. Pontosan el van magyarázva, hogy történik a mérés. Az értékek dB-ben vannak megadva a fülnél mérve 130-as sebességnél. Külön mérik a hőmérsékletet és szél sebességét is.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #150025 üzenetére
Nekem anno az volt, hogy azonnal hívtam 112-t, kérdeztem, mi a teendő, mondták, hogy ne menjek sehova, kátyú mellett ülve várjam meg a rendőrt. Egy hónap múlva a számlán csippant a kártérítést. Két gumi, két felni. Amikor pedig elkészült minden, a számlák alapján a különbözetet még pár héttel később kiutalták.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #150025 üzenetére
Hat akkor en biza megkeresek egy katyut es odaulok. Vissza nem mennek hozza. 😃
Ez azert kisse izmos lenne egy sima ontott felniert.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen