Hirdetés
- OLED TV topic
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Házimozi haladó szinten
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Home server / házi szerver építése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
Hirdetés
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
54000 tonna
lo Olvasom a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #113818 üzenetére
Gyarilag 100% hogy senki, semelyik gyarto nem csinal uvegszal idomot motorra, csak olyan kisszerias motoroknal fordul elo mint a vfr 750R. Tuti nem uvegszalas. Ha megis az, akkor azt valaki lecserelte mar utangyartottra.
Nagyon szetbombazott idom is ragaszthato. Nem pattan el, nem klasszikus ragasztas.
Nemreg voltam muanyagosnal, a hegesztes ugyanolyan eros, mint mashol a muanyag.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #113821 üzenetére
Igen, gondolkodom a szerszamok megvetelen en is, meg hogy kitanuljam, nekem tetszik a dolog.
Szimplan osszeragasztott? Olyanrol nem hallottam, nalam a ragasztas vagy hegesztes az ez. De ha valami polimerizalodo lottyel akar valaki ilyet ragasztani, azt nem szokas, mert nincs ertelme, es utana dragabb a szakszeru javitas, ezert nagyon nem javaslom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #113840 üzenetére
A meresek az az en vesszoparipam :D
Nem arrol van szo, hogy szamitasba nem vehetoek, csak legyen koherens egy sztori. Azzal nincs semmi baj, es mindenki tobb lesz ezekkel az informaciokkal.
Sajnos forumokon a legtobb ilyen nincs alatamasztva, vagy nem hozzaerto ember osztja meg a mar torzitott infot, amibe ha bele van kerdezve, akkor teljesen elveszti a fonalat. Ezzel van baj. Ez barmelyik markanal elofordulo jelenseg, nem pont erre a markara ertem.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #113855 üzenetére
Ha turara hasznalnam a motort, biztos nem feleznem le az olajcseret, ott kb semmi terheles nincs. Egy nap egyenletes tempoval 5-800 km nel csunyan fogalmaza az olaj is mindegy mi van benne.
Ha elhangoznanak olyan indokok, hogy a ktm olaja ennel a hivatalosan meghatarozott olajcsere intervallum alatt rakodik a szivoszelepekre, az olajteknoben es a szelepfedelben iszaposodik, akkor igen. De sehol nem hangoznak el indokok, csak hogy valaki mondta. A valakinek igaza van, hogy minel surubben van cserelve, az annal jobb egy blokknak, de ez csoben a lyuk felfedezes.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #114049 üzenetére
Annyira nem tragikus a sulya, egy abs fejidom nehany kg, de ez a vekony alu fejidom nem 10 kg. nehezebb, mintha karbonbol lenne, de vekony alu, teljesen vallalhato. Leginkabb a regi versenymotorok burkolatai keszultek alubol, ez amolyan stilus, tisztelges.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Megvettem mar tavalyelott, van mellette egy nr750 es panigale 1:12. Majd ha kesz az rc30 replika, akkor biztos elkezdem megcsinalni :D
Igazabol mindent megvettem, hogy legyen anyagom az rc30 replikahoz. Pl ezt a magazint japanbol.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #114096 üzenetére
Amikor megalltam, akkor esett le :D
De egy darabon korlatozas nelkuli az ut, ott azert csak elkuldi az ember :D (nincs bajom a gyorshajtassal, mielott felreertes tortenik, csak vicces, hogy szoba sem johet szabalyosan menni :D )
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Baboss94 #114102 üzenetére
Diohejban:
Valoban tapasztalt szerelo, de messze nem tartom preciznek, vagy pontosnak. Sok dolog elmeleti hatteret nem erti, nem tanulta egyaltalan. Ebbol kifolyolag furcsa elkepzelesei vannak, amik egyaltalan nincsenek a valosaggal osszhangban. Nem tudja, hogy mukodik az allando nyomaskulonbsegu karburator. Nem tudja az olajok adalekolasainak milyen hatasa van mire, pontatlanul tudja, mik jelzik a cimken az olaj tulajdonsagait. Az elektromossaghoz hulye. Csak karbiszinkront, olajcseret, szelephezagallitast csinalja nagy kedvvel, de tobbszor lattam, hogy suzukikon a bypass csavart csavargatja a szinkronnal, amit csak a legutolso esetben szabadna tekergetni, eloszor mindig a fojtoszelephez nyulunk, nem a bypass szelephez. O azonnal azt tekeri. Nagyon ingatag ervelesei vannak, es ami szanalmas, hogy sokszor nem mond igazat, nagyon megvezeti a hozza nem ertoket a kirohanasaival, vagy a rogtonzott oktato videoival.
Nehany, nekem ertelmetlen, pazarlo konkret esetek:
Yamaha r1 kuplungkosar tugorgos csapagyat es csapot, olajpumpalancot teljesen feleslegesen vetette meg a tulajjal, ugyanis az gyari allapotaban is log 120Nm lehuzas utan is. Nem kopottsag miatt, hanem ez ilyen. Nem csak ezen a tipuson. Az olajpumpa lanc eleve laza. Ezeket kb 30-40 e ft kozott vettette meg teljesen feleslegesen. Majd a tugorgot osszeszereles nelkul a videojaban mutatja, hogy nem kotyog, ami eleve lehetetlen, ugyanis ugyanolyan az illesztese, mint azelott, es osszeszerelt allapotban kell nezni a kosarral, nem siman a tugorgot kezzel.
Befecskendezos motorokhoz segghulye. Barmilyen pruszkolese van a motornak, egyaltalan nem szisztematikusan lat neki a hiba feltarasanak, pl benzinnyomas meres, kompreszio meres, szenzorok merese, hanem ramondja hogy szar. Es hogy azert durrog, mert a szelepek ateresztenek. Mindenfele meres nelkul!
Gsxr 2 blokkbol 1 et ugy csinal tobbszor, hogy csak azutan kezdi el feltarni a hibakat, miutan a bontott blokk mar megvan, es mar dolgozott vele, valamit mar atrakott. Ezt miert nem lehet barmi elott csinalni? Igy megint felesleges munkaorakat kell fizetnie a kuncsaftnak, es kesz sem lesz soha a motor, mert "szar minden".
Semmi rendszer nincs ezekben a munkafolyamatok sorrendisegeben, igy hatekonytalan es penzigenyes egyben.
A fedelek, deklik szilozasa egyenesen visszataszito, egy buvarruha szabadulhat el az olaj vagy vizkorben, ahelyett, hogy gyari tomitesgarnituraval, vagy legalabb utangyartottal dolgozna, es mindig ujra cserelne ezeket, ahogy ez elo is van irva. Akire pedig nem lehet szamlazni egy tomitest, az ne vigye szerelohoz a motorjat, vagy k*rja el maga otthon, ha ennyire hajlektalan.
Tobb videojaban lattam, hogy teljesen nem odavalo olajat tolt motorokba, teleszkopokba.
Egyaltalan nem ugyanolyan adalekolasuak ezek az olajok, mint ami elo van irva, de hallottam mar olyat is, hogy autoolajat ajanlott motorkerekparhoz. Az kb nehany 10e km alatt lenullazza a valtot, mert nincs benne hozza adalek. Sosem derul ki, mivel tobb ev, mire az atlag ennyit megy. Csak azt fogja ra momdani, hogy azert ment tonkre, mert szar.
Az elso teleszkopokba hidraulika olajat tolt teleszkop olaj helyett. Ki tudja epp milyen viszkozitasut.
Szerintem kockazatos nala barmit is csinaltatni, mert neha felulbiralja a gyartok altal megadott szelephezagertekeket is, mert hogy szerinte valahol melegebb van. Ezek mind csak kesobb fognak kijonni egy motoron, de kockazatos barmit is odavinni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #114106 üzenetére
Tobbet is tudtam volna irni. :D
O, igen! Mivel hangosan, hatarozottan, nagyon hatarozottan es duhosen mondja, amit mond, ezert sokan elhiszik feltetel nelkul, (hmm ez a profil az idok folyaman tobbszor is bevalt tobbeknel :D ) a facebook kommentmezo pedig kormanymedia tipusu, csak es kizarolag elegedett ugyfelek hasznalhatjak. Aki megkerdojelez, kerdez, az el van kuldve azonnal a kurvaanyjaba :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #114143 üzenetére
M7RR re szavaznek ilyen hasznalat mellett. Lajtos palyazast birja, egy jo kompromisszum. Isteniteni nem tudom, mert annyira nem jo. Csak jo kompromisszum :D
Ez a gumimeret RS125 os, ehhez meg nekem is van gumim padlason. Pl egy szarra palyazott dunlop sportmax gp. Vagy egy szett bridge bt003[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #114146 üzenetére
Ja igen, a masik RS 125 osomon amin nem dunlop KR van, azon pl sava, es nagyon jo koridoket lehetett menni vele. Termeszetesen egy ven szar gumi mostanra, meg nem mondom neked a tipusat, mert most nem vagyok motorkozelben, de erdemes lenne ezeket a kedvezo aru, "ismeretlen" gumikat is nezni, mert nem feltetlen szarok, ujonnan.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #114174 üzenetére
Ez Racing Line, egyaltalan nem legalis. Nem lettel volna beljebb. Az 50 ezres kisipari doboknal felmerul a kerdes, milyen anyaghasznalat mellett kerulnek ennyibe, mekkora sullyal, mert biztos nem titant vagy karbont hasznalnak.
Tenyleg eleg olcso, sornegyekhez ujonnan altalaban 3000€ a komplett rendszer. Gondolom ez azert is olcsobb, mert nem kell 4 leomlo, stb, de maga a vegdob szokott 500€ lenni, ha titan.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #114184 üzenetére
Nem azzal van baj, hogy nem gyari, hanem nincs melle semmilyen abe, vagy tuv papir, igy ezek nincsenek bevizsgalva, hogy alkalmasak-e kozuti kozlekedesre. Nem biztos, hogy lesz vele barmilyen problema, de tartsd eszben, hogy kerdeses lehet a minosege. elmeletileg ennek muszakin sem szabadna atmennie. Az a pixeles certificate gyujtemeny meg egy vicc :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #114286 üzenetére
Alacsony fordulaton nyer nyomatekot egy kisebb ellenallasu szurovel? :D aha. akkor alig van szivasi veszteseg meg, nem ugy, mint magas fordulaton. Hat eleg kover placebonak tunik, sajnos tboldi allitasa is. (Bocs tboldi)
Egy auto joval bonyolultabb, mar regesreg drive by wire rendszert hasznaltak, amikor a motorokon ilyenrol meg nem is hallottak. A gazreakcio az epp olyan, amit ez a rendszer megenged, de jobb nem lesz tole, mert ha ugy van megirva, hogy az finom atmenetes legyen, akkor az direkt kesik, nem azert, mert akkora fojtasa van a legszuronek.Ha nem volt gyakran tisztisztitva, akkor nagyobb kopashoz vezet, ezert en elbol kerulom ezeket a motorokat. Azt meg soha nem tudom meg, hogy hogyan tisztitotta, mert altalaban azert veszuk, mert az OEM papirszuro nem tisztithato, es igy dragabb azzal uzemeltetni a motort.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #114293 üzenetére
Ezt passzolom, de mint mondtam, az elso, ami felmerul bennem, az az, hogy a gazreakciot egy ilyen rendszernel, nem a legszuro fojtasa hatarozza meg, hanem hogy a szamitogep mennyire nyitja meg a fojtoszelepet ahhoz kepest, hogy te a labaddal mekkora gazt adsz, amit mindenfele kornyezeti parameterekbol allit ossze. Persze ezt padozni kene, hogy mi a kulonbseg, de erosen kerdojeles, hogy ezen a rendszeren keresztul egy legszuro csinal-e olyat, amitol jobb lesz valami.
Ezert is jobb szerintem egy ride by wire rendszer mint egy karburatoros. Sokkal finomabb gaz, sokkal precizebb minden, akar hibazhatsz is egy katyuba menesnel nehany mm es gazhuzzassal, a rendszer kisimitja.
(Bar mindig azt olvasni injektoros motoroknal, hogy karburatoros gazreakcio, mint dicseret, holott sztm az pont szar)Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #114295 üzenetére
Altalaban barmit lehet merni olajban, egy ilyen vizsgalat arrol szol, hogy mennyi csapagyanyag, mennyi dugattyu kopadek es mennyi szilicium van a hengerfalbol az olajban, ezek mind nagyon kis mennyisegek, es merhetoek.
Az a baj ezekkel a szurokkel, hogy a papirszuro eltomodik, ha tul sok benne a mocsok, de nem engedi at, mig a direktszuro, csak addig hatasos, amig a legszuroolajba bele tudnak ragadni a reszecskek. Ha mar nem, az egyenesen megy a motorba, onnan pedig az olajba.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #114300 üzenetére
Dupla kuplung? Mivan? Nem 1920 at irunk, azzal csak lassabb leszel :D
Az amerikaiak hiszik azt a filmekben, hogy ilyet kell csinalni, utoljara a ZIL ben kellett volna duplakuplungolnom a C-s jogsin, de az is elbirta. Szinkronizaltak a valtok mar, ez a 21. Szazad :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #114305 üzenetére
a papirszuro nem kapja telibe az esocseppeket, meg ram-air csatornas motorokon is van "esoviz lecsapato labirintus" bennuk, ami alul kifolyik. Ami nem ram-air es rendszer, az pedig a tank mogul szivja a levegot, alulrol felfele, semmi eselye a viznek oda kerulni.
A sportkipufogohoz kb tokmindegy a legszuro fojtottsaga, utcan a sportkipufogo tobbletteljesitmenyet sem erzed, nemhogy a papirszuro eltomodeset. Nem egy eletszeru veszely. Palyahasznalatnal pedig valoban jo egy ilyen szuro, ha minden egyes verseny utan elpucolod. Ez erre van.Altalaban akkor erzik erosebbnek a motort az emberek tobbsege, ha el lesz bszva a nyomatekgorbe, es a simasag helyett egy lyuk kerul valahova, es lesz egy hatbarugos erzes. Holott ez mindenhogyan rossz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #114308 üzenetére
Igen, azt olyan 2000 enkent kene tisztitani, nem 10 ezrenkent :D
Sportmotoroknal, vagy erosebb motoroknal viszont egy aldas, hogy 10 000 kornyeken motorfekrol olyan selymes gazt tudsz adni.
Ez a duplakuplung :D ezen nem tudom tultenni magam. Szinkronizaltak a valtok bogyoba, ne csinald mar! :D hogyne lenne eszreveheto. Ketszer benyomni a kuplungot? Minek? :D
A gazfroccs oke, de akkor mar a kuplungot csusztathatnad is, de duplakuplung. Mintha Vin Diesel magyarazkodna :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #114317 üzenetére
Motorozasra leforditva szinkronizalt valtot duplakuplungolni valami ilyesmi mutatvany.
leszakadok a temarol, befejeztem, bocsika :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #114367 üzenetére
Egy autos sisakot mashogy terveznek meg, mint egy motoros sisakot. Az autos sisakbol "egyenesen", nem kisse felfele biccentve nezel ki, igy mas a kialakitasa is a plexinek. egy motoros sisakbol nem mindig, hacsak nem fotelben ulsz vele. Ez a felirat kitakarhat a latomezobol, es ennyi hely nem igen szokott lenni a motoros siasakoknal felul. Ezt en nem eroltetnem
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #114378 üzenetére
Marmint motorkerekpar motorokon?
Az osszesen ITB van. Az autoknal szokatlan, ott altalaban egy nagy nepies neven "alapjarati motor" van egy nagy fojtoszeleppel.Motoroknal a karburatorosokon is hengerenkenti fojtoszelep van, ezert kell a fojtoszelepszinkron.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz djeperto #114417 üzenetére
Nem pontosan ertem. Egy utcai jarmunel esodlegesen a motor vedelmet tartanam szem elott. Az, hogy cserelgetheted a gyari szurot, mert offroadozol utcai autoval (?) Ebben az esetben semmilyen kart nem tesz a motorban, ha epp megsem csereled ki. Csak nem lesz olyan eros a jarmu, ha mar annyira szelsoseges a helyzet, hogy tenyleg eltomjon egy papirszurot olyan mennyisegu mocsok, ami annyira nem gyakori. de nem tortenik semmi baj. Mig a sportlegszuro, miutan mar nem tudja megszurni, siman beereszti azt a sok szart. Eltomodni nem fog, mint a papirszuro, de a papirszuro eleg hulyebiztos.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #114418 üzenetére
Ez befecskendezorendszer fajta fuggo. A digitalis szenzor egy kicsit tag fogalom, sztm nem digitalis, hanem szenzor. gondolom lambda szondarol van szo. Nem mindegyik tud utanaallitani, es kerdes hany eves az O szenzorod, meg mennyire pontos. Vagy egyaltalan van-e. kb 2005 utan jottek a lambdas befecs rendszerek, addig lambda nelkuliek is voltak motorokon.
A nyitott kipufogo csak szeleposszenyitasnal tud nagyobb szivast eredmenyezni, ezert fugg a motor vezerlesi idejetol is, azt is ertelemszeruen mashol nagyobb oblitesi veszteseggel teszi, mint a gyari (nagyobb fogyasztas) Csak egy bizonyos fordulaton fog jol mukodni, ha nem ezen a fordulaton hasznalod a motort, rosszabb lesz minden, esetleg gyengebb is.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OLED TV topic
- Mortal Kombat 1 (2023)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Háztartási gépek
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen