Hirdetés
- Steam Deck
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
it Itt a Meta Orion, ami a cég szerint az eddigi legfejlettebb AR-szemüveg. Többek között a Quest 3S is befutott.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Djuree #20800 üzenetére
"na tegnap ünnepélyesen megkezdtem én is a motoros szezont"
El ne siesd
Közben én idén már 3k km-t tettem a gépbe, munka mellett szabi nélkül, és szerelésre is sokat állt a motor
Meg közel 200k-t is beletettem már szervizek és kopó-fogyó alkatrészek formájában :-/A felniket ma megjavították, hátul szinte észre sem venni; elől, bár nem szép, de nálam még az elviselhető lécét nem ütötte le (egy fél hüvelykujjni helyen fel van fémig csiszolva, ahol a túloldalon hegesztették a repedést - amúgy sokkal rosszabbra számítottam, meg megvolt az egész egy délután alatt, odavittem 13h körül, visszamentem érte 16:30-ra, szóval a Felniklinikát csak ajánlani tudom) - leszarom, működik, mehetek végre csapatni. Szóval akkor péntek délután egy munka utáni levezető Hringezés, ki jön?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #20872 üzenetére
+1... Inkább motorozzatok.
Ááá megint ilyen redvás csöpögős-esős és szeles idő van, és az előrejelzés szerint marad is a hétvégére... pedig terveztem egy egynapos Tátrai szerpentinezős kiruccanást...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #20904 üzenetére
Hátperszehogy.
Szokott itt nagy eszmecsere-észosztás folyni gyúrásról, fitnesszről, cipőkről, lakásépítésről,füvezésrőlgyepről, kapsz teljes személyiség-leírást az alapján, hogy milyen sisakod van, hát miért pont a részecskefizika ne férne ide? Úgyhogy nyomasd nyugodtan a kérdést. A válasz amúgyis 42.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz akoska07 #20909 üzenetére
Azért a Z800 sem egy kis darab. Első motornak?
ER6 sztem testre keskenyebb lenne (párhuzamos-2 vs. Z800 sor4), ami jobb szűk helyeken mint pl. városban, dugóban; viszont kormányra nem biztos, lehet, hogy ott ugyanolyan széles.bogyo112
Látom mindent megoldasz, hajrá
A kipuffodnál azért nézd meg, hogy elfér-e. Pl. az enyémnél a dB-killernek hajlítottnak kell lennie, mivel a kipuff vége szögben áll, de van még egy belső hangtompító cső belül. Azért arra is vigyázz, hogy ne legyen túl nagy a fojtás. Ami a képen van, az gondolom kifejezetten egy Arrow nyitott dobhoz tervezett csillapító, nem pedig egy univerzális darab.dellfanboy
Kétlem, hogy lenne ilyen. Én egymás után, egy helyen csináltam a motor és autó jogsit, és még arra sem volt kedvezmény.
Legjobb, ha már most hozzászoksz a gondolathoz, hogy a motorozás kiadásokkal jár. Pl. elmegyek egy délután munka után egy körre, evvel közvetlenül elmegy egy fél tank benzin, 2.5-3k; közvetve pedig olaj, olajszűrő, gumi, fékbetét kopó-fogyó alkatrészek, meg szerviz-intervallum is, ami könnyen lehet még nagyobb kiadás. Idén már ~65k-t költöttem benyára, és ~185k-t alkatrészekre és szervizre... Ja és még a pályázás beugrókat nem is számoltam...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Aztaleborult...
Április közepén még a naptáramba is felírtam, hogy 05.24 Hring nyílt nap, erre közben nem átszervezték 05.17-re?
A következő 06.07 lesz, azaz két hét múlva...Valaki szombat délután ha jó idő lesz, Kecsó vagy Kakucs?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Bőrruhát hogyan lehet szagtalanítani?
Azon kívül, hogy bőr- és irharuhákkal foglalkozó patyolat...
Valami praktika, tisztítószer?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #20982 üzenetére
HA (ismétlem, HA) az alulméretezett generátor és/vagy akku miatt van, akkor igen, mert pl. nálam az égős index 25 vagy 35W-jához képest (per darab) a LEDes asszem 5W, és ezt még szorozd be 4-gyel.
De nem kizárt, hogy mástól van a baj, és az is lehet, hogy csak az index fénye mellett tűnik halványabbnak a másik lámpa.Műszerfalat nem kell ledesíteni, index elég. És kell hozzá LEDeshez való index-relé is, az ellenállásos módszer veszett energiapocsékló, és most pont nem azt akarod.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ez valami jel lehet...
Induláskor, alapjáraton egy ideje elkezdett kicsit remegni a fénye (tompított és fék).
Ma este elmentem órára, utána, hiszen a belvárosból az a 3-4 km kevés, addig be se melegszik rendesen a motor, még mentem egy kicsit. Jövök már hazafelé, érzem, hogy nem indul meg a motor gázadásra, rángat, esik a fordulat. Csak nem elfogyott a benya? De. Eddig 4 év alatt 4x volt ilyen, ebből 2 most ebben a 2 hétben. Ez eddig még oké, viszont annak ellenére, hogy egy lejtőn jöttem, és 4-7k között pörgött, az indítózást a vártnál sokkal hamarabb feladni látszott. Lekapcsolom tompítottat, várok egy fél percet, próbálom újra, de csak azt hallom, hogy egyre lassabban forgatja. Mivel mást már úgysem tudtam tenni (már csak a helyben lelakatolás és otthagyás vagy a hazáig tolás maradt, ami még 2-3 km lett volna), azt is ellenőrizve, hogy lelazult-e a saruról a generátor felől jövő vezeték vagy ilyesmi, elkezdtem ott helyben, egy járda széli lámpáig eltolva, annak a fényénél szétszedni, de természetesen rendben volt. Összerakva, még egy próba neki mielőtt vagy megpróbálom betolni vagy hazatolom üresben (nem lett volna szép), erre egyből megy.
Úgyhogy asszem idén egy új akku is mehet a szerviz + kopó-fogyó alkatrészek számlákhoz..Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #21131 üzenetére
"Jéé, és még berreg is?"
Szerinted hogy jutottam haza? Csak miután kifogyott benyából, kell egy kicsit indítózni, hogy a pumpa is töltse fel a rendszert. De már ez a kis indítózás is megviselte...Persu: este 10 tájt már nem volt lelki erőm rámérni. Majd nappal. Télen még volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #21133 üzenetére
Az akku már a 12V-ot sem éri el A töltés rendben van.
Na most kereshetek Varta YTX9-BS méretének megfelelő akkut... miért nem tudnak egy egységes méretszabványt vagy méret-nevezéktant gyártani?...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ma elmentem az akkuért... onnan vissza, hiába mentem fél órát, már be kellett tolni
Tudtam, hogy visszafelé még1x meg kell állni beugrani vhová, már előre féltem tőle, így lekapcsolt tompítottal és helyzetjelzővel mentem, csak ledes féklámpa és indexek, 20 perc út, de totál feladtaZin: erre nem lennék büszke. 1. kerekezés, 2. nem csak saját testi épségét veszélyezteti, 3. semmi védőfelszerelés, még a kötelező se, 4. közút. Sajnos az ilyen felelőtlen műmájerek csak akkor tanulnak, amikor már megtörtént a baj, olyankor meg a média szépen kivetíti az egész motoros társadalomra, s közben még a több milliós kórházi kezelésüket is a mi adónkból fizetik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #21193 üzenetére
Én is mentem ma késő délután és este, de nem élveztem. Szemerkélő eső, hideg vas.
Hétvégi időjárás: majd meglátjuk. Az előző napok annyira mellémentek, hogy remélem most sem lesz igazuk.
Esőruha: hááát.. eddig egyszer vettem fel. Felvenni is macerás, benne lenni kényelmetlen. Belül nem az esőtől leszel vizes, hanem mert zárt és belefülledsz. Visszacsomagolni, beleerőszakolni a kis tartószütyőbe egy külön mutatvány. Összecsomagolva is több helyet foglal, mint amire számítottam. Csak akkor tervezem újra felvenni, ha muszáj lesz vhova adott időpontban, nagy esőben, több órán át menni.Fattyu: és gumit cseréltél-e már végre? Én arra a kőkemény túravacakra nem bíznám rá az életem...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ne szórakozzál itt velem, szavaztatsz engem, pedig ahhoz képest ahányszor ajánlottam, egyszer sem jöttetek
Jövő péntek Hring motoros nap - 16:25-17:55 "kezdő csoport", 1.5h és 15kHUF. A legutolsó "közúti 1" csoport sajna 15:30-50, az egy kicsit korán van munkából.
Jövő szombat max csak késő délután Kakucs. Húgom szülinapja, Kecsóra már nem érek oda értelmes időben, Kakucsra is max csak 1-2 menet férne bele.
Vasárnap lehet mindkettőről szó, ha jó az idő. Bár erősen gondolkozom egy rövid tátrai kiruccanáson is (2-esen fel, majd a.) Zólyom b.) Besztercebánya c.) Árva vára - legutolsó opció már épp 500km+, egynaposba lehet, hogy kényelmetlen lenne).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Kapott egy ugyanolyan Varta AGM-et, avval ellesz egy ideig.
Nálam hétvégente 200km bele szokott menni, 1-2 indítózással, úgyhogy nálam azért töltést is kapott. Itt inkább a kora, ezt én még nem cseréltem, tehát 2010 előtti.Max. a legelvetemültebb marketing-anyagokban. Legfeljebb ha rengeteg extra fogyasztó van rajta, és nem megy annyira a motor, hogy a generátor teljesítménye elegendő legyen, akkor puffer az akku. Különben nem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz salieri. #21303 üzenetére
Nekem még csak robogós tapasztalatom se volt, úgy ültem fel első motorizált kétkerekű (sőt, előtte még kocsit se vezettem) gyanánt 600-as sportgépre, és még mindig megvagyok
A lényegi kérdés sztem az, hogy: egyedül vagy két személlyel, síkabb terepen vagy hegyekben, illetve milyen tempóval szeretnél túrázni? Ezekre adott kérdéseid függvényében a 250-es lehet, hogy elég, lehet, hogy nem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21317 üzenetére
Szvsz: mivel elsősorban védőfelszerelés, és a bőr sokkkkal jobban bírja az aszfalt általi koptatást (cordura ide vagy oda, egy közepes eséstől már szétszakad, az olcsóbbak pedig főleg; bőr kopásállóságánál meg nincs is akkora különbség, mint olcsó és drága cordura között), ezért én mindenképp bőrt mondanék. Szellőzik az is, ha rendesen perforált és mozgásban vagy, én nyári 40 fokban is mindig hordom.
A kifejezetten motoros bőrkabátokban általában szokott lenni protektor vállnál, könyöknél. Valamint nadrághoz zipzár is szokott lenni.
A kipróbálás nélküli rendelést viszont nem ajánlom. A benne lévő protektorok meg maga a ruha is akkor véd a legjobban, ha passzentos, így azok nem mozdulnak el.
Nadrág + dzseki 25k-ból nem fog kijönni Abból vagy egy új akciós olcsó (tehát kevésbé minőségi) cordura vagy egy használt bőrkabát lesz max.
Nadrág helyett térdvédő? Én pályát leszámítva mindig azt hordom bőrnadrág helyett, estem is már velük párszor, de semmi bajom nem lett, bár igaz, hogy nem voltak nagy esések. Én ugyan 10k-ért vettem újan, de láttam már használtan 6k körül is.
Túrabakancs helyett is jobb lenne egy magasszárú, protektoros motoros csizma. A túrabakancs nem véd a boka kicsavarodásától, ami nagyon csúnyán is végződhet (amputáció)... nem ártana egy gerincvédő sem, az olcsóbbak újan 10k, használtan akár 5-6k-ért is láttam már, de már bőven túl vagyunk a kereten...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #21318 üzenetére
Termobélés meg anyámkínja, na ne röhögtess Minek neked az? Csak májusban vetted elő a motort, már jó időben. Én meg már áprilisban is bőrruhában motoroztam, még Hringen is, meg Dobogókőn, ami még csupa hó volt... Vékony termopulcsi és jägeralsó alá, gond megoldva.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21331 üzenetére
Ezek közül egyedül a márkát lehet személyes megnézés nélkül megmondani: olcsóbb alsó-középkategória, de legalább nem a legalja-nóném. Ennyiért (állapottól függően!) jó vétel is lehet, bár képekről kicsit vékonynak tűnik az anyag.
A másik hsz-edre pedig: a legdrágább az a cucc, amit megveszel "olcsón", aztán kiderül éles helyzetben, hogy híg a leve, nem véd rendesen, vagy jobbik esetben csak rájössz, hogy ez így nem az igazi, gagyi utánzat, és kénytelen vagy megvenni a rendeset. Így nem csak a rendes árát fizeted ki, hanem az "olcsóét" is feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21346 üzenetére
A fekete rosszabbul látszik dolog már egyből egy elég fontos dolog, a másik pedig, amit már a többiek is említettek, hogy nagyon felmelegszik a napon.
Nekem fehér alapon fekete a ruhám, nem csiricsáré, sőt, szerintem kifejezetten jól is néz ki, boltban is elismerő pillantásokat kapni Hátránya viszont, hogy egy rovartani kiállítás van időnként rajtam...szerk
alvaro: motoros csizmában 20km? A hónap elején gyalogoltam egyszer kb. 5-6 km-t a csizmámban. Egy bő ujjbegynyi méretű vízhólyag lett a jutalmam[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21415 üzenetére
Esőruha szvsz nem kötelező, hacsaknem megkerülhetetlenül rossz időben kell menned. Van esőruhám, de nem szeretem, ha csak tehetem, egyszerűen nem megyek rossz időben; menet közbeni kisebb esőt kibírom esőruha nélkül is, nagyobb esőhöz meg félreállok.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TommyGun #21562 üzenetére
Papírkutya
De most komolyan, az utóbbi időben annyi sírást hallok itt kényelmetlenségről. Hát vazze, vegyél autót. Motorra nem a kényelméért ülsz. De az sem igaz, hogy olyan kényelmetlen lenne. Amikor végre el tudok hétvégén nappal menni motorozni, 3-4 óra szokott belőle kerekedni, amennyi idő alatt 2x állok meg, egyszer tankolni, és még1x amikor az úticélt elérve visszafordulok, akkor is leginkább azért, hogy a nadrágot és térdvédőt megigazítsam (becsúszik csizmába és szorít), 2-4 perc múlva ülök is vissza és megyek tovább. Mindezt "hasalós" sportmotoron.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #21568 üzenetére
Lelassítani 50-re szerintem a lehető legrosszabb.
1.) kerülgetni kell titeket, ami veszélyesebb
2.) sokkal tovább tart az út
3.) menetszél sem segít tartani
A bnődnek is meg kell még tanulnia / szoknia, hogyan üljön és kapaszkodjon.Tommygun: én meg 192 viszont csak 65kg...
Ok, kinek mi.Daywalker: szombat Kakucs kb 16. Húgom 25, barátja, család, úgyhogy nem szabadulok el korán...
Holnapi Hring úgy néz ki bukó, azóta sem láttam üresedéstVasárnap Zólyom? Ha a zidőjósok nem lőnek megint nagyon mellé (ohohoho), akkor jó idő lesz
Ha esetleg mást is érdekelne: egy egynapos gurulós kiruccanás, fel 2-esen szlovák határig, utána kedvünktől függően vagy Besztercebánya, vagy Zólyom, vagy akár egészen Árva váráig (az már épp 500km+). Közép-tempós, tehát nem feltétlenül barátnős, elsősorban motorozni megyünk. Indulás nem túl korán reggel, ebéd vhol útközben, esetleg a visszafordulási pontnál, pihenés gyanánt. Egyelőre csak ennyi a terv, tehát elég képlékeny-rugalmas.
Érdekel még valakit?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21600 üzenetére
Simán. Én a kettővel lejjebbi Castrolból vettem asszem tavaly év elején 3db-ot, mennyiségi kedvezménnyel volt a 3 4500
Az előző flakon bő 2 évre elég volt, majdnem 3-ra. Meleg láncra jobb fújni (kör után hazajössz, befújod, úgyhagyod másnapig), úgy kevésbé veri le.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #21613 üzenetére
Az első fele (a vonalig) nagyon szép. A vonaltól viszont egy törés (túl markáns az a vonal), mintha két különböző motort szétflexeltek volna és itt illesztették volna őket össze. Nem passzolnak stílusilag. Az eleje gyönyörű modern retro. A vége viszont szvsz nem csak nem hozza a retrot, de nem is annyira szép. Az ülés nem harmonizál. A dobozok kicsit Vespás. A ledes hátsó világítás formája ellentmond az elejének retrósságával.
Hja, olasz. Fele gyönyörű, másik felét meg elbasszák hülyeségekkelFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ahhoz képest, amennyinek ott éreztem, marha kevés képet lőttem :-/
Itt vannak dropboxon azok, amiken rajta is vagytok vagy legalább vmi érdekes történik.Csókoltatom a zidőjósokat. Mára már pár napja 0mm esőt mondtak, még tegnap éjjel / ma hajnal is ez volt az állás. Ehhez képest ma motoron 4x áztam meg, ebből egyszer eléggé alaposan...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Faszom a zidőjósokba, de komolyan
Tegnapra egy ideje 0mm esőt mondtak. Legutoljára szombatra virradó hajnalban néztem. Ehhez képest 4x áztam motoron. Utána este megnéztem, 9mm esőre módosították.
Vasárnapra is egy ideje 0mm esőt mondtak. Tegnap este átírták 10mm-re. Mondom fasza, akkor mai motorozás bukó, legalább ma pihenek. Ébredek, süt a nap, még fetrengek az ágyban, még mindig süt a nap, felkelek-kinézek, kékeges-fehérfelhős, nem néz ki esőnek, megnézem az előrejelzést, visszaírták 0mm-re. Hogyalegjobbikkurvaannyjukat.
Politikusoknak készülnek ezek, hogy már egy szavukat sem lehet hinni?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #21743 üzenetére
meg Ali:
Ezt nekem mondják kendek, Miszter Májusban-vettem-elő, mikor én már április elején a 8-9°C-ban a Hringen voltam? Sztem idén már többet tettem bele, mint ketten együttvéveNem érted a lényegét. Szar időben az ember nem megy egész napos Tátrai szerpentinezésre, mert abból nem élvezetes gurulás lenne, hanem kínszenvedés. Megnéztem az időjóslásokat, úgy láttam, hogy szar idő lesz, ezért tegnap sokáig maradtam fenn, ma elég későn keltem -- a túrához viszont korán fel kellett volna kelnem és el kellett volna indulnom. Így mire felkeltem és láttam, hogy mégis jó idő van, már késő lett volna elindulni arra a körre. Mentem helyette másmerre, csak idegesít, mert kíváncsi lettem volna rá.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz mocsanisi #21832 üzenetére
Szerintem nem a hengerűrtartalomra mondják, hanem a belpiacos mivoltára. Onnan már nem egy nagy ugrás egy 600-as, és azokhoz itthon is sokkal könnyebben és gyorsabban kapni alkatrészeket, akár újakat akár bontottakat.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21904 üzenetére
Nem értek túlzottan a technikai oldalához, továbbá a magyar szakkifejezéseket sem tudom biztosra, ezért ne vedd Szentírásnak ezt a fordítást.
A szövegben az egyszerűbb, kevés és egyenes vonásból álló jelek katakanák, amiket idegen eredetű (főleg angol) szavak, nevek leírására használnak, így itt néhány angol szakszó is van, aminek magyar megfelelőjében hátha többen tudnak segítenni. Az egyetlen nehezítés, hogy ez az átírás fonetikus, a szótag-ábécéjük miatt az eredetit nem tudják leírni.
A cellák elválasztását | jellel jelölöm.Egység | CBX125C
Venturi átmérő | 18mm-nek megfelelő
"Setting mark" | PF40B
Olaj szint? (a két kanji olaj és felszín, de ilyen összetétel nincs a szótárban) | 15.8mm
Fő fúvóka | Primer | #80
Fő fúvóka | Szekunder | #78
Lassú (? "szró" fonetikusan, talán slow) fúvóka | #35
Fúvóka tű klipsz (jet needle clip) számozása? (a fok / szint és a szám, számolás kanjijai, de ez az összetétel nincs a szótárban) | Primer | Felülről a 2. szint / fok?
(ugyanez szekunderrel)
Air screw visszaforgatásához / visszaállításához szükséges fordulatok száma | 2 1/4 fordulat
Alapjárati fordulatszám | 1400 +/- 100 rpm[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21910 üzenetére
Nincs mit
Sztem azért még várd meg, hogy Persu vagy Viktor (Ninja_V) mit mond, nekem van egy enyhe gyanúm, hogy nem 1. és 2. karbi főfúvókáról van szó; bár mondom, inkább csak használni szoktam a gépet, ennyire még sosem szedtem szét.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #21935 üzenetére
Semmi konkrétat nem írnak, itt csak egy szolgáltatást hirdetnek. Azt írja benne, hogy 300 különböző féle motorhoz van raktáron megoldásuk, melyek vagy elektronikus beavatkozás a gyújtásba, vagy fojtással operálnak, vagy mindkettő. Arról, hogy ennél a konkrét motornál mit csinálnak, egy szó sincs.
Fattyu: áááá Az intő jelek már múltkor, amikor felmentünk a Normafához, már akkor megvoltak. Én is így tanultam meg, egy gumival pár esés után, egy hasonló esetben (igaz pályán, de szép szabályos fékezés - és mindkét kerék csak csúszott) - ekkor lett nyilvánvaló, hogy a gumit mostazonnal, s inkább tapadjon rendesen, mint tizenezer km-eket kibírjon kopás (és tapadás) nélkül.
Lábtartó konzol vagy a fékpedál? Sajnos mindkettő vmi ultrakönnyű habosított alu-származék, egyszer próbáltam a konzolt meghegesztetni, egy elborulásnál ugyanott törött el, és a törésben látszott is, hogy a hegesztés hője miatt az anyag belső szerkezete is megváltozott. Ricsi bontó, nekem 10k-t mondtak a konzol párjára.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #21970 üzenetére
"A Balaton Speedway elnevezésű létesítmény Balatonfőkajár mellett szinte titokban épül, s ha hinni lehet a szóbeszédnek, a tulajdonosok nem vonták be a politikusokat. Ez jó hír, mert így - a Balatonringgel ellentétben - talán valóban elkészül a 4215 méter hosszú, 12-15 méter széles pálya, amelyet a tervek szerint 8 jobb és 10 bal kanyar színesít majd."
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Xirtam #21991 üzenetére
Akkor az az ismerősöd minek vett motort?
Semmilyen előzetes (még simsonos se) motoros tapasztalattal, de még autóra sem volt jogsim és nem is vezettem; első motornak egy ZX6R, 600-as, 112 lovas sportmotort vettem. S Bp belvárosának szélén lakok, a belvároson át a város másik végébe jártam vele dolgozni is, tehát abszolút bele a sűrűjébe. Ehhez képest még mindig megvagyok, egyszer volt közúton egy olyan kicsúszásom, amitől kificamodott a vállam, ezt leszámítva "személyi sérüléses" és más járművet is érintő közúti balesetem nem volt 17-18k km alatt.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Xirtam #21997 üzenetére
Nem azért mondtam, hanem azért, hogyha ésszel használod, nem instant-halál. Szóval nem kell egyből fosni a nagyobb köbcentitől sem, mindössze ésszel kell használni.
Ha tehettem volna, korábban elkezdtem volna motorozni, s a kisebb gépeket sem hagytam volna ki. Ennek az egyből nagynak is megvan a hátránya: nagyobbat és drágábbat esik vele az ember, így sokkal jobban félti, túl óvatosan dönti be. Ezért is gondolkodom erősen egy 250 körüli enduro / SM jellegű "dobálós" motoron, amit használhatok úgy is, amire a Ninját sajnálnám. Meg vihetném lájtosabb terepre is, az is jó mókának tűnik---
Más:
akkor mostanra már többeknél többféle kamerát láttam, GoPro, Drift, Contour, stb. Tapasztalat? Milyet érdemes?
Olyat keresek, ami viszonylag kicsi, tud 720p-t, lehetőleg 720p50/60-at, viszonylag jó a képminősége nappal és szürkületben is, és akkuval is sokáig bírja (meg cserélhető). Esetleg egy távirányító se lenne rossz. Valószínűleg sisakra tenném, és nem a huligánkodásokat, hanem inkább az érdekes, szép helyek látványát megörökíteni (hónap végén tervezek Mecsekbe, jövő hónap elején Ausztriába menni).
GoPro-t nagyon nyomatják, de a nyers felvételeket megnézve, a nyomatott videók nagyon erősen utómunkázottak, a nyers képminőségben semmi extra, ez kicsit csalódás volt. Többiekről mi a vélemény?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ígéretesnek tűnhet, de az 1/4"-es képérzékelő nem túl bíztató, megnéznék előbb róla egy tesztet, de még semmit nem találtam... Meg a fix fisheye nekem nem kúl, túlságosan torzít, jobb szeretnék vmi normálhoz közelebbi látószöget.
A 720p60-at tudó akciókamerák akkor ár szerint kb így alakulnak?Evolveo X3* - 36.7k - * kisebb szenzor
Contour Roam 2 - 56.5k
Rollei Bullett HD Pro - 58k
Sony HDR-AS15 - 73.6-77k
Hero Silver - 97kFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Xirtam #22033 üzenetére
Ez nem roller, hogy toljad, azért motor mert motor hajtsa
65kg vagyok és 200kg-os a motor. Megfelelő körülmények között (volt rajta bukócső, így jobban hozzá / alá lehetett férni) állítottam már fel 260kg-os motort is. Pedig szinte semmi testi erőm. Volt pár lány is, akik megpróbálták és sikerült, pedig bő egy fejjel alacsonyabbak és legalább 10kg-mal könnyebbek voltak.
---
Tesztvideók alapján a Sony lesz. A képstabi és a BSI szenzor gyengébb fény mellett köröket fut a GoPro körül, a színei is sokkal jobbak, a Silver képminőségét simán hozza (nem pixel-kukkoltam, de ránézésre nagyon hasonló minőség, talán kicsivel jobb a dinamika-tartománya is, bár lehet, hogy csak a színek miatt tűnik úgy). Arról nem is beszélve, hogy kb. a Hero3 White árában van. Már csak boltot kell találni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A helyzet annál lehet, hogy kicsit bonyolultabb lesz
Költhető pénz az angol kártyámon van, és arról a pénzváltás elég csúnya (asszem 3% + 1.5 GBP avval külföldön, nem-fontban vásárolni), így elsősorban angol boltokat nézek; viszont a magyar címemre kérne, evvel jópár kiesik (volt egy bontott csomagolású új 165 GBP-ért, de csak Anglián belül ). Amazon.uk-ról 238 GBP Bp-re szállítással. Ez viszont már majdnem annyi, mint az itthoni alacsonyabb árak, úgyhogy még vadászok...
Rezgés, Hero2vel összehasonlítva motoron pályán: a rögzítés nem látszik, de az igen, hogy dolgozik a képstabi...Inti: az is egy vélemény -- de inkább nézz összehasonlító videókat, van egy pár a youtube-on. Pl. a Gizmodo tesztjének végén az éjszakai -- szerintem jobban teljesített ott, mint a Hero3 Black, pedig nem a Hero3 Black, hanem a White árkategóriája (vagy max. White és Silver között - idehaza viszont egyértelműen White), azt pedig alaposan lemossa.
KoVee: 192 cm Ilyen az alkatom, sokat eszek, nem is könnyű ételeket (most is épp sült kacsát fejezem be), mégse hízok. Nőismerőseim irígykednek is rendesen
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #22101 üzenetére
"Akkor mindenki kint lenne már."
Nem biztos az
Na jó, az én esetem különleges annyiban, hogy szinte bárhonnan dolgozhatok, a fizetésem ugyanannyi, viszont itthon a megélhetési költségek sokkal-sokkal alacsonyabbak. Meg itt a család, ismerősök, rokonok, a motorom; ezeket a helyeket, kajákat ismerem, stb. Kiküldetésben járok erre-arra, de nem telepednék ki.Vendingo: havi 1000 GBP alacsony, Londonban élni pedig elég szűkös, aligha tudsz félretenni belőle.
Szerk: még ha heten bérelnétek is házat, még akkor is. Nem csak a szállás drága, hanem a kaja is eléggé. Meg a közlekedés is.
Bár azért Londonban 1000 GBP-t csak a legalacsonyabb munkák fizetnek, annál azért találni jobban fizetőt is, főleg, ha valami szaktudás, munkatapasztalat is van.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #22112 üzenetére
Hajrá
Már mióta ezt mondjuk
Talán használtan, bontóban fémből készültet is találni?Plexi talán jelentene valamit, de lehet, hogy nem sokat - talán akinek naked motorja volt, tud nyilatkozni. A nagyon olcsó az gondolom nem a linkelt, mert az nem éppen az (az eddigieket elnézve, csodálkozom is, hogy nem saját készítésű )?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz canniball #22137 üzenetére
Általában gumisak, a FF pont nem, feltéve, hogy a különálló gerincvédő is olyan kialakítású, mint a mellvértes Harness. Viszont tépőzárral azt is bőven be lehet állítani, nekem nem is kényelmetlen.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz canniball #22148 üzenetére
De ennek ellenére mondom, hogy nekem egyáltalán nem zavaró, pedig előtte hagyományos kemény hátprotektorom volt gumis derékrésszel. Sőt, mivel ez nem annyira merev és kemény, sokkal kényelmesebb, főleg, amikor a nadrágot is felveszem hozzá. Avval régen rohadtul kényelmetlen volt, nyomott, szorított, arrébbcsúszott és fojtogatott. Azóta viszont sokkal jobb.
---
A baleset kapcsán: fotelből hiába elemezgetjük. A cikk alapján mindkét fél hibás, de valószínűleg a motoros volt a nagyobb hülye, lakott területen eleve nem száguldozunk, pont az ilyen kiszámíthatatlan esetek miatt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Volt itt emlegetve Horvátország (és esetleg tovább is), nem-rohanós fajta "odamegyünk, sátrazunk, egy-két nap múlva arrébbmegyünk a következő helyre" jellegű kiruccanás. Másnak is lenne hozzá kedve?
Én leginkább olyanban gondolkodok, hogy indulás pénteken, majd visszaérkezés azutáni héten hétfőn - így 7 nap szabival 11 napos kiruccanás, és a hétvégi forgalmat is el tudjuk kerülni. Csak az első és az utolsó napon hosszabb táv (első nap mondjuk Plitvicéig, ott egy kisebb kirándulás lazításképp, s a környéken megszállás), a többin csak rövidebb. Odamegyünk vhova a tengerpart közelébe, lesátrazunk, strand, kirándulás (gyalog és motorral) a környéken, ott vagyunk 1-2 napot és megyünk tovább.
Nekem időben leginkább július közepe-vége (19-29) vagy augusztus közepe-vége (16-26, 23-6) lenne jóFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #22271 üzenetére
Az aug 16-26-ból az aug 20 és asszem a 19 is lejön, akkor az csak 5? A péntek-szerda meg csak 2 szabi, viszont az az oda ill. vissza utazás napjait levonva már csak nettó 4 nap...
Pedig pont a társaságra gondolva, a költségek csökkentésére kempingezősFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen