Hirdetés
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
gp A jövő hét folyamán a Bear and Breakfast lesz az ajándékunk.
-
Eladatnák az Ubisoftot
it A részvényesek 10 százaléka támogatja az egyik befektető törekvéseit.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #111777 üzenetére
Udv a csoportterapian. Persuader vagyok. ket hete tiszta vagyok, nem nyultam semmilyen fahoz, avart sem egettem. Megerdemeltem a buntetest, amit kiszabtak ram annak idejen. Es nem ertem a tarsaimat, akik egymassal civakodnak, igazabol en kurvara nem vagyok kepben, de velemenyem az van, es inkabb megmondom, hatha attol majd ok nem veszekednek tovabb. Most pedig felulok a 180 loeros ezres sportmotoromra, hogy betartsam a sebessegkorlatozasokat mindenutt. Szeretek a szenvedelyemnek hodolni. :D
Kurvajo gyerekek, imadom! Egyszeruen ennyi moderatort soha nem lattam itt, a szijjartonak mi az avatarja, hatha neki is be kell jonnie.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #111813 üzenetére
G7 cikk volt ugyancsak. A forma1 meg az ecclestone eraban allitolag azert nyitott a feltorekvo orszagok iranyaba, mert a rendezesi jogdijakbol tobbletbevetelt tudott szerezni ezekben az orszagokban, azoknak kevesbe transzparens mukodesebol kifolyolag (Allitolag 2-10× es szorzo ezeknel az orszagoknal, a tobbihez kepest)
Jelenleg asszem 5 000 000$ nal jarunk, ennyiert rendezhetunk a hungaroringen f1 et.
Ezt egy az egyben atutalja az allam a hungaroringnek allami tamogataskent.Siman rentabilis :D
Egyebkent a wtcc-t meg a 16. keruletben is hallottam (ez most komoly) de a motorosokat az utobbi idoben elegge vegzaljak a kipufogok miatt, mert a palya mellett lakok eleg szar helyre koltoztek es 1986 ota nemreg derult ki szamukra, hogy az hangos.
Erdekesseg:
1990 ben 1992 ben volt rajta GPExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #111863 üzenetére
Volt a ktm nek a rookies cup ra egy olyan, ahol a segedvaz is karbon volt. Arra esetleg volt barmilyen ralatasod? Gyartasi folyamatra lennek kivancsi a segedvaznal, peldaul a a csavarrogzitesi pontoknal mit hasznalnak, aluminium betetet sutnek bele a karbonba stb ?
A segedvazat kikenik, vakuumozzak, sutik ilyenkor?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #111874 üzenetére
kar, minden infot elfogadok, amit tudsz errol
ezek szeriaban KOSO muszerfallal jottek?
milyen blokkot vettek alapul ezekhez a 250 esekhez, esetleg tudjuk, mennyit forog egyhengeres letere?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #111880 üzenetére
Nagyon fasza.
Most neztem meg eppen, nincs messze a ktm motohall.Az atlatszo csik a tankon zsenialis otlet. Miert nincs ilyen utcai motorokon? Megsporolnank egy muszert.
Megneztem a ktm rc8 at. Lehet megis olyat akarok :DExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #111921 üzenetére
En magyarorszagi piacon ezt nem tapasztaltam. Telen nem igazan mennek le az arak, cserebe meg valasztek sincs. Nagyon megcsappan a Kinalat. Ha engednek is, az altalaban 50e kornyeken megragad. Tobb motornal lattam en is, hogy inkabb felfele megy az ar, holott kb 2-3 honapja fent van a hirdetes.
Nemetorszagi nagyobb piacon viszont tenyleg vannak 500-1000 euros arkulonbsegek lefele, foleg igy november kornyeken. A kinalat itt is megcsappan, de meg boven lehet valogatni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jacis #111925 üzenetére
Nagyon attol fugg, melyik szegmenst nezed epp. 1.6 M ert SC59 est vehetsz, vagy RC8 at, 20e km alatti futasteljesitmennyel. Ez joval olcsobb, mint altalaban a nemet piac. Az rc8 eseteben egy magyar fasz beidegzodes es a sportmotor divatbol kimenetele tolja le az arat, mikozben ezek nem behozott motorok, mint a piac 90%-a, igy rendelkeznek szervizkonyvvel, mig az SC59 behozott nagy szazalekban. Vajon mennyiert vehettek, ha ezen az aron mar haszon is van...
Ennek megfeleloen nyakamat ra, hogy tolja a keket mindegyik, bar telefonban mindenki tagad mindent.igazi junkie modjara van par parkoltatasom a mobile-n, hasznaltauton. kalap szar allapotu motor arat is felemeli nehany tulaj, teljesen ertelmetlenul, amikor 2-3 honapja arulja. A 2-3 honapbol saccolom, nem halmozzak el a telefonok, szoval nem a piacra reagal ezzel az aremelessel. Sportmotoroknal mar teljes halal van, szinte senkinek nem kell, nehany ven fasz kivetelevel.
A 10 evvel ezelotti arakon mennek azok a motorok, amit irsz, en akkoriban 1M alatt kicsivel majd' 2 evig arultam a 600 as toresmentes, gyari sportmotoromat, de azota volt egy derekas penzromlas is. ha megfigyeled a 20 evvel ezelotti aron mennek a japan belpiacos 250-400 as motorok is. Pontosan ugyanazon az aron, mint 20 evvel ezelott, koppra. A 90 es evek konteneres robogoi is ugyanigy.
Tudod mi az irrealis? Az hogy milyen elvarasaik vannak vevoknek es eladoknak egyarant.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #111940 üzenetére
A lidl egy gyartotol veszi a sisakot, amire a sajatmarkajat rakatja. Ugyanugy, mint az olajoknal. Sem sisakot sem olajat, semmilyen nonfood termeket nem gyart, hanem beszerez. Tobb markanev alatt futhat ugyanaz a termek, legyen sisak, olaj, akarmi.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #112005 üzenetére
Kicsit szerencsetlen a kornyezetedben egyetlen motorbol kovetkeztetni.
A gs el is lehet szopni eleget, atugrik a vezerlese, a szabadonfutoja megkotlik, toltes problemak. Vagy km oraban 30 ezerrel kopott fotengelycsapagyak.
Csapkodast ugyanugy elolehet idezni itt is.
Akkora hatalmas kulonbseget nem latok a ket motor kozott.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #112020 üzenetére
Hat meg amit en szoktam tapasztalni, hogy azert nincs a motornak baja, mert egyaltalan nem eszleli.
De nekem azonnal feltunik, hogy gazadasra keslekedik, vagy nem ugy indul, ahogy kellene, jobban megnezve meg ra lehet kolteni csak alkatreszekbol a motor aranak 10% at, es akkor meg a titokzatos gazkeslekedes kideritesenek munkaorait nem szamoltuk, de a tulaj fejeben az van, hogy soha semmi baja nem volt, es nem kellett kolteni ra. Szoval ez is erosen relativ.Amikor ezt hallom, hogy semmi nem ment tonkre soha benne, akkor mar latom a dollarjeleket, ha kozelebb mennek a motorjahoz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112022 üzenetére
Gyertyara en sem gyanakodnek, csak arra, hogy tul hideg a gyertya ehhez az idohoz, es ezert nem tisztul, de semmikep az olajra.
Elobb gondolnek olyan dolgokra, amik egy esest nem toleralnak, valamilyen jelado, esetleg trafo, ha ride by wire, akkor biztos nem valami apro, karburatorosra jellemzo gyertyahiba.4 honap alatt nem szabadna a benzinnek sem megromlania, de tehetsz egy probat a 100 assal, mert egyre nagyobb a biokomponens a benzinekben es a fene tudja hogy viselkedik. Artani nem artasz vele, ha rendesen bemelegited, es forgatod, de celiranyosan neznem mit csinal hidegen, mit melegen, motorfekre jol veszi-e a gazt, vagy csak alapjaraton csinalja, es jol indul-e hidegen, es melegen.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #112051 üzenetére
Ahogy te fogalmaztal az iment, eleg sokat motoroztam ahhoz hogy blablabla. :D
Robogoval lenyomtam en is egy havas telet, minusz 10 ben is sikerult motorozni, amit elertem, hogy a sos le, es latyak az osszes elektromos csatlakozast korrodalta, megegy latyakos tel, es darabokra kellett volna szedni az egesz robogot, mert mar igy is volt, hogy a fesszabhoz meno egyik kabel saruja rezgalic lett es elfogyott. Szerencsere mielott ezeket el kellett volna vegezni a robogon, elloptak, igy megmenekuktem egy csomo munkatol.
Leszogezhetjuk, hogy nem jo jegen hoban latyakban motorozni, mert szar. Es hogy meg meg is eszi a jarmuvet.
Kivetel az endurozas, azzal is lenyomtam egy telet, es az mondjuk nagyon jo volt, de nem munkaba mentem, es nem aszfalton.Most akkor a 10 fok.
Te a 7 fokos szabalyhoz hasonlitottad egy motor gumizasat, hogy az auton a nyari gumival sem esel le 7 fok alatt az uton. Legutoljara amikor en ugyanezt hittem, akkor a verespeterre kikanyarodasnal 10 fokban csak egy nyomatektalan sornegy hatszazassal csinaltam egy olyan highsideot, hogy a tankra erkeztem vissza. Szerencsere hideg volt, ezert szokasomtol elteroen feloltoztem, motoroscsizma volt rajtam, azt is felszantotta valami, ami kiallt a motorbol. visszaerkezesnel probaltam valamibe belekapaszkodni a labammal.
Aztan a Furka hagon egy kicsit enyhebben, de eljatszottam ezt az ezres sportmotorommal 3 fokban.
Szoval probalj ugy menni 10 fokban, mint 25 fokban. Ha te mindket esetben ugyanugy mesz, akkor te a bol b be kozlekedsz, es nem hobbibol. Tehat neked mindegy, mennyire erzed jol magad. Vagy kulonbozoek vagyunk, es neked ez a motorozas. Ha hobbibol hasznalsz valamit, akkor meg szeretned jobban erezni magad, mert ez csak hobbi, nem kenyszer. De ezt mar egyszer beszeltuk. Ezert az olyan motorosok, akik nem a bol b be mennek a motorjaikkal, azok lerakjak a motorjukat.
Es szerintem kenyelmetlen egy vastag kesztyut felvenni egy sportmotorra meg 10 fokban is, meg menjen a tokom ilyenkor (tudom, neked nem kenyelmetlen, de nekem az)Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #112049 üzenetére
S1000rr en van gyarilag, ha beikszeled :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112061 üzenetére
Ha kint volt tarolva szabad eg alatt, akkor fel tud venni jelentos mennyisegu parat ez a benzin, szoval nem a noname benzinkuttal van baj, hanem eleve a mai benzinek etanol es ETBE tartalma miatt tudnak furcsasagokat csinalni.
Nem kell izgulni, be se inditsd, amig nem mesz vele legkozelebb normalis tavot.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #112063 üzenetére
Most elmondod nekem, hogyan kell motorozni? :D
En nem akarom a motoromban a draga olajat, a draga fekpofakat, a draga tarcsaimat es amugy a draga idomet arra pazarolni, hogy kimenjek motorozni, ha eppen az abbol all, amit leirtal. Az nekem nem elmeny. Ezt kene megertened.
Tudom, hogy lehet igy is menni, de kerlek ne mondd nekem, hogy igy is elvezetes. NEKEM NEM AZ. Ki ne talald, hogy en vagyok forditva bekotve, mert amugy te elvezed ezt, meg lattal embereket akik mennek rajtad kivul. Most ettol en tovabbra sem fogom beinditani a motoromat, eleve nem ertem a vitaalapot. neked ez a motorozas, masnak nem az.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #112081 üzenetére
Sajnos bizonyos korulmenyek kozott meg tud zavarni blokkot az allas. Ha szabad eg alatt tarolod, vagy hasonlo korulmenyek kozott, nagy paratartalom, vagy paraingadozasnal nehany honapig a motorodat, ezekkel a benzinekkel garantaltan osszerohad a karburator, esetleg injektorosnal az uzemanyagpumpa is korrodalodik, mivel sok parat vesz fel. Nem a benzin esik szet, ahhoz inkabb evek kellenek. Itt az uj biokomponensek miatti higroszkopikus tulajdonsagaval van baj.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Kicsit tultoltam, Proxxon van 1-5 Nm, 6-30Nm, 20-100Nm, 40-200Nm
Igy se tudtam lehuzni precizen 0.8Nm el a vizcso bilincseket :DExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BlackPriest #112100 üzenetére
Mire gondolt?
Mikozben feltette a kezet azt mondja, hogy lehet elbassza a jarmuvet, de ha ezt nem irta le korabban a kezelesi utmutatoban, akkor a gyarto a hibas :DExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112104 üzenetére
Azert az olmozott benzin az egy kicsit mas eset. Akarcsak a szintetikus olaj es asvanyi olaj. A szintetikus olajba azonnal raktak olyan adalekokat, ami megduzzasztotta a tomiteseket. A benzinbe az olom helyett mtbe-t raktak oktannovelo adalekkent, amit most az etbe valtott fel. Tehat az olommentes adalekanyaga az, ami miatt ujabb problemak merulnek fel a benzinnel.
De az etanollal es etbe-vel nem tudsz mit kezdeni. Maga az etbe is biokomponens, bioetanolbol allitjak elo, igy megujulo energiforraskent szerepel altalaban. Vagyis bizonyos szazaleka, 30-40% kozott lehet bioetanollal egyenerteken elkonyvelni. Tehat ha most 6.1% az etanol tartalom, akkor az etbe-vel egyutt biztos ennel nagyobb resz a biokomponens a benzinekben.Az etanol viszont szepen oldja a muanyag benzintankot, es a benzincsovet nehany gyartonal, mint a piaggio csoport egyes tipusainal vagy a ktm tipusainal. Biztos vannak mas gyartok, en ezeknel talalkoztam hibakkal.
Ezt nem tudod adalekolni, akarcsak a higroszkopikussagaval sem tudsz semmit csinalni. Le kell cserelned a muanyagokat az adott motorodban, es a benzincsoveket. Es nem csak a karburatoros "regi" motorokat tudja zavarba hozni, hanem az injektorosokban is eleg nagy kart tud okozni.
A muanyagok oldasatol eltekintve, nem hetkoznapi tarolasnal elofordulo esetrol van szo, tehat garazsban nem fog ez a problema elojonni nehany honap alatt. Ahhoz tobb ido kell. De a szabadban, utcan tarolasnal nehany honap eleg ahhoz hogy tetemes kar legyen.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #112107 üzenetére
Ez nem ilyen egyszeru. Mindennek oka van, es ha jobban belemelyednenk, mi sem lennenk okosabbak, mint akik ott vannak, ebben biztos lehetsz. Egy hangyanyi reszletet ismersz, meg azt tudod, hogy nem akarsz kolteni tobbet motorizaciora, de azt lassuk be, ebbol nehez objektiv velemenyt osszehozni.
Mindent beletesznek a motorokba, mert annyi van beloluk, hogy elhetetlen toluk jopar varos. Az, hogy ezt nalunk nem reklamozzak, es nem latod, milyen egeszsegugyi vonzatai vannak, az mas kerdes. A technika amortizalodasa pedig az autogyarak valasztasa, mert nem lehetne a torkodon lenyomni nagyobb bekerulesi koltseget. Mindenkinek, hidd el, megvan az oka arra, hogy igy mukodjon.En pl a 2020 as co2 kibocsatasi buntetesen azt latom, hogy nahat, satuban van a toke egy csoport elkenyelmesedett, becsontosodott elit donteshozonak mamutgyarak tetejen, es nezz oda, kijonnek villanyautokkal. Hat csak sikerult, annak ellenere, hogy kozben azt hajtogattak, hogy ez lehetetlen. Ha rajtuk mulna, a szarunkba belefulladnank. Steve Jobs is igy csinalta az iphone-t.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #112114 üzenetére
Az eu szopatja az itt eloket? Elszamolok haromig inkabb.
maradnek a belso egesu motoroknal, az nem off.
(Remelem kitoltotted a klimaterv kerdoivet, amit elfelejtettek bereklamozni, ma del volt a hatarido)Mashogy nem lehet rabirni az autogyarakat, hogy ne belsoegesu motorokat gyartson, csak ugy, ha ellehetetlenitik.
A vilag mas reszen a globalis felmelegedest is tagadjak allamfok, ebbol en nem szeretnek kovetkezteteseket levonni. Jeremy Clarkson viszont mar megtort.
A hajok bizonyosan szennyezobbek, a repulogepek utasra leosztva egy alacsony fogyasztasu kisauto co2 kibocsatasanak felelne meg, ha mindenki darabonkent odaautozna az uticeljahoz.
Az ember altal generalt co2 kibocsatasert emlekeim szerint a kozlekedes 30% ban felelos. A szemelyautok ennek a 30%nak a 30% aert.
Most ugy latom keverjuk a co2 kibocsatast a karosanyaggal.
Az a sok szar kipufogogazvisszavezeto szelep, az aktiv szenszuro a tankszelloztetesnel, a valtozo szelepvezerles, a lambda vezerles katalizatorral, az adblue mind a karosanyagok ellen van amitol meghalunk a picsaba, mert rakos leszel.A co2 tol csak megnehezitjuk az eletet sajat magunk szamara, de ne ugy kepzeld el, ennek a problemanak a tetozeset, hogy majd melegebb lesz nyaron, es telen nem lesz ho.
Itt jegyrendszerre fogsz etelt kapni, esetleg behivnak katonanak, hogy vedd a vizkeszleteinket.
Ha mar Obama alatt a jelentesek amerika szamara nemzetbiztonsági veszelyt jeleztek elore, szerintem mar most el vagyunk kesve.Hatekonyabb lenne leszigetelni minden hazat a vilagban, vagy joval kevesebb szart vasarolni a neten, az ipart basztatni, de leginkabb kevesebbet enni. Kb 40% etel landol a kukaban, ezek joval nagyobb co2 kibocsajtassal jarnak, viszont ezt a te torkodon nem lehet lenyomni torvenyekkel, es a hazakat nehany orszagban nem tudjak leszigetelni, mert a kohezios alapokat hazatalicskazzak.
Marad ez a nem hatekony modszer.Annal mindenkepp jpbb, mint a gazdasagi versenykepessegunket nem kockaztatni es tagadni, hogy ilyen fenyegetes egyaltalan letezik.
En imadom a ketutemueket, a belso egesu motorokat, de belatom, hogy ez a mult. Amig tudom, ugyis faragom az en kis szarjaimat, mindent megteszek amugy ennek ellenere, hogy nagyjabol kiegyenlitsem ezt a szamlat, 12 eve biciklivel jarok dolgozni, hibrid autom van. Najo erdoben jartam motorral, de tenyleg igyekszem. :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Oblitsuk le egy kis v2 matyizassal
Sajnos megperselyeztek a hengert nikaszilozas helyett a felujitas soran, kepekrol elnezve, igy ennyit sosem adnek erte. Pedig mar lassan 2 eve van fenn hahun megszakitasokkal.
Hatszazezerert eros veteli ingert ereznek, es azonnal vennek nikaszilos hengert ra milliokert.
Mindenesetre szomoru, hogy nincs penz vagy lehetoseg normalisan helyreallitani ilyen kincseket, mert a perselyezestol mar tenyleg nincs sokkal odebb a nikaszilozas arban.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ha igy van felujitva, akkor sok erte, mint mondtam, en sem vennem meg ennyiert, plane magyar kornyezetben volt jo ideig, van ott mar minden.
Inkabb az az alacson suly a buli ezekben, a 45 loeros elmenyt szinte barmilyen olcsobb 4T vel megutod. De a suly.
elmeletileg 65- 70 loeroig fel lehet tornaszni, ugy azert mar beszaratos. :D
Te is tudod, hogy a ragadas az esetek 99 szazalekaban nem a kenes miatt van, hanem a karburalas miatt.
Mindenesetre berakom a parkoloba :DExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #112137 üzenetére
Azon a szaron kivul meg mas szarok vannak a parkoloban:
[link] [link] [link] [link] [link]A tobbire nem valaszolhatok :D
Csongi
Rotax 122 nel 0.06-0.05mm nel irja, hogy elkopott a henger. Gondolom egy kis rahagyassal 0.1 mm alatti reteg, 0.7-8mmExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #112148 üzenetére
Persze hogy bejovos, azert van parkoloban. A ktm indokolatlanul olcso. Az nsr ezek kozott szerintem a leggyengebb, mert azert az a fek es futomu, ehhez kepest a WOLF RGV blokkbol tobbet lehet kihozni, mint az NSR bol. Es az SZR? TZR 250 vazban, banan lengovillaval felforditott villaval 320 as tarcsaval egy egyhengeres 4T? Normalis 2T vaz-fek-futomu egy egyhengeres nem 2Tnek? Zsenialis.
A mito pedig olcso es szar. A katana meg jol nez ki. Target design 1982 bol.
Most valamiert leszedte a legolajos gsxr 750 es cafe racert, kulonben az is benne lenne, attol meg sugarban hanynak itt az emberek, kar hogy mar nincs koztuk.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #112166 üzenetére
Ahogy nezem, a cikk alapja ez volt.
En is a tizmillio olajszakerto tagja vagyok, termeszetes, hogy megjegyzeseket kell irnom.
Nem pontosan ertem, miert van nagyobb mozgasterem jaso ma olajjal, mint jaso ma2 vel.
Jaso ma2 kovetelmenyu motorba rakhatnek jaso ma t? Es ennek nem lesz erezheto hatasa a valtason? forditva a kuplung csuszni fog egyes tipusoknal.Hogy miert ne rakjunk autoolajat motorba?
A kuplungon kivul az auto olajban nincs ep adalek, ami a motorok valtojat keni.
A motorkerekpar nagyon nem auto, de ket auto kozott is lehet nagy kulonbseg, peldaul a legujabb olaj specifikaciot az uj turbos autok igenyei miatt fejlesztettek ki, ami mondhatjuk joval magasabb, mint a motorkerekparolajoknak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #112172 üzenetére
MA – To be considered MA, all three results must be within the MA range. Since the MA range encompasses both the MA1 and the MA2 specifications, it can become a little confusing. Technically, if a particular oil meets the MA1 specification, a lubricant marketer can call it an MA oil and the same applies to an oil that meets the MA2 specification. If an oil’s results are mixed and some of the results are within the MA1 range and some are within the MA2 range, then it can only be classified as MA.
A gyakorlatban ez ugy nez ki, hogy nemely tipus ma2 vel csuszik, ma val meg nem.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BlackPriest #112188 üzenetére
Nem gondolnam, hogy 72 loero, ahhoz eleg durva valtoztatasokat kellene vegrehajtani, amihez nagyon erteni kellene. Egy sima arrow csotol nem lesz ekkora teljesitmenynovekmeny.
Amugy meg rgv blokkos azaz japan. Azaz sose megy tonkre. :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen