Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Hobby elektronika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81342 üzenetére
Milyen korommal? Nem diesel ez. Amúgy két dolog miatt ilyen szép az olaj. Egyrészt és főként, a Spuri adalék és a másik, hogy ez Suzuki, nem
Hondahonda (kis betűvel illőbb). A hondákba tényleg fekete szokott lenni. Lehet azokba olyan jár?Kolondrum: Nem pont a hosszabb olajcsere intervallum miatt vettél ER-6n -t?
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81362 üzenetére
Úgyérted, a mögötted motorozó plexijén, kabátján, motorján fekete?
Nem kell ahhoz 60km sem, nemhogy 6000...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81365 üzenetére
Nem, ez 2T, vágom én. Ennek bár nem olyan mérgező büdös a füstje, mint a mókolt dízelének, de ez cserébe jól olajozza a mögötte haladót is.
-
Doki16
addikt
válasz Topiccsendőr #81370 üzenetére
"Nem tehetek róla Maunika idegállapotba vótam!"
Szép idő van menjen mindenki motorozni vagy csajozni vagy egyszerre mindkettőt
Geresics nekem tök tetszik a naptár amúgy. Szerintem hasznos. Tavaly teljesen véletlen kaptam el a soltvadkerti gurulást, de most például idén célzottan tudom, hogy mikor lesz Köszi, hogy fáradoztál vele
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81368 üzenetére
RS125. 2005-ös, 2T, folytatlan. Rajta ülni nagyobb móka, mint mögötte menni.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81376 üzenetére
A 2T-nek is tud csodálatos hangja lenni, kell hozzá egy jó rendszer.
Az EXC-nek imádtam a hangját, ülve vagy mögötte menve is, de igazából az élmény amit adott azt imádtam a legjobban.
El sem tudom képzelni (vagyis csak képzelem) mekkora élmény lehet ugyan ez a poweres érzés egy KX500 esetében.
A csoportban mindig arról beszélgetünk mehetsz jó 4T-vel de ha ráülsz egy jó 2T-re az élmény sokszorozódik.
KTM esetében az EXC 360/380 amit még szívesen megülnék.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81382 üzenetére
Pont most van cikk a 2T evolúciós ugrásáról.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
-Mike-
addikt
válasz Topiccsendőr #81396 üzenetére
Fix 20fok felett én bezárnám a topicot és a gumit koptassa inkább mindenki.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #81404 üzenetére
Kakucson simán
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #81415 üzenetére
Tömören összefoglalhatnád
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #81431 üzenetére
Köszi. Sejtettem hogy a mod idézés nem maradt ki
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81431 üzenetére
Pontosan, jól összeállítást csináltál belőle!
Meg kellene filmesíteni, sztorinak tökéletes alap!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81431 üzenetére
Egy kis pontosítás:
- geresics nem videót promózott hanem a motoros rendezvényeket összegyűjtő oldalát, ezt külön ki is emelte
- a moderátori segítséget én kértem, mivel úgy véltem "kissé" nyers lett a hangnem, de hsz.-t módosítani nincs jogosultságom. A modi meg úgy gondolta ilyenkor törlés és ejnye-bejnye jár és lesújtott.
- aztán én töröltem pár postot, megelőzendő hogy újabb balhé alakuljon ki.A többi kb. passzol, és ha egy mód van rá ezzel zárjuk is le a témát! Valamint remélem nem sűrűn fog ilyesmi előfordulni! Most már tényleg nem sok kell hogy elkezdődjön a szezon, addig bírjuk ki egymás társaságát! Peca!
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #81437 üzenetére
Így lesz egy király akciófilmből asylum produkció...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81437 üzenetére
Na ja, de ilyen az élet, kemény és kegyetlen!
Mod. Nem tudom mit tolsz mostanában, de ha itthon jársz majd feltétlenül hozz belőle!
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81440 üzenetére
De hát az még a csoppernél is műmájerebb dolog.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81440 üzenetére
Hát akkor hajrá! Aztán ha kész azt is megmutathatod Chrobáknak.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81376 üzenetére
Én sima gyárival mentem, azért annyira nem voltam beájulva az erejétől. Szép és nagyon jó élmény motor, de azért nem egy erőgép. A hangjával nekem sincs bajom, jópofa.
(#81449) Bogyó bá': Pedig jó dolog a riasztó, rendesen zavarja az illetékteleneket, ha ott kell hagyni valahol, plusz hallod, ha valaki bármivel próbálkozik.... Nekem 8077-es Abus van, az elég jól kombinálja a masszívságot a riasztóval.
Az elvileg 18-as. [link][ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81462 üzenetére
Café és BMW? Na ez így együtt különösen műmájer...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lipton
őstag
válasz Topiccsendőr #81462 üzenetére
Ilyesmit jó lenne venni, de hogyan...
Az új cafek horror ár, a régebbi épített csodák meg hogyan kapnap rendszámot... -
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81484 üzenetére
Ajj ne már, mire jó ez, de tényleg? Nyilván nincs ízlésem, h nem tudom értékelni, de egyszerűen nulla használati értéket látok benne.
Ilyen kockagumival 60-nál korlátozva van a tempó, aszfalton maga az életveszély. Esőben használhatatlan, terepre kevés, utast nem tudsz vinni, csomagot nem tudsz hova rakni, szélvédelem nulla, Csepel bringa nyereg 2cm töméssel, 25 cm-es hosszával maga lehet a mennyország.
Akkor már vegyél inkább te is olasz motort, mondjuk Ducati-t, az legalább ideig óráig használható.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81495 üzenetére
Bike EXIF-et én is szoktam nézegetni, bár nem túl rendszeresen, meg a thebikeshed.cc-t is.
Erről jut eszembe, Xaels hova lett? Ő szokott ilyen épített motorokat belinkelni néha.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81618 üzenetére
Csak idén két esetben kellett társasháznál felvételt kimentenem a rendőrségnek. Eredményről nem tudok...
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81619 üzenetére
Rendszámot a robogókra!!!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #81626 üzenetére
A ditech biztosan nem tartja fel a forgalmat, mert egy épkézláb darab nincs forgalomban
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81626 üzenetére
Nem a frászt! Amilyen széthajtott 2T-ket használnak itthon azok is simán a forgalmi akadály kategória. Aztán hiába előzi meg nagy nehezen az ember, a következő pirosnál megint előre kerül és kezdődik újra a küzdelem...
(#81627) tboldi!
Amilyen minősége van az utaknak én sem szívesen közlekedek a sáv jobb szélén, pláne nem tenném egy smkp-ral. Egy megoldást látok: betiltani őket!(#81628) CyberPunk666!
Úgy már mindjárt más a leányzó fekvése... Vegyél egy biciklit vagy egy rollert a garázs és a lakás közti ingázáshoz!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #81636 üzenetére
Ameddig nincs ott a motor le nem zárom az abus cuccal a biciklit, inkább vigyék azt, mint a zárat az olcsóbb
Azért a bicikli felhozása a lakásba minden alkalommal, nem olyan nagy cucc, de egy biciklit hagyhatok a lépcsőházban is.Külön L alakú részen vagyunk egy extra ráccsal. Aki ide bejön, az nem áll meg az előtérben, akkor meg már úgyis mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz Topiccsendőr #81647 üzenetére
Akár.
Nekem az Alföldről sikerült véletlen egy motoros szempontból igen jó helyre keveredni. Csak lenne már jó idő... -
TommyNagz
senior tag
-
félisten
válasz Topiccsendőr #81663 üzenetére
Akkor kb mi a működési elve? Mert fordítom a kulcsot és eleve emelt gázra áll be. Csak érdekel hogyan csinálja. Meg h miért hajlamos furán működni ha meleg helyről kitolom a közel fagyba és indítom vahy épp fordítva.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #81672 üzenetére
Dehogy akarok hozzányúlni, csak a lélektana érdekelt. Emeletem az alapjáraton egy hangya fasznyit, hidegen már nem olyan kehesen ketyeg. Év végén sztem beadom szinkronra, addig bőven többet fut mint az intevallum.
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #81681 üzenetére
Persu: multkor azt mondtad h a kék brembo betétek szarok? mert most kivetem őket az éleiket levenni és azok vannak elöl hátul
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #81690 üzenetére
Ezt szeretném elkerülni
Felnit milyet? Mindegy, vagy nézni kell tengely átmérőt stb. ?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #81694 üzenetére
Bazuka b12
Eltérő méretben sincs hozzá való gumi? Úgy értem egy picit szélesebb, vagy keskenyebb nem menne fel rá?
Ha nem, hát nem akkor nézünk hozzá felnit.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
félisten
válasz Topiccsendőr #81672 üzenetére
Van egy gondom, már mióta meg van a vas, sőt az előző is ilyen volt, de nem ennyire. Nem zavaró csak így nehéz lassan menni, értsd 70 alatt. Fontos tudni, hogy hidegen kezelhető a dolog, melegen már kevésbé. Injectoros téma az fix. Szóval ketyeg, fogod és mondjuk azt mondom forgassuk meg 3000rpm-re elkezdem húzni de nem tudom erre beállítani. Mert fölé megy alá, ergo ingadozik. Ha picit alá megy icipit odahúzok erre felpörög, de lassan és nem áll meg mondjuk csak 5000-nél, elengedem kicsit akkor meg 2000 táján ingadozik. De ha 4500-5000 rpm és fölé kell ezt belőni akkor atom stabilan tudom. Menet közben a jelenség rángassal jár sőt, mintha elvenném a gázt majd kicsire odahúzásra is ránt egyet és menne. A 2009-es Ernő nem volt ennyire durva, de ez igen nehezen hásználható lassan.
Ergo ha lassan kell menni akkor leváltok mondjuk 2-be felpörgetem 5000-re és ott zúgok hogy ne rángasson. Ez valami elektromos dolog lesz. -
Moleman
addikt
válasz Topiccsendőr #81721 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy a gyári kipufogót előnynek kell tekinteni vásárláskor? Szeretnék kicsit hangosabbat, de ha bármilyen rizikó van benne, akkor megfordítom a preferenciám.
Ugyanabból a típusból sok darabot kipróbálni nem egyszerű, így nem lesz sok esélyem megállapítani, hogy most épp jobban vagy rosszabbul megy ahhoz képest, ahogy illene neki.
A bukógomba vagy cső nálam előny, ha nem lesz rajta, teszek rá én, még nem bízom magamban.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81723 üzenetére
Én a bukócsövet hasznosnak tartom, a többit inkább erős negatívumnak.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81723 üzenetére
A bukógomba miért negatívum?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81735 üzenetére
Ok, akkor legyen sisak a példa. Ha a sisakod beakad valamibe akkor leszakítja a fejed. Akkor sisakot se hordjunk?
Én úgy tudom hogy egy minőségi bukógomba szépen hajlik, és csak szerencsétlen esetben ha beakad valahova rántja meg a vázat. Pont azért hogy minél többet védjen és minél kevesebb kárt okozzon.
Idomos motornál értem, hogy könnyen cseréled őket, de csupasz motornál kisebb csúszásnál is végigkaristolja a vázat meg a blokkot a talaj.
Plusz ha vásárlásnál egy bukógomba kizáró ok, az szerintem azért hülyeség, mert attól még hogy rajta van a bukógomba nem biztos hogy estek is vele.
Pláne hogy tipikus kezdő hiba, amit én is elkövettem: vásárlás után tologattam a parkolóban a motort, és szokatlan volt még a 200 kiló, el is bénáztam és eldőltem vele. Én hálát adtam hogy volt bukógomba a motoron, mert csak az karcolódott meg a kormányvég. Bukógomba nélkül az egyébként sértetlen állapotú motoromat egyből szétbasztam volna a hülyeségem miatt.
Értem amit mondasz, kivéve azt hogy miért azonnali kizáró ok a bukógomba. Azt gondolom hogy egy alaposabb vásárlás előtti átvizsgálásnál kiderül hogy sérült-e a váz vagy sem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81741 üzenetére
Ok, értem.
Szerintem is szarul néz ki, de még pont elviselhető nálam.
Egyébként kétszer is megmentette már az enyémet, mert egyszer a csajomat ráültettem gyakorolni, és lassú manőverezésnél elborult vele Akkor is a bukógomba, kormányvég, illetve egy picit a tükör széle horzsolódott, a blokk továbbra is sértetlen Szóval nekem már megérte.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
félisten
válasz Topiccsendőr #81721 üzenetére
Akkor azért ránt miután durran is? Megfordult a fejemben hátha az de én nem láttam összefüggést. 4500-5000 vagy felette, úgy oda tudom ragasztani a mutató mint a sicc de alatta... 75-80 alatt szar menni ezért, csak fordulaton. Lehet lesz másik kipufogó amúgy.
ezt kb mennyibe fényezik le metalic blue színre mint a motor? Közel ilyenre.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81761 üzenetére
Jaaa... Azt a leírást a jelenségről olvasni is fájt...
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81765 üzenetére
Chrobáknak vannak a youtubeon utasmotoroztatós videói, és amelyiken szemből veszi magukat, azon látni hogy 1 ujjal, a középsővel fékez. Ha trollkodásból csinálja így akkor hatalmas
Amúgy az a durva, hogy ültem mögötte 2 kört, és ahogy ő meghúzza 1 ujjal azt a féket... hát én 2 kézzel sem tudnám úgy
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #81765 üzenetére
Próbáltam én is két újjal, de valamiért nem jött be. Meg az is biztos, hogy egy sport gépen sokkal érzékenyebb és komolyabb a fék mint a 600 -as cbf emen. Oda biztos elég, nekem nem. Szóval én is négy újjal markolom.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #81770 üzenetére
Uhh ezt azért nem!
Mivel felni cserét írtad, sejtettem, hogy ezzel jár. De nem biztos, hogy ennyi pénzt bele kellene ölni ebbe a szutyokba.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81771 üzenetére
Én egyszer rápróbáltam két ujjal, majdnem baj lett belőle.
De könnyen elképzelhetőnek tartom, hogyha felraknék két ujjas karokat, akkor semmi bajom nem lenne vele. A bringámon hidraulikus tárcsafékek vannak, és ott kétujjasak a karok, és soha semmi problémám nem volt velük, nagyon jól kézreállnak. Lehet hogy egy 4 ujjas karral ott sem tudnám 2 ujjal huzogatni mert nekem nem áll kézre. Csak tippelek, lehet hogy hülyeség.Egyszer a MotoGP facebook oldalára raktak fel egy összehasonlítást, ahol lassítva mutatták, hogy Rossi 3 ujjal húzta a féket, és Lorenzo meg Marquez közül az egyik 2 ujjal a másik 1 ujjal húzta ugyanabban a kanyarban (nem emlékszem már melyik melyik volt).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81774 üzenetére
Ez tény. Viszont kontra, hogy utcai használatnál balesetnél a 4-ujjas kar alá könnyen beszorulhatnak az ujjaid. No, meg kellően erős fék is kell hozzá a motorra. Egy jobb sportgéppel egy ujjal is lehet nagyot fékezni, egy átlagosabb géppel meg 4 ujj sem feltétlen elég hozzá....
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81779 üzenetére
Szerencséd volt. Volt akinek két törött ujj lett az eredmény....
Amúgy meg lehet szokni mindkettőt. Én utcán, motoron néggyel markolom, ott nem kell azért olyan állatul fogni a kormányt, viszont a plusz erő a karon a kétdugós úszó Tokico-hoz nem árt.
Pedig terepen kerékpáron mindig kétujjal használom, mert ott elég hamart kiugrana máskülönben a kezedből, főleg tempónál terepen.
Amúgy a ki nem mondott nevű sportmotoron amit próbáltam alapból esélytelen volt a négy ujjas használat, egyujjal is kb. csak simogatni kellett a sajátomhoz képest... Elsőre zavaróan erősen fogott a legkisebb erőre is, de hamar megbarátkoztam vele...[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #81761 üzenetére
Hát való igaz , de néha jó lenne ha ott is szépen menne. Eleve hogy killerrel nem hangos jellemzően 5000-en forgatom, jobban is megindul. 6.-ba 6000rpm 133km/h, 7000rpm 155km/h.
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #81819 üzenetére
Saját Google fotókból másoltam ki a kép linket, lehet, hogy valami megosztási beállítás lehet a gond. Itt van a kép, nem nagy szám. Mire felmásztunk a várhoz mind a ketten igencsak lihegtünk, motorral biztos kényelmesebben értünk volna fel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- EA Sports WRC '23
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Automata kávégépek
- Hobby elektronika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen