Hirdetés
- Raspberry Pi
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Nem lesznek kitömve VRAM-mak az új VGA-k a gyártók szerint
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
gp A jövő hét folyamán a Bear and Breakfast lesz az ajándékunk.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Eladatnák az Ubisoftot
it A részvényesek 10 százaléka támogatja az egyik befektető törekvéseit.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #5132 üzenetére
Szintén -- 150-200km-enként úgyis meg kell mozgatnom elrongyolódott ülepem, általában egy tankolással is egybe szoktam kötni.
Meg különben is, evvel a folyamatos emelgetéssel (btw. valószínűleg szerdától akár 6-7 forinttal is emelhetik...), akkor olcsóbb, ha előbb tankolsz.4 napos ünnep, szo-va akár 18 fokot is jósolnak, már csak az úticél a kérdés
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz ujskodas #5141 üzenetére
Ugyanmár... alig egy-két napról van szó...
Tavaly amikor jó idő volt, akkor nekem munka ill. utazás, amikor ráértem volna, akkor viszont végig borús, esős, hűvös idő volt, így májusban tudtam csak először elővenni a motort, majd két hét motorozás után váltóhiba és alkatrészre várás miatt másfél hónapot volt szervízben, júliusban tudtam legközelebb ráülni (hogy két hétre rá egy csúszós útszakaszon kicsússzak, és megint egy hónapig ne ülhessek motorra kiment váll miatt)... Szóval tavaly augusztus közepéig mindössze 1 hónapnyit motoroztam.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hmm hideg aszfalt, fél éve nem ültem motoron -- nem vagyok benne biztos, hogy egyből egy technikás pályával kéne kezdenem Egy pár nap vagy hét bemelegítés kéne még előtte, hogy testben és fejben is visszaálljak a motorozásra. De tarthatunk egy mini-meetet a pályánál
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bandus99 #5215 üzenetére
A rendszámoztatás kb. az 50-es lényegét öli meg. Abban az a jó, hogy nem rendszámos. Ha meg már rendszámos, akkor inkább 125 vagy még inkább 200-250, mert abban már több kraft van, és ha/mivel négyütemű, a fogyasztása sem sokkal magasabb.
Ha jogsi miatt, szerintem ott is érdemes elolvasni a szabályozást, nem tartom kizártnak, hogy smkp-ra érvényes jogosítvánnyal nem lehet utast szállítani.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na akkor szombaton Kecsóring? Bevállalósoknak már gurulással is, nekünk papírkutyáknak csak dumálás és nézés
Kik jönnek?
Ha közös lemenetel, akkor hol és mikor találkozzunk; vagy ha már ott találkozunk, akkor mikor?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én is ma hoztam haza a mocit. Már eléggé nagyon hiányzott Kicsit darabosan közlekedek még, meg a testem is elszokott tőle: a csuklóm is, és a téli edzés ellenére más izom-csoportok kellenek a toláshoz is.
Szombatra ilyen sok jelentkező van?
Gyerünk mán' emberek, végre itt a jó idő! Legalább annyit írjatok, hogy bakfitty.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Jól van, legalább még megvagytok
Újskodás: minden évben megy a szájtépés, hogy kéne valami közös gurulást szervezni, ezért dobom időnként fel, s mivel többen emlegették Kecsóringet erre a hétvégére, gondoltam praktikus lenne oda. Nyitott vagyok más helyszín-javaslatokra is, Zemplén azért talán mégse de Kecskemét nekem sem a szomszéd, bő száz kili.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsoltee10 #5260 üzenetére
Ha se ülni, se felkelni nem jó, akkor feküdj le, holnaputánra kipihened és jöhetsz is velünk gurulni
10000? Számoltad?
riszpekt, elég hardcore nyomod, mondhatni motherfucking black metal gardening ist krieg!Ali: ha jól sejtem, már ott leszel? Mikortól?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A motorom csorgatja a nyálát -- de sajnos nem a szép kanyarívek, jó minőségű utak láttán, hanem mert elöregedett és elrepedt a benzincsövem
Már téli javítások alatt észrevettük, próbáltuk pótolni, de amit kaptunk, mint benzinálló szilikoncső, lágyabb volt a gyárinál és betört, úgyhogy visszaraktuk a régit, úgy nézett ki, hogy még egy ideig bírja, én pedig amikor jövő héten viszem szervizbe, kicseréltetem. De sajnos nem így történt, ma megyek motorhoz és nézem, hogy nedves a sztender, aztán látom, hogy csöpög a benzipcsap és pumpa közötti kis csőből. S sajnos a hátsó kerekemre is jutott belőle. A drága lötyi...
Há' így nem tudom, hogy holnap el merjek-e indulni, hogy a hátsó gumma folyamatos kenést kap...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A bilincs be van csavarva, másik oldalon sem laza a csíptetős. Benzincsap elzárása és cső letörlése után is megnéztem, sajnos tényleg onnan indul, ahol a csapnál el van öregedve.
Ma azért gurultam vele 70-80 kilit gond nélkül (azt hittem, sikerült elállítanom a csöpögést), meglátjuk. Holnap reggel megpróbálom szétkapni, oszt' meglássuk. Úgyis csak ebéd után tervezek indulni.Ali: igen, a kép ismerős csak sajnos úgy emlékszem, hogy a benya oldja a szigszalag ragasztóját, így azon is átfolyna. Átmenetinek végülis megteszi...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Megérkeztem én is. Kicsit korán sötétedik és hűvösödik, már kezdtem kicsit vacogni hazafelé
Jó volt összefutni, végre arcokat társítani az avatarokhozFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #5307 üzenetére
Jövő szombat munkanap Azutáni hétvége? Remélem addigra a motorom is kész lesz.
Akkor jó áramvonalas lehettél Nem sokkal utánad indultam, de csak 7-re értem haza. Ennyivel lassabb a régi 5-ös, meg a félig éjszakai közlekedés. Vagy csak én nem húzom eléggé
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nekem még B-re sem volt jogsim, amikor a nagy A-ra megcsináltam
Mint itt még néhányan, én is Hartmann Ádámnál tanultam, kis cég, így ő az oktató is, nagyon rendes arc. Asszem SOS jogsi címen futnak.
---
Basszus mire hazaértem szülőktől, rohadt nagy szél lett és kezdett beborulni, így a tervezett délutáni motorozás elmaradt, délelőtt kellett volna még mennem
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Az Ég áldana már végre meg, olvass hivatalos forrásokat... Ha a DühösJózsiBá.hu oldalon azt olvasod, hogy 2012-ben mindenki megdöglik, már kezded is ásni a sírod?
Amit leírsz, nettó baromság, gondold már végig. A kategóriák megszerzéséhez szükséges életkorban 2 éves lépések vannak, tehát A1-et leteheted asszem 16 évesen, ha az megvan + 2 év --> mehetsz Ak különbözeti vizsgára; Ak + 2 év --> mehetsz A különbözetire.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"Prof01: bizony így van, ha megvan az A1 vagy Akorl. akkor ahoz képest csak 1 éven belül mehetsz különbözeti vizsgával A-ra "
Nem tudom, hogy ezt honnan vetted. Egyrészt, ennek értelme nulla.
Amit ennek a környékén találtam, az annyi, hogyha a kor már megvan, de még az alsóbb kategóriára 2-nél kevesebb éves a jogsid, akkor további órákat kell venned (12 vs 8, ha már legalább 2 éves).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Igen, és itt is így van leírva:
- 21 éves kortól előképzettség nélkül (nincs még "A1" vagy "Ak" motorjogsid)
- 21 éves kortól 1 éven belül szerzett "A1" vagy "Ak" jogosítvánnyal
- 18 éves kortól 2 évnél régebben meglévő "A1" vagy "Ak" jogosítvánnyalTehát továbbra sem értem, hogy honnan veszed ezt a "csak 1 éven belülivel" dumát.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"Púpos kellene"
Nem gond, homoríccsá', oszt' kész
Ahogy Inti is mondja, arra nem tudsz normálisan hátizsákot felvenni. Valamint elsődlegesen az aerodinamika a feladata, nem a védelem miatt van ott. Arra inkább egy jó gerincprotektor, esetleg még nyakvédő. Ha meg már annyira számítana az aerodinamika, előbb a kolbászzsírmetálost kéne lecserélnedNekem 100k-s Mugen van Superzone-ból, pár kisebb-közepes esést eddig gond nélkül kibírt, megfelelően is szellőzik, egész elégedett vagyok vele.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én is jobban szeretem a tanktáskát, hátizsák nélkül valahogy "szabadabb" (és tisztább, szárazabb, biztonságosabb) érzés, a menetszél nem ráncigálja a hátamon, oldalszél kevésbé kap bele, meg a ruhám is jobban szellőzik, kevésbé izzadok le. De ha több cucc van, akkor én sem vetem meg, valamint motorról leszállva cipelni pedig azt praktikusabb és kényelmesebb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Biztos nem hagyták meg a kategóriaváltó vizsgát? Szerintem kérdezd meg az NKH-t is biztos-ami-sicher, hátha csak valami kavar van, hogy most bejött ez az új, hátha ettől még nem törlődik a régi rendszer... De valahogy továbbra is nehezemre esik elhinni, hogy mostantól A1 vagy Ak-ról nem lenne átjárás A-ba, csak teljes vizsga árán.
---
Daywalker: hehe, én is néztem szombaton, hogy Intinél tényleg milyen miniatűr a csomagtartó. Nálam befér a 4.5-5kg-os lánc az öklömnyi lakatjával, az eü csomag (s nem az az ultravékony-kilapított fajta, mint Intinél), s a szerszámkészlet. A kukásmellény is beférne, a nagy láncspray mondjuk már nem. Ezért nem olyan hegyes a farokidomja még a miénknek
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #5440 üzenetére
Lehet, hogy sokmindent én se tudnék kezdeni vele az út szélén, de a szerszámkészlettel már húztam utána láncfeszességet, illetve a hétvégén, hogy a benzincsövet összegányoljam, az ülések és tank leszedéséhez jól jött.
Defekt- és láncspray helyett azért tartom inkább a láncot ott, mert a tanktáskában a súlya miatt a mágneses táska arrébb szokott mászni, és hátizsákba sem a legkényelmesebb egy ötkilós lánc. A sprayk legalább könnyűek.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Bátor vagy botor, megfelelő aláhúzandó
Nem tudom, én nem keresném a bajt, vagy adnék okot arra, hogy belémkössenek. Így is van még olyan, amibe bele tudnak (pl. vmi ősrégi rendelet, hogy motor sárvédőjének legalább a kerék közepéig le kell érnie...). Nekem úgy rémlik, hogy a kék-sárga is kötelező, a zöld biztosítási kötvény viszont csak akkor, ha külföldre mész.Edzés: navazze, fél éve reggeli-esti torna súlyzókkal (sok kicsi alapon 2×5kg), negyedéve judo + erőnléti edzés heti 2× úgy, hogy minden alkalommal izomlázzal jövök haza, mégis ugyanolyan csontváz vagyok, mint voltam
Bérlet kell, de alkalmazkodni, ha csak simán edző nélkül csinálod, csak a nyitvatartási időhöz kell, s vannak ott olyan gépek, amiket otthonra nem lenne értelme megvenni.
Kajak?
"- Képzeld, megvan a jogosítványom
- Kajakra?
- Nem, személygépjárműre" (nem egy Babinéni, de ez is klasszikus)Inti: na de rendezgetned is kellett, hogy vissza tudd csukni
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Há vazze, ne kezdd többet eszek, mint azok, akik kétszer akkora súlyúak, mint én céges kajálásokon mindig nézik, hogy hogy a francba bírok annyit megenni. Egyszerűen nem bírok hízni, hiába eszek sokat; de amint kevesebbet (értsd: "csak" normál adagot) eszek, egyből fogyok, még abból a 62-65 kilóból is, ami a 192-höz már eleve kevés.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Akciós? Superzoneban, a forgalmazónál, nem 100k most is?
shiNIN: 11 nap 8 fokban akkor te máshogy vagy mazochista, mint Alvaro
SzalaiG: sajnos valószínűleg már csak holnap, mire oda jutok, már sötét lesz, s nincs vaku a telefonomon (máig sem értem, miért, s nem csak ez az egy androidos kvázi-csúcstelefon volt, amiről lehagyták).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Mondtam már, valami rossz szériát fogtatok ki. Nekem semmi gondom még a bőrruhámmal *kopp-kopp*, zipzárjaival sem, jól szellőzik (hason is full perforált), annyira kényelmes, amennyire egy ilyen alsó-középkategóriás bőrruha lehet, és az eddigi két év alatti pár esést is átvészelte, a legnagyobb esésnél (amiben amúgy a vállam kiment) is csak minimális festék-ledörzsölődéssel az esés helyén, de amúgy semmi.
Dugóban motorral, does not compute? Pedig sajnos néha van, itt 10-ből 1-2 ember mindig van, aki nem érti, hogy miért húzódik mindenki kijjebb, ő inkább beljebb húzódik, nem hagyva annyi helyet, hogy elférjek, aztán amikor a tükréből farkasszemet nézek vele, csak bambul rám, rohadtul nem érti a helyzetet. Meg voltam már olyan szűk úton is, hogy az 1+1 sáv között még a biciklisek sem fértek volna el, jobbra pedig fű. Látszott, hogy nem forgalomra tervezték azt az utat, mégis az lett.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
Értem én, csak megérteni nem bírom
Nézelődéshez nálam a bringa, a pedálozós fajtából -- nyugodt tempó, lendületmegtartás, stb, amiket írsz is. Motor nálam egyrészt a kanyargás, az erők dinamikája -- ami nálam nem az egyen-sebesség, hanem a gyorsulás-lassulás, kanyar előtt fékezés, kanyarból kigyorsítás (persze közúton csak finoman, jobban húzni irány a pálya); a másik része a kaland, a csavargás, felfedezőkörút. Kinek miFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #5794 üzenetére
tegnap adtam le én is éves nagy átvizsgálásra és műszakiztatásra, várom, hogy mikor kapom vissza -- s hogy lesz-e még jó idő pályázni, amíg itthon vagyok... kb. egy hónap múlva megyek ki Németországba, s onnantól kezdve szerteszét az EMEA régióban külföldön fogok dolgozni, a motoromtól távol :/Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #5796 üzenetére
Úgy legyen
Csak a jövő heti előrejelzés a lehűléssel és esővel kicsit elszomorított (már tegnap reggel is éreztem, hogy erősen lehült a levegő, az előző napok után kicsit dideregtem a motoron).Sőt, a felmondási időm végefelé úgy tűnik, hogy kiadják a tavalyi és idei még ki nem adott szabikat, úgyhogy április közepén még hétköznap is fogok tudni menni
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #5799 üzenetére
Látszik, hogy elszoktál a magyar kkv valóságtól
Tucatnyi munkaügyi pert varrhatnék a nyakukba, a végül visszavont vagy ledolgozott, s tárgyévben csak papíron kiadott szabik csak egy "és még" tétel lenne, ahhoz képest, hogy pl. tavalyra még ~180 kifizetetlen, vegyesen esti-éjszakai-hétvégi túlórám is van, késtek fizetéssel, más munkaköröket is végzek, mint amire jelentkeztem, trükköznek a bejelentett munkáltatóval és bejelentett bérrel is -- s még épp csak a felszínt kezdjük karcolgatni
Ezért is hagyom ott őket és megyek külföldre dolgozni, legalább pár évre.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Csak motorral vagyok, az cipekedéshez nem éppen optimális Bőrruhához pedig minimum nagy hátizsák kell. Ha nem, akkor amúgy gyalog sem annyira veszélyes: 4/6 Budai hídfő + 17 vili végállomásig + 100 m séta; vagy kékmetró Árpád + 1-es vili végállomásig + 100 m séta.
Szervizből szóltak, hogy kész a moci, szombaton ha lesz valamelyik ring, akkor megyek, tehát vasárnap az esélyesebb (akkor viszont jó hideg lesz).
Pm akkor, hogy mi legyen.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Szóval akkor szombaton mi a pálya? Euring, Kecsó, Kakucs?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ha nem csak egyedül mennél, s kezdésre, akkor a helyedben nem supersport, hanem sportosabb fajta sporttúra motort néznék. Egy supersporton utasülés csak dísznek van, erre az utas is hamar rá fog jönni, s nem fog felkívánkozni rá.
Valamint, ha netán legalább átlageurópai magasságú vagy magasabb vagy, akkor neked is lehet, hogy kicsit szűk lesz. Én részben ezért is vettem tízéves vasat, azon még elférekNem néztem nagyon teszteket, hogy az új CBR600F hogy sikerült, de a régi is jó volt. Kawánál pedig ER6F. Másoknál idomos, sportosabb kinézetű sporttúra általában nagyobb köbcentiben szokott lenni (BMW, Yamaha).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hja, hoztam haza a motrot Esztergomból, míg felöltöztem, többször lefújt mindent a motorról, és a gépet is tartani kellett, hogy ne billegjen... az úton is billegtem rendesen, amikor jött valami erősebb fuvallat... remélem hétvégén jobb idő lesz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hát ma se az a hűdeszép motoros idő van... néha piros lámpánál a vázon melengettem a kezem. Legalább nem fújt annyira mint tegnap. De szívből remélem, hogy holnapra jobb idő lesz...
Szervizben állítottak kicsit karbimon, szívatómon. A szívatóm régebben hajlamos volt kiakadni (alapjárat --> 3500-400 fixen), ezért nem szívesen használtam, s általában ritkán is volt szükség rá, kis indítózás vagy még egy kis gázzal rásegítés után ált. ment. Most az a furcsa helyzet, hogy a motor indítózásra ilyen hidegben is könnyebben, elsőre indul, hagyom pár percig melegedni, de utána kezd lassan esni az alapjárat (régen 1200-1300 volt, most 1100-1150, majd 1000, s csorog lefelé), majd ha nem nyomok rá egy kis szívatót, képes akár az első-második pirosnál is még üresben várakozásnál is leállni. De az a fura, hogy csak 1-2-3 perc múlva, addig még szépen elpöfögött magában stabil alapjáraton.
Tekerjem talán feljebb az alapjáratot? Vagy más lesz? Vagy csak szokjak hozzá?
inb4 nem lehet távdiagnosztizálniFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #5908 üzenetére
Épp ezaz, most szedték szét, nézték meg, pucolták ki, kalibrálták be, stb
Azt mondták, hogy használjam a szívatót, amíg 60-65 fokot el nem ér -- onnantól tényleg jó, csak szokatlan és furcsa ez a viselkedése, és az, hogy ez csak pár perc múlva jön elő.Vendingo: hja... főleg, hogy Esztergomból hoztam vissza Bp-re a motort tegnap, voltak ott széllökések rendesen... késő délutánra már úgy tűnt, hogy ugyan csöpörészik az eső, de legalább már alább hagyott a szél -- egészen addig tűnt úgy, míg a Szabadság-hídra nem értem... öregem, akkora széllökések voltak a hídon, hogy amíg a hídon araszoltam, lábam végig az aszfalt felett lebegtettem, hogy egyrészt egyensúlyozzak, másrészt tudjak támasztani, ha felborítana. Hozzá képest a reggeli helyzet almáspite volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #5913 üzenetére
Lehet, mert most induláskor benzinszagúbb, mint szokott; s miután leállt (ha elfordítom a kormányt, hogy a parkolóhelyemről kimanőverezzek, néha visszaugrik a szívató, evvel leesik az alapjárat és leáll), hiába indult nagyon könnyen az előbb, utána hogy újra elinduljon, sokkal többet teker és nehezebben indul, s megintcsak benzinszagú.
Na mindegy, ki kell tapasztalni. Remélem jobb időben jobban indul, mert végülis már 8-10 fokkal hidegebb van, mint amikor beállították.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #5917 üzenetére
Lehetőleg semmilyet, előtte memorizálóst, útközben embereket kérdezőst. De ha nagyon eltévednék, telefon mindig ott a zsebemben, benne gps és rajta navi, fülembe pedig fülhallgató, és hajrá. Ha nagyon nem úgy érzem, ahogy mondja, akkor félreállok, előveszem és megnézem a térképén, hogy mit mutat.
A folyamatosan nézegetés életveszély.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz NINJA_V #5938 üzenetére
"Persze, ha nagyon gaz akkor en sem megyek ki. Maximum sarkanyt eregetni : "
Ezt ma már én is elsütöttem
"Motorod meg melegitsd fel uzemihofokra es allits ugy alapjaratot..."
60-65-től már jó, de mivel napi 4-6x indítom be, min. 1,5-2 órás kihagyásokkal az előző szakasz után, az pont elég arra, hogy teljesen kihűljön és minden alkalommal szívózzon. Kezdek hozzászokni a szívatózáshoz, csak vicces, hogy eddig az indulással volt gondom, sokat kellett indítózni, de ha már elindult, ment; most viszont könnyen indul, de utána mégis hajlamos leállni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #5940 üzenetére
Csak jó idő legyen végre addigra
Más:
na ezért kéne egy enduró / túraenduró is... na jó, ennyire bizalomgerjesztő hidakat ilyen tempóban lehet, hogy nem vállalnék be de a táj nem semmi...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #5960 üzenetére
Kemény...
Azt mondják, hogy eddig még csak az Almax 16 és 19mm-es láncait nem tudták avval elvágni...Nekem is egy noname, de 13mm-esem van, de már ennél is inkább attól félek, hogy csak a leláncolt kerék marad ott, vagy viszik oszloppal együtt
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen