Hirdetés
- Raspberry Pi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
Aktív témák
-
[Vazz]
tag
válasz TayRol #29221 üzenetére
Azt a blokkot én is megcsodáltam mikor szét lett szedve, hát szép hullámosak voltak dugattyúk. Kicsit elszökött a kompresszió. Amúgy tényleg normális arcok, ugyan nem a legolcsóbb szervíz de megcsinálnak mindent és nagyon jól állnak alkatrészileg legalább is suzukihoz biztosan.
-
[Vazz]
tag
Sokat gondolkoztam már én is rajta, supermotot se tartottam kizártnak eddig de tegnap jólkitaláltam, Pályagép 6-800k meg mellé 200k egy mikrobusz persze ha el sikerül adni a mostanit meg rakok hozzá egy kicsit. A mikrobusznak csak annyit kell kibirnia hogy elmenjen heti egyszer vagy kéthetente 100km-t. Mert a sraddal is csak annyit megyek hogy valamék pályáig meg vissza. Viszont nem nagyon kapkodnak a sradért, talán majd a tavasszal, csinálok rá frissműszakit aztán hadmennyen. Pedig odaadnám már olyan 650 alatt is simán, node majdleszvalahogy, hálistennek nem aztért adom el mert szarba vagyok így ráérek. TAVASZIG!
-
[Vazz]
tag
válasz Topiccsendőr #29242 üzenetére
Én ebben az évben voltam náluk egy párszor és nem csak olajcserére meg általános szervizre. Amit megbeszéltem velük az mindig úgy is lett. Az esetleges meghibásodásokat megpróbálják a legegyszerűbben és legolcsóbban megoldani. Magyarul nem próbálnak átb@szni még ha nem is értesz hozzá. El vannak látva suzuki alkatrészekből bármiből. Nemutolsósorban elfogadnak motorrevü kártyát ami 10% kedvezmény bármire amit náluk veszel, így egy pár tank benzint megspóroltam.
Azért van igazság abban amit írtál, hogy egy olajcsere után még lehet én se ajánlanék bárkinek is egy szervizt, de velük pont nem jár rosszabbul senki se, mint ahogy épp rosszul van járva amikor odamegy . (naezthogyleírtam) -
[Vazz]
tag
válasz TayRol #29251 üzenetére
Persze hogy él még a motorrevü kártya, egész évben azaz december 31-ig. Gondolom 2010-re majd ugyanúgy lehet igényelni mint eddig. De megéri. Ha a motorbiztosítások.hun kötsz biztosításst alapból kapod ott is a 10% kedvezményt ami már éves biztosításnál jópárliter benzin, mondjuk azt még nem néztem hogy milyen biztosítások vannak náluk, de van ott mindenféle.
Amúgy én a Blackmotorsról nem vagyok túl jó véleménnyel, az lehet hogy értenek hozzá csak alapvető alkatrészek pl.: gyertya, légszűrő stb... nem volt náluk és ezért még majdnem ők voltak felháborodva, aztán ment az igérgetés hogy hívnak biztos amint lesz blabla... (azóta se hívtak kb 1,5 éve volt ) szóval hozzáállás probléma is akad náluk. Egyszer voltam ott, de soha többet.
-
[Vazz]
tag
válasz Nippon #29599 üzenetére
Amúgy teljesen feleslegesen hangzanak el itt a nagy igazságok hogy ez a sisak ilyen meg olyan, meg hogy huzatos mert versenysisak . Nem rossz
Minden sisak minden embernél máshogy viselkedik. Fejforma, az AGV nekem is úgy nyomta a fülemet vagy 3-4ekm-ig hogy majdbefostam az út végére de aztán szépen engedett az anyag. Ugye a fejforma mindenkinél más. Aztán az se mindegy milyen motoron használod meg hogy te milyen magas vagy mert ugyanazon a motoron két nem ugyanolyan magas emberen már megin nem ugyanúgy fog viselkedni. Vagy ugyanazon az emberen két különböző motoron már megin nem ugyanúgy adja ugyanaz a sisak. Kis apróság pl.: nekem az átlátszó plexivel 100 felett a intruderen sípol a levegő, a sradon nem, meg a füst plekóval sem ugyanaz a sisak. Az meg hogy hol készül nem mindegy? Ha a románoktól jön akkor tetves vagy mi? -
[Vazz]
tag
válasz Topiccsendőr #29604 üzenetére
Azért néha a malájok is bedolgoznak nekik...
-
[Vazz]
tag
válasz Daniel Alves #29690 üzenetére
Egyre jobban érlelődik bennem a gondolat hogy abbahagyom a közúti motorozást, legalább is sportmotorral mindenképp. Valószínű az R6-os srác se 90-el ment, de sajnos nem kell ahhoz száguldozni (SzalaiG), hogy megtörténjen a baj. Ráadásul nálam is sűrűn elgurul a gyógyszer.
-
[Vazz]
tag
Én se a motorozást hagyom abba, azt én se tudnám. Marad az intruder, azzal úgy se megyek gyorsan, mert nem képes rá. Hálistennek kevés vagy talán még nem is nagyon láttam hogy csopperes zúzott volna le egy autót úgy hogy 100 méteres körzetben szóródott szét. Meg ha elkel a tavasszal a srad akkor pályamotor-mikrobusz kombináció lesz a helyébe.
-
[Vazz]
tag
válasz Topiccsendőr #29704 üzenetére
Akkor úgy fogalmazok, hogy megpróbálom növelni az életben maradásom esélyeit azzal, hogy nem megyek jóval 200 feletti tempóban közúton, pláne nem autók között és ezt csak úgy tudom megvalósítani hogyha nincs mivel.
-
[Vazz]
tag
válasz TayRol #29721 üzenetére
Maga a készülék 20k, ne menjünk bele, hogy milyen márka meg hogy mit tud, annyit biztos mint a 12k-s; Motoros tartó 2,5k; Szivargyújtó aljzat 600ft, (bekötöd 3 perc); Ha meg esik az eső ráhúzol egy kotont (nemvicc), az meg úgy is mindig van nálunk mert fiatalok vagyunk és sose lehet tudni.
20+2,5+0,6+koton.
-
[Vazz]
tag
válasz feca81 #29735 üzenetére
Olyan készüléket kell venni amihez van olcsó motorostartó.
Node komolyan, nekem ugyanolyan van mintha autóstartó lenne csak az üvegretapadótappancs helyén egy kormányra csavarozható bilincs van. 2,4 ft volt ha jólemlékszem. Amúgy Mio p350-em van. A készüléket nem tudod szétrázni hiszen mozgó alkatrész nincs benne, ha kiesik a tartóból az viszont gáz, de olyan még nem fordult elő, be kell pattintani rendesen ennyi.
-
[Vazz]
tag
válasz Ferdzsoo #29770 üzenetére
Pontosan értem hogy mit mondasz, hiszen én is ugyanígy voltam vele a szezon elején. Teljesen jó volt a fejemre, a le és felvétel kicsit szorulós volt szintén de a fülem az egy óra után nagyon durván elnyomódott ugyanúgy mint neked. Aztán eltelt egy kis idő meg 3-4000km aztán már nem nyomta a fülemet, pontosan ráállt a fejemre. 100% hogy tágulni fog, de azt hogy a füledet nem fogja nyomni azt nem ígérhetem meg. Viszont azt írtad hogy az L-es meg már nagy volt, tehát akkor a cserét felejtsd is el. Vagy bevállalod az első egy-két hónapot némi fájdalommal vagy típusváltás. Nekem AGV AirTech van, nagyon bejött, ugyan kicsit szellőzik a szemem de amúgy rendben van, idén 18000km-t raktam bele és nem is fogom lecserélni amíg egyben van. A lényeg hogy ebben csak te tudsz dönteni, te fejed, te érzed.
-
[Vazz]
tag
válasz TayRol #30014 üzenetére
Az igaz hogy maga a csere nem tart sokáig, egy percig se, csak ott vinni kell magaddal a másol plekót is. Az nem kis macera, egyszer találj neki helyet mert összehajtani nem lehet, aztán ha megvan a helye akkor úgy rakd be hogy ne legyen karcos. Szóval van vele nyűg. Nekem sikerült az átlátszó plekómat tönkre is vágni mert menetközben nekirázódott egy kis fémnek és szerteszétkarcolta 100km-en.
-
[Vazz]
tag
-
[Vazz]
tag
Juteszembe, valaki olvasott már fastride-ot? A kezdőárát szépen pozicionálták a revü meg a sbk FÖLÉ. Úgyhogy egyenlőre nemvettem, gondoltam rákérdek.
-
[Vazz]
tag
válasz TayRol #30100 üzenetére
Pont így vagyok vele én is, a revüt meg a bájkot amúgy is megveszem általában, aztán a havi majdnem 3k-t már sokallom. Az újságosnál belelapoztam, úgy elsőre inkább képregénynek tűnt mint elbeszélő költeménynek, de lehet várok 10 évet aztán ha majd valaki ki akarja dobni a gyűjteményét majd elhozom és egy télen bepótolom.
-
[Vazz]
tag
válasz Topiccsendőr #30114 üzenetére
Ez a mostani Alpen Mastert valóban vicc volt, igencsak be lehettek papírozva mikor összeírták a motorok listáját, de a tavalyi abszolút nem volt gáz. Amúgy szerintem a revüben és a bájkban is vannak kimondottan elbaszott cikkek meg egész jól sikerültek is. Pl nekem az októberi bájkban oncsik kawáscikke kifejezetten tetszett. Legalább nem azt irogatta hogy ha ránézek reggel akkor szép de ha este nézek rá még szebb, meg a szomszédok meg akarnak lincselni a hangja miatt, hanem motorozott vele és úgy ahogy egy sportmotorral kell. De pl a suzuki k9 1000 bemutató volt a bájkban csak annyit tudtam meg 6 oldalon hogy kék meg milyen új.
Meg egy kicsit tényleg sok magazinunk van, revü, bájk, infó, mix (ven-e még?), fastride, wild, auto-motor, igaz ebben egy motor teszt van meg egy pár hír de csak 225ft asszem. -
[Vazz]
tag
Aztamindenit mennyi motorossal találkoztunk ma. Aszittem tavasz van hirtelen. Fenn voltunk megnéztük a dobogó követ és csapatokba csapatta a sok rájder. Bezzeg pénteken vagy 3 motorossal találkoztam pedig akkor többet mentem mint ma. F@szajóidőnk volt ma is tyarekek!
-
[Vazz]
tag
Akkor hagyományos motoremelő teljesen jó neked, ilyenből vehetsz kettőt is, csak előtte mindenképpen járjál utána hogy van e olyan adapter hozzá amivel tudod emelni az elejét is. A linkedről ez nem derül ki, kérdezd meg őket telón vagy költözz martonvásárra.
-
-
[Vazz]
tag
válasz Gaboman #30398 üzenetére
Én ebben az egészben csak azt nem értem hogy egyáltalán hogy lehet valamit is 2000-es fordulaton használni??(mezőgazdasági gépek, tgk-on kívül persze) Meg akár még 3000-en is. Meg hogy hol lehet az szempont hogy hatodikban 50-el milyen szépen megy? Számomra ez felfoghatatlan.
Pedig nem mondhatom hogy nyomatékszegény géppel járok (intruder1500), gázadás nélkül alapjáratról indul két személlyel is, de 50-nel ötödikben sír szegény blokk hogy neeeemáááááááááá Meg én is a sírás határán vagyok mikor látom hogy valaki így kínoz akár motort akár autót. Aki meg sportmotorral 5000 alatt jár annak meg minek? -
[Vazz]
tag
válasz Gaboman #30400 üzenetére
Pontosan azért felfoghatatlan számomra ez a 2000 fordulat mert egész véletlenül megadatott hogy v2 és sor4-et (750 SRAD, ami éppen eladó lásd aláírásom) egyszerre, illetve felváltva tudjak hajtani. A trudin ugye nem tudom hogy milyen fordulaton járok mert nincs rajta mérő, de nem alapjárat környékén mert egyszerűen érzem hogy nem jó neki, nem rángat az meg nem csapkodja a kardánt csak simán érzem hogy nemfasza. Sportmotorral szintén zenész városban 4000 alá nemnagyon engedem ha tehetem, persze egyesbe araszolva a sorok között és még nagyon sok helyzetben muszáj. A tudományos részét nem ismerem hogy miért is nem jó neki csak úgy simán érzem és kész.
A másik hogy én 2000 fordulatról a gyorsítást nem nevezném erőnek, sőt olyankor úgy érzem egy combosabb biciklis is kipipálna. Nekem az számít erőnek mikor hátracsúszok az ülésben és azt a srad (és még sok másik sportmotor) 8-10000-től tudja igazán. A 600-asok meg főleg, a nagyobb köbcentis már fiatalabb motorok meg valamivel hamarabb indulnak el. Na nem is akarok ezen nagyon rágódni sokat, maradjunk annyiban hogy mindenkinek mások a motorozási szokásai. Nekem akkor fáj ha nem pörgetik neked meg akkor ha igen. Ennyi. -
[Vazz]
tag
Persze, én ezt nem is vitatom, hiszen nem is lehet, hogy nagyon sok motor van ami 3000-től már lazán leadja a max nyomatékot. A trudi is asszem 2400rpm-tól 114Nm. Meg nagyon sok túramotor (szinte mind) a középtartományban van elemében én nem is ezt kérdőjelezem meg. Csupán nálam a 6.ban ötvennel veri ki a biztosítékot és ennek most adtam hangot.
-
[Vazz]
tag
válasz Gaboman #30419 üzenetére
GYŐZTÜÜÜÜNK!!!
Lehet félreértettél, én elhiszem hogy szépen megy hatodikban is alacsony sebességnél, csak mint ahogy többen is írták nem a legjobb a blokknak. Én azt hiszem úgy fejeztem ki hogy sír a blokk hogy necsináldeztvelemhátnemértedmeeeg! Nem vagyok technikai guru, csak nekem olyan érzésem van, ha ezt csinálom vele, és pont ezért nem csinálom.
-
[Vazz]
tag
válasz TayRol #30452 üzenetére
Igen, általában az olyan gépekhez írják oda hogy hobbi célra amit már nem lehet forgalomba helyezni azaz közúti forgalomban nem használhatod viszont bárhol máshol igen. Egy adásvételi és a motor eredetét igazoló okmány azért nem árt, mert kicsit szar magyarázkodni ha véletlen az extulaj megtalálja valamék pályanapon vagy bárhol.
-
[Vazz]
tag
válasz bajnokpityu #30454 üzenetére
Valamit félreérthettél. Nem hiszem hogy szándékosan mentek olaj nélkül
Egyébként meg egyetértek persuval (véletlenül). Ezek gépek, ők vannak miértünk és nem fordítva. Egy percig se kíméltem még egy járművet se ami a tulajdonomban volt vagy csak nálam volt azért mert sajnáltam. Na nem úgy kell érteni hogy szándékosan akartam volna kárt tenni valamelyikben is de ha valami 14500-at forog akkor azt 14400nál fogom elváltani az is kurvaélet.
Amúgy meg ne egyél kenyeret mert az a péknek a munkája és ezzel tönkreteszed, vagy tortát, vagy egy 30k-s cipőben ne járj mert szétmegy.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen