Hirdetés
Hirdetés
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
Aktív témák
-
Integra
titán
na megvagyok a level 2-vel
kurva nagy küzdés volt, ezt bevallom.. (valszeg, ha nem baszom oda magam hétfőn, nem morgok ennyit, de most nagyon morogtam és szenvedtem)
iszonyú meleg volt, 40 fok, tűző napfény és aszfalt mindkét nap, bár második nap már valami szelecske is volt, de ez embertelen volt. így nem lehet normálisan tanulni. (ez megadta az alap hangulatot. napi 10 liter vizet ittam, nem tudtam pisálni, ilyen még életemben nem volt..)
a cb500 továbbra is az egyik legszarabb hulladék fos motor, amin valaha is ültem, annyit küzdöttem a gáz holtjátékkal, a rángatással, hogy az esetek felében a motorral és a meleggel voltam elfoglalva és nem magával a feladattal, gecire ideges voltam időnként emiatt, ennek megfelelően hibáztam rendesen, aztán meg volt mikor vajpuhán csináltam indent. tudom, én vagyok a béna, de akkor is..
a lábam egész jól bírta, de ma reggelre csúnyán bedurrant a bokám teniszlabda nagyságúra, nem tett neki különösebben jót a két nap. most már mindenhol kék-lila az egész lában, most is nehéz elhinni, hogy nem tört semmi szilánkosra..
most egy hétig tuti zéró motorozás, de lehet, hogy kettő is lesz, attól függ, hogy mikorra lesz meg minden alkatrész a bringára.
de most már legalább lesz teljesen állítható versenypedálom a gyári helyére..
honda dream-ben egyik srácnak van egy pár, amit elkell adnia, mert neki meg abs-es rr-je van és arra nem jó. ha megvan még neki és jó áron adja, akkor elhozom[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #37853 üzenetére
Biztos sokaknak bejön ez az all in one, de én ilyen téren konzervatív vagyok. A sportmotor az legyen sport, a supermoto meg supermoto, és így tovább..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #37854 üzenetére
nekem ez sehogy sem tetszik, túl sokat akar, ami eleve képtelenség 2 kerék esetén.
és ronda is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Integra #37855 üzenetére
Bocs, hogy már megint kérdésekkel és hsz-ekkel bombázlak titeket:
2001-es ZX-6R, 37e km-rel -- 37e km mennyire necces egy sportmotornál szerintetek? Tudom, odafigyelés, karbantartás, olaj kérdése, de most tegyük fel, hogy átlag-hanyag motoros, s volt benne rendesen üvegelés.
2002 CBR600F4i, 20e km váltóhibával -- váltóhiba oka lehet rossz kuplung-kezelés, rossz olaj, vagy gyári hiba, ha jól sejtem. Váltó javíttatása nagyságrendileg-kb-hasraütésre mekkora összeg lehet?
---
Tegnapi ruhabeszámolóról lemaradt:
Hey ma, look it's me -- bocs a rossz képminőségért, este készítettem, telefonomban pedig nincs vaku (hogy hagyhatnak ki egy modern pda-ból vakut, fel nem tudom fogni..)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ferkoboy
aktív tag
válasz Integra #37852 üzenetére
Helló Mindenkinek! Rég irtam be. - mostanában csak olvasgatom/olvasgattam a topicot.
Level 2? Az kemény lehet.
Te is a 10.ker-ben a Safety-Hungary-t csinálod/csináltad?Jómagam kb. 2 év tervezgetést követően ma délutánra túl vagyok az első napon. (1-es szint)
Tetszik a dolog, egész tűrhetően is ment. Nem azt mondom, hogy minden alkalommal hibátlanul teljesítettem, de minden feladatot meg tudtam csinálni, kis odafigyeléssel.
A CBF 500-al nekem nincs nagyobb bajom (lehet mert 600-asom van? )
Pár kisebb dolog azért zavaró. Nekem a gáz speciel nem zavar, de hogy nem úgy gyorsul/lassul a motorja mint egy szép 4 hengeresé, az fix. Hirtelen tud megindulni-meglódulni. Előtte kicsit nyammog, majd egyszercsak veszi a jelet.
A kuplung beállítása annál zavaróbb. Nagyon bennt fog (a markolathoz közel). Alig engedem ki 2-3 mm-t és már le is fulladt... Szerintük ez így normális, én nem ehhez vagyok szokva. Jobb ha középen fog - nekem.Az aszfalt minősége kiválló, a csoport is elég jó, senki nem kirívóan jó, vagy rossz - így talán senkinek sem megy el a kedve.
Széles utat!
Üdv: Ferkó
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
emre
veterán
Nem vagyok régi motoros, de szerintem mind a két gép eléggé leharcolt lehet.
Ilyen billenő rendszámosat tuti nem vennék. Elég árulkodó a tulaj vezetési stílusára nézve.
A CBR váltóhiba a blokk széthúzással kezdődik (FZR-es információimra hivatkozva). valószínűleg kopott a váltó léptető tengely, vagy a kapcsoló körmök. A hiba erős jobb csuklóra vall. Ez a hiba az FZR-ekre jellemező, de ott sem 20000km után!
Az én 22 éves motorommal még nem jött elő, de fiatalokat is ki lehet nyírni könnyedén. A javítása bontott váltó bepakolása, kpl. tömítéskészlet beszerzése, plusz a blokk széthúzása aminek a munkadíja 30k körül van. (ha csak nem lehet a cbr váltót kpl. kihúzni a blokkból) Az alkatrészárakkal nem vagyok tisztában, fel kellene hívni 1-2 bontót. CBR-el nem vagyok képben, de PL. a Yamaha FZ750 6seb, YZF750 6seb, és az FZR1000 5seb váltója kompatibilis egymással. (csak egyben, az alkatrészeket nem lehet felcserélni) Könnyen lehet hogy a komplett váltó ami szemre jónak tűnt,berakva "sírni" fog.(ilyenkor még egyszer szétszedni a blokkot,vagy így együtt élni vele.
A 30-40E km futásteljesítmény nem veszélyes, ha okosan használja valaki, de egy sport gépet ugye nem 110-es utazótempóért vesznek. Szerintem ha nem garis helyről nézed, akkor a tulaj személye legalább annyira fontos mint maga a motor.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
.mf
veterán
Kösz az infót!
Kawa: a billenő rendszám és sport légszűrő már nekem is szemet szúrt, ezért is írtam, hogy valszeg elég sokat üvegelhették. Számomra leginkább az szólt mellette, hogy idomjai gyárinak és szépnek tűnnek, tehát még nem lett össze-vissza törve, mint elég sok hirdetett motor, és a tulaja vigyázott rá.
CBR: értem, akkor ez valószínűleg még el is lett tekergetve. Jobb is, úgyse tetszik annyira ez a trikolor festés
"Szerintem ha nem garis helyről nézed, akkor a tulaj személye legalább annyira fontos mint maga a motor."
Persze, de ha nincs olyan ismerős, akinek van eladó motorja, akkor ez van
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
600k-ert nem lehet kifogastalanmotort venni. En megprobalnek feljebb nezelodni es alkudni kemenyen. Keves most a vevo, hiaba akarjak araban eladni a motorokat ha nincs vevo. Akinek meg nagyon kell a penz az oda fogja adni.
Ha megvan a penz akkor aztanfoleg lehet alkudni. En minden motoromat hsznaltan vettem eddig es 150-200k-t siman tudtam alkudni azonnali kp fizetessel ilyen 1.2-1.5 millios meghirdetett arnal. Szerintem ez most is mukodik. Van sok kivalo allapotu spormotor 1.2 korul, el kell hozni 1millioert oket.
Persze ha max 650e van ra az szivas, akkor a 800k-s motorokat kell megprobalni lealkudni, de 1milli korul sokkal jobb motorok vannak mint 700k kornyeken, az a plusz 300e nagyon megeri raaldozni.
pelda: [link]
Nekem volt ilyenem, a 750-em is ugyanez a modell. Ez a motor igaz nem a legszebb gsx-r sot, nekem annyira nem is tetszett soha, de ez egy kivalo alap sportmotor, szejjel uthetetlen blokkal. Alkatresz van hozza fillerekert minden... 30ezer km az meg semmi neki, a 600asom meg most is szalad van benne ugy 70e, pedig beleraktam vagy 8-9ezer km-t versenypalyan csutka gazon/feken
Persze minden motort meg kell nezni, taaltunk mar olyat aminek 2 helyen volt torve a vaza, es ugy rakosgattak ossze porra tort allapotbol szinte uj kinezeture
Abba viszont bele kell torodni hogy egy olyan blokk ami 15ezret tud forogni, a megbizhato modellek kozul is bamirkor beszarhat. Leszakad egy szelep es leves. Az tuti hogy utcai hasznalat mellett egy modern japan sportmotor blokkja 100e km azert illik hogy elmenjen. Utana a csapagyak kopasa kezd gond lenni eloszor. Persze barmit tonkre lehet tenni 10e km alatt is....
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
A Kawa még akár jó is lehet, fiatal, jól néz ki.....
De ahhoz egy jó szaki kellene, vagy a ismerős akinek volt már ilyen motorja, és megnézné veled. Esetleg nézz be a sportmotor Kawa topikjába, vagy egyéb ZX6R fórumokon kellene utánakeresni a gép előéletének.
Még az is lehet nem vaddisznó a tulaj.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Picco
addikt
ott vigyorog a kezedben a liquid
nekem is ilyen van, imadompont tegnap mentem cbr600f-el, nekem tetszett, eleg kenyelmes volt es meglepoen eros a hornethez kepest, amibe elvileg ugyanez a cbr blokk van, katalogus adatok szerint csak 10le kulonbseg van, hat en sokkal tobbnek ereztem. valtohiba necces dolog, habar eleg gyakori tipusu a blokk tehat lehet h tudsz hozza normalis aron valtot
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Daywalker
addikt
Azt azért nem árt tudni, hogy a megadott km-ek szerintem gyakran nem valósak, pláne ha nem első tulajé már a gép. Egy szezonban szerintem simán belemegy bármilyen motorba 4, de sokszor 6 ezer km. Ennek függvényében ki lehet számolni, hogy mennyi lehet a valós futásteljesítmény. 8 évesen 20 ezer km, na ne már...de még 9 évesen a 37 ezret is kevés szerintem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #37855 üzenetére
Egyébként szerintem formára nem rossz ez. Olaszok azért jókat tudnak, de akkor is..
..de pl. egy ilyenre milyen ruhát/sisakot veszel? Speed sisak, bőrkabát, FOX cordura gatya, és crosscsizma? - H meglegyen az átmenet"..
Nem kéne na.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz ferkoboy #37857 üzenetére
szia, igen, a kozma utcában a silverkart pályán csináltam én is.
jövőre leköltöznek az alatta levő telekre, jóval nagyobb lesz az egész, és dirtbike tréningek is lesznek alapfeltétele lesz a 2-es szint.
jó ez a tréning nagyon (ezt nyúlják le a hungaroringesek is), csak ügyesen tovább ne foglalkozz vele, nem lesz tökéletes, nekem se volt az, most sem az, talán jövőre már szép lesz, de bőven kell ezt sokat ismételgetni.
a kuplung szar ahogy van, szét vannak már ezek a motorok küldve, cserélgettük egymás között, nekem nagyon rángatós volt, de a kuplungom úgy ahogy jó volt, megkaptam egy másik srácét, neki sokkal jobb volt a gázkarja, cserébe a kuplung volt ordas szar, ahogy neked is. ráadásul ezek a gumik amik a motorokon vannak, nyalódnak nagyon hamar..
mindegy, ez egy nagyon okosan összerakott, valóban profi tréning,nagyon érdemes csinálni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
runner 125
nagyúr
Ahogy látom mindenképpen speed gépet akarsz, ezeknél meg gyakorlatilag 0 az esélye, h hibátlan, javítatlan külsejűt kapj. A legtöbbet ezekkel csúsznak-kelnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz yodamastah #37875 üzenetére
ha teheted cseréld le xr1100-re, nem fog zavarni, hogy melegebb, mert olyan profi szellőzése van, hogy hihetetlen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #37876 üzenetére
Xr1000-et csak varsoban hasznalom mar. De az xr1100 is tura sisak. Teszteltem az xr1100-at amikor kjott, mindenkepp jobb de semmi extra. Az X-Spirit az ami kurva jo... nagyon kenyelmes, huvos... stb de az palya sisak... utcara nagyon hangos...rettentesen nagyon szellozik.
A HQ1-et szeretem mert nagyon jo huvos sisak, de utcara nem olyan jo mint az XR-ek.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz yodamastah #37877 üzenetére
szeretnék egyszer egy jobb arai kupakot is kipróbálni, de dupla árban mennek, ezt nem igazán értem miért.
nekem az xr1100 pályán is absz jól zárt, nem tudok semmit felhozni ellene, hogy miért ne lenne jó pálya napokon. nem lötyög, nem dobálja a szél, nem zajos és 40 fokan sem izzadtam bele, tökéletesen jól szellőzik.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Probalgattam enis 1-2 Arai-t de olyan kenyelmetlen erzet volt. Ami nagyon szimpatikus most az uj FG-15 Spies replika HJC. A Spies verzioban nagyon jo minosegu anyagokat hasznalnak. Valamelyik nap megyek majd benne kicsit, hogy milyen, mert amugy fejen meglepoen jo volt.
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #37862 üzenetére
Neked is köszönöm a tippeket!
Keretem kb 750-800k, nagyon indokolt esetben 1M, de az már a foghúzás kategória, másra van félretéve. Az véletlen egybeesés, hogy mindkét motor 650k volt, épp ezekhez volt kérdésem. A pénz kp-ban van (ill. most még bankban), de alkudozási antitalentum vagyok Meg hát első motorom lenne, minél drágább, annál jobban fájna a csúszás-esés -- részben ezért is nézek ilyen viszonylag régebbi és olcsóbb motorokat, valamint azért, mert azt meg sem érezném, hogy valamivel kisebb teljesítményűek vagy nem olyan jól beállíthatóak, mint a maiak.
Felhasználási cél: egyrészt szeretnék a pályázásba belekóstolni vele, tehát valami pályaképes motor kell, de nem leszek hard-core versenyző. Egyelőre de valószínűleg később sem. Lehet, hogy munkába is járnék vele; az viszont biztos, hogy túrázni mennék vele, akár kis kiruccanásokra, de hosszabbakra is a környező országokba. Ilyen szempontból is jó a 600F4, mert kényelmesebb, túrásabb; a régi ZX-6R-re több helyen is azt írták, hogy az átlag sportmotornál kényelmesebb, és még a magamfajta magas emberek is jól elférnek rajta.
"Ez a motor igaz nem a legszebb gsx-r sot, nekem annyira nem is tetszett soha"
Na igen, most megfogtál Küllemben nagyon válogatós vagyok; s mivel a japán sport-600-asok az utóbbi években teljesítményben, beállíthatóságban egyre hasonlóbbak, így gondoltam válogathatok, végülis annyira nem lehet mellélőni -- remélem...
Évjáratok szerint 2000-2002 ZX-6R, 2003-2006 CBR600RR, 2006-2008 pedig GSX-R600 jön be legjobban; CBR600F4/F4i/Fs és 2003-2005 YZF-R6 pedig a még valamelyest tetszik kategória (meg persze ezeken kívül még sok, csak nem ebben az árkategóriában vagy teljesítmény-osztályban...).emre: lakik is itt a közelben valaki, akinek ugyanilyen ZX-6R-je van, már rég tervezem, hogy kikérdezem, de eddig mindig csak a motort láttam, a tulaját nem
Picco: igen, az, jól kiszúrtad ilyen rossz képen is
Az jó hír, hogy neked is tetszett. Nem vagyok arra az egy darabra fixálódva, pl. ez újabb, nekem jobban tetsző színkombináció, nem váltóhibás, és nem sokkal drágább; viszont úgy emlékszem régóta fenn van ez a hirdetés, lehet, hogy már meg sincs; meg persze lehet más hibája is, ami csak ott, vagy utólag derülne ki.Na mire befejezném a hsz-t, mindig jönnek újabbak
Daywalker: igen, tisztában vagyok vele, hogy idehaza sajnos divat visszatekergetni. A 9 évre 37k még talán valós.
Gaboman: igen. Majd pár év múlva, ha még mindig élvezni fogom a motorozást, még egy Supermotot is tervezek mellé, s akkor ez lesz pályára és hosszabb túrákra, sm pedig városba és rövidebb túrákra, esetleg nem asztaltozott utakra.
runner125: kösz Önkioldó, hova gondolsz, ha még vaku sincs ezen a telefonon Kb f10-10 körüli lehetett a kép, nagymamámat már nem akartam felkelteni, más meg nem lakik itt.
Az, hogy csúsztak vele, engem nem zavar, mert valószínűleg még én is fogok; de ha ezt próbálják eltitkolni, vagy kiderül, hogy ripityára törött, az már inkább. Sajnos kevesen vallják be hirdetésekben és mutatnak korrekt képeket.Inti: kösz, én is remélem így lesz
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #37875 üzenetére
hat, inkabb meleg, minthogy zugjon a fulem egy temposabb menet utan. ma schuberthet voltam probalni, 174000 penzbe kerul. felvettem, megnezegettem, (csendesebb bukot akartam) aztan fogtam es elmentem venni egy ilyen zajcsokkento szettet 10000 forintert. egy sz@r a schubi meg akkora, mint egy vodor.
xr1100-at is nezegettem ma, meg az x-spirit 2-t, de azt mondtak a boltban, hogy egyenes ulespozicioju gepre egyiket sem ajanljak, mert a hatso szarnyak es egyeb dolgok miatt hangos lenne...
de ha valaki mond egy olyan bukot, ami halk, jo a zajszigetelese es kiveheto teljesen a belseje, az ne tartsa magaban.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Figy alkudozas egyszeru. Kinezel egy 1millas motort megmondod hogy neked csak 800k van. Az elado kozli hogy menj a picsaba. Megmondod hogy ok, semmi gond neked ez az ajanlatod, hivjon fel ha megis egyszer eladja ennyiert. Lehet hogy 3 nap mulva fel fog hivni hogy 850ert viheted. Ha nem hiv fel akkor sincs semmi, talalsz masikat Van elado motor boven.
Persze ha turelmetlen vagy, vagy beleszeretsz egy motorba akkor kenytelen leszel kifizetni neki a kert arat...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz TayRol #37882 üzenetére
En fuldugoban motorozok ugy 5 eve. Igy a zajjal nagyon nincs nagy bajom A hangtompito szet persze a fuldugon keresztul is jol erezheto. Meg melegebb lesz a sisak. En telen is motorozom Persze csak ugy 2-3 fok felett.
Zajra nekem a legjobb sisakom Az Schuberth S1 volt. De altalananossagban rosszabb mint egy Shoei.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #37886 üzenetére
en csak 0 fokig motorozom, utana mar nem. nyaron meg csak a hosszabb turak alkalmaval fogom hasznalni a cuccost. schubi meg elegge leirta magat elottem, gagyi minosegunek tunt.
-
ferkoboy
aktív tag
válasz Integra #37870 üzenetére
Szia!
Akkor ugyanaz a helyszín.
Tényleg nem a saját kisujjukból szívták ki a tudást. Látszik, hogy megfordultak egy-két helyen. (származási helye a tréningnek Japán)
Nem ment rosszul szerencsére az első nap, így bizakodom a holnapi nap sikeres teljesítésében is.
Holnapi napot követően érdekelne majd, hogy a 2es szinten kb. milyen feladatok voltak, miket kellett teljesíteni. Pénznek kicsit szűkében nem jönnék el még1x 1-es szintre -mondom ma- , inkább otthon az itt megismert feladatokat próbálom majd begyakorolni. S ha tudom kb. mi vár rám a 2es szinten, akkor esetleg arra is felkészülni, megbizonyosodván arrról, hogy el merhetek majd menni a következő "level"-re is.Üdv: Ferkó
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #37885 üzenetére
Látom nagy mágus vagy Te is!
..a nagy mértékű alkudozás legegyszerűbb, s egyben leghatékonyabb módja bizony ez.1m-s motorból nekünk 210k-t sikerült alkudni. Kissé pofátlannak kell már lenni, az tuti, de jó ha az ember előtt a saját zsebe lebeg ilyenkor.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
válasz ferkoboy #37888 üzenetére
Szia Ferkó!
Ajánlott még megnézni a japán motorosrendőrök vizsgáinak videóit, ha még nem láttad
Ha az első nap jól ment, a másodikkal se lesz gondod. Első nap ha jól emlékszem gáz-hátsófék gyors szlalom, eltolt szlalom és fékezés, meg még talán a kanyarba bedőlés, bár az lehet, hogy már második napos. Második nap a "létra", azaz egyenetlen úton haladás, majd a palló, ahol megmutatják, hogy lehet jól lassan egy vonalban haladni (ami jogsi rutinnál is feladat, rutinnál ettől féltem a legjobban, de a L1 tréning után már simán bírnám 8mp-nél jóval tovább is), majd ezeknek a feladatoknak az összekötése egy feladatsorozatba. A végén még mutatnak egy darabot a L2-ből, 8 és kör elég kis ívben.
Amit tanultál, azt persze gyakorolgasd önállóan, figyelj rá, amikor vezetsz, nem is érdemes egyből L2-re rohanni, várj, amíg leülepszik és beáll.
Biztos a jövőben is lesznek akciók, pl. akik már voltak, azok 45k helyett 35k-ért is mehetnek; de tegnap a Superzone-ban mondta az egyik eladó srác, hogy érdemes Honda márkakereskedésekben is utánakérdezni, tavaly pl. vagy a Karasnában vagy a Dreamben félárú kuponokat is lehetett kapni.Üdv:
FerkóFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #37889 üzenetére
Azert vegyuk figyelembe hogy sok vevo aron felul ertekeli a motorjat. Az imadott motor amibe olyan sok torodest rakott, nehogy mar ne erjen sokat..stb.... Meg a tuning cuccok... ezekt altalaban nem nagyon lehet megfizettetni pluszban....
Amikor en arultam a k5 600-ast fogtam megneztem mennyiert mennek a hirdetesek levontam 200k-t... 1 het mulva el volta adva a motor. Mondjuk en el is akartam adni, nem csak hirdetgettem hatha akad valami madar aki megveszi jo dragan.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Bocs elirtam, szoval sok elado tulertekeli a motorjat
-
emre
veterán
Már egyszer reklámoztam itt ezt a CBR 600 RR-t Egy ismerősé a gép, amúgy motorszereléssel is foglalkozik, Igaz nincs a megadott keretek között az ára, de ez tip-top.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Gaboman
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #37894 üzenetére
A két R1 és a Daytona szépnek tűnik.
..ezek Triumph-ok mennyire elterjedtek itthon? Értem ez alatt pl. az esetleges alkatrészbeszerzést, szervizelést..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #37895 üzenetére
Alkatrészellátás biztos nem annyira mint a Japóké,jó szerelő meg van pl Fehérváron Lángi Tibor,szinte mindent megcsinál.
De 600 kategóriában a Daytonát tartják a legjobbnak,ódákat zengtek róluk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #37896 üzenetére
Aham.
..amúgy kicsit bizalmatlan vagyok felé, a felfüggesztései olyan kis "vékonykák" - lehet ez badarság, de nem kelt olyan atomstabil hatást, mint pl. egy vaskosabb, fordított első villa.
Az új már viszont totál király. Itt van is egy motorhang, nem semmi ez a három henger.
Egy ilyen gépet birtokolni egyedi.mod. pfu, ez kiba gyönyörű.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Diesel choppert valaki 50-ért?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #37897 üzenetére
Fene tudja,az újabb szériánál a fordított villa már sokkal jobb,de akkoriban az egyik legjobb,ha nem a legjobb speed mocinak tartották.
Ki kellene próbálni csak akkor tudnánk meg milyen is valójában.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
.mf
veterán
Amikor múltkor reklámoztad, a link a sportmotor kategóriára mutatott, nem egy konkrét gépre Szép, de ezt valószínűleg nem tudnám lealkudni a keretemig...
Gabo, első motor lesz, annak pedig nem hinném, hogy eriggy, mille, tl-ezer vagy főleg 1200-as ninja a legmegfelelőbb A Daytona 600 szép, de látok újabb 650-est olcsóbban is; igaz, a fejidom-csere már vet fel kérdéseket (minimum azt, hogy mennyiért lehet visszacserélni a gyárira )
Triumphról én se sokat hallottam azon kívül, hogy angol motoros magazinok nagyon ajnározzák, míg más nemzetiségű lapok egy "meh, a japánok jobbak" megjegyzéssel elintézik; valamint idehaza szopóág a szervizelése és alkatrész-ellátása. Amúgy tényleg szép motor, nekem is nagyon tetszenek.A "forgalomba nem helyezhető" már tényleg sehogy se helyezhető forgalomba, vagy utcai idomokkal, lámpák visszaépítésével és kulturáltabb hangerejű dobbal azért csak lehet újra forgalomba helyezni?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Aktív témák
Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Itt az új LOGOUT!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
- LENOVO LEGION GO 83E10032HV + INGYEN futár
- HP Pavilion x360 14-dy Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 16/512 FHD IPS
- Bomba ár! Dell Latitude 5501 - i7-9850H I 32GB I 512SSD I Nvidia I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen