Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabee

    csendes tag

    Szevasztok!

    Amint lehetett beköttettem magamnak az ADSL-t. Több mint 2 éve megvan az előfizetésem. Én is tudnék sokat mesélni a Monortel ügyfélkezelésével kapcsolatban. Egy dolgot kell elfogadni velük kapcsolatban. Ők is emberek mint bárki más. Hibázhatnak egyszer - kétszer és ezzel semmi gond. Az eddig felmerült problémáimat eddig mindíg megoldották, igaz többször előfordult, hogy nógatni kellett őket.
    Az igazi probléma azzal van, hogy az adott területen monopolhelyzetben vannak, így semmi nem kényszeríti arra őket, hogy mérsékeljék az áraikat. Egyébként ez a kábeltv szolgáltatásukra is dettó igaz. Ha van valakinek infoja arról, hogy mikor szűnik meg a monopolhelyzetük, akkor azt szívesen venném.
    Egyébként én is tapasztaltam, hogy néhány napja megemelték a sávszélességet (64/13K). Érdekesnek tartom, hogy erről egy nyamvadt emailt sem kaptam tőlük. - Biztos nincs címlistájuk az előfizetőik email címéről :) -

    Üdv,
    Szabolcs

Új hozzászólás Aktív témák