Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • slee

    újonc

    Sziasztok!
    Az én problémám, hogy a testvérem 3 hónapja rendelt egy okostelefont a digifactortól, de a termék azóta sem érkezett meg és csak ígérgetnek. Tesóm már belefáradt ezért helyette én próbálom visszaszerezni azt a 26 ezer forintot, amivel lehúzták. Egy ideje már nem válaszolnak az emailekre, nem veszik fel a telefont sem. A weboldalon a sok negatív hozzászólás miatt lezárták a fórumot és vásárlóként nem tudok véleményt sem írni. A facebook oldalukon is letiltják a hozzászólásokat és csak a pozitív véleményeket engedélyezik. Az ügyfélszolgálatuk a meghatározott időpontban (hétköznap 8-20) nem elérhető. A weboldalukon van egy kiemelten megbízható „tanúsítvány”, de gyanús hogy a megbizhatowebshop.hu oldalt is ők hozták létre, mert igazából semmi érdemleges infót nem tartalmaz. Azt gondolom átverés áldozatai lettünk. Kérdésemre, hogy hogyan kaphatnánk vissza a kifizetett összeget, azt a választ kaptam, hogy erre nincs lehetőség, mert a terméket már postára adták külföldön.
    Szerettem volna a fogyasztóvédelmi hatóságnál bejelentést tenni, de csak ügyfélkapun lehet.
    Tegyek feljelentést?

Új hozzászólás Aktív témák