Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 91.m.daniel

    csendes tag

    válasz #64791808 #484 üzenetére

    Kedves Cerebellum!

    "Ez így igaz. Csalás, amit BIZONYÍTANI KELL."

    Akkor ha a pénzt megkapta(utalva lett neki, tehát megkapta), akkor ezzel bizonyítva van, hogy a számára valamilyen formában teljesítés történt. DE amennyiben Ő nem tudja azt bebizonyítani, hogy Ő is teljesítette az üzlet rá eső részét, akkor már csalás. Az bizonyított, hogy megkapta a pénzt, és most NEKI kell bizonyítania, hogy elküldte a terméket amit kifizettek neki.

    Az más kérdés, hogy ki az a hülye, aki DIAFILMEKKEL akarna csalni. Aki előre eltervelten csalni akar, ennél sokkal kelendőbb termékeket próbál meg eladni :)

    Ha valamivel gyanúsítanak(szó sincs vádról jelen esetben) akkor neked be kell tudnod azt bizonyítani, hogy Te jóhiszeműen jártál el az ügyben. Amennyiben ezt nem tudod bizonyítani úgy bukod a dolgot.

    Kérdezd meg a rendőrséget ha nekem nem hiszel. Láttunk már hasonlót nem egyszer, hogy valaki elküldte a cuccot, de nem tudta bizonyítani, és ráverték a csalást.

    Átutalásos számla esetén előlegről nincs sem Proforma, sem pedig előlegszámla. Átutalás esetén kiállítasz egy számlát amin szerepel egy fizetési határidő, ha ahhoz a vevő nem tartja magát, akkor a tartozás behajtható lesz, amennyiben a megrendelést igazolni tudod.

    Nem véletlenül kértük el a megrendelő adatait. Kollégám felvette a kapcsolatot a hardverapró üzemeltetőjével, azért, hogy megkapjuk az illetővel folytatott beszélgetést, DE a hardverapró ezt megtagadta, így a bizonyítási eljárást teljesen meghiúsítja.

    Mi már ezen a dolgon túl vagyunk. Felszólítottuk a megrendelőt a megrendelése visszavonására, ezt nem tette meg, így átadtuk a Nemzeti Adó-, és Vámhivatalnak az ügyet. Majd Ők nyilatkoztatják a megrendelésről, illetve annak visszavonásáról, és ennyi. Részünkről az leegyszerűsítette volna a dolgot, ha írt volna egy két soros e-mailt, hogy nem kívánja megrendelni a terméket, mert azt nyomtatjuk, csatoljuk a storno-hoz, és ennyi.

    Az, hogy a megrendelőtől nem kértünk e-mailben egy bizonyítható megrendelést a mi hülyeségünk volt, azóta a megrendelési protokollba bevettük az e-mail-es írásos megrendelés szükségességét.

    "Egyébként látszik az óriási volumen, hiszen novembert írunk, és már a negyedik számlát állítjátok ki az évben..."

    Nem igazán tartozik rád ugyan DE:
    Arra nem gondoltál, hogy most járt le a termékszámunk a Kulcs-Softnál, és új számlázót vettünk?(Eddig start volt, most Pro lett) Sajnos a régi mentést valamiért nem fogadta el a rendszer, így kénytelenek voltunk újrakezdeni az éves számlázást, ezt a NAV-nak szintén jeleztük, a régi adatbázist archiváltuk, és új számla-előtagot használunk (SZL helyett SZA) :) Ennyi.

    Oh, nekem sem veled van bajom ne érts félre, csak maga a helyzet annyira faramuci, hogy az illetőnek miért fájt volna egy két soros e-mail egy megrendelés lemondására. És minket csalóznak le, és tiltanak ki holott még nekünk került 5.000 forint illetékünkbe az, hogy ezt a NAV elrendezze.

    wolfman kollégát meg még csak meg sem intik semmiféleképp inkorrektség miatt.

    "Szóval nem intelek le, sőt, nem is AMD-k le"

    Ez tetszett :D

Új hozzászólás Aktív témák