Hirdetés
-
Új gamer monitorral lép színre az ASRock
ph A PG27QFT2A sík, 27 hüvelykes, 180 hertzes, QHD IPS LED LCD panelt kapott.
-
Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
ma A minőségre, vagyis inkább annak hiányára érkező visszajelzések okán idén valószínűleg más anyagból készülnek majd az Apple saját kiegészítői.
-
PlayStation 5-re is megjelenik az Unending Dawn
gp A nyílt világú akció-szerepjáték korábban csak mobilokra/tabletekra lett bejelentve.
-
PROHARDVER!
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyonjjo
tag
Tisztelt prohadver!
Személyes átvétellel eladásra került memóriapárom.
Személyes átvételre kamerával megfigyelt területen került sor.
Majdnem teljesen azonos termék,mint ami a képen is van,de a csomagolás ugyanaz:
Az átvételt követően másfél órával jelezte a vevő,hogy a termék hiányos(1db van).
Nem akarok inkorrekt lenni,véleményeteket kérném ki.
99-100%-ra biztos vagyok,hogy mind2 terméket adtam,mivel közvetlen gépből vettem elő,és az átadásra sor került a következő 5-10 percben.
Súlyra és egyensúlyra is van különbség,ha eggyik hiányzik(ellenőriztam hasonló termékemmel).Így 99-100%-ra állítom,hogy a megjelölt terméket adtam át.Körülnéztem itthon,és az átadás helyén is,plusz megkérdeztem ott dolgozókat is nem-e került elő.
A vevő kompenzációt követel,de a leírtak fényében én úgy érzem megtettem a magam dolgát.
Vevő szerint azt a hibát követtem el,hogy nem bontottam ki és mutattam meg a terméket.
A vevő megbizhatónak tűnt,mind személyesen,mind értékelései alapján.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz nagyonjjo #2302 üzenetére
Mondtam, hogy azt írd ami a valóság. Nem követelek, hanem azt javasoltam, hogy mivel mindketten hibáztunk szerintem(én abban, hogy nem ellenőriztem mi van a dobozban, Te pedig nem mutattad meg csak a kezembe nyomtad), az lenne korrekt, hogy ha mindketten "megfizetnénk a tanulópénzt", de ugyanakkor felajánlottam, hogy ha kéred akkor szívesen visszaadom a másikat is, mert így 1db-al nem sok mindent tudok kezdeni... Hozzáteszem, végig a kezedben volt a cucc amikor jöttél a találkozóra és menet közben szépen lóbáltad a kezedben, így simán ki tudott esni. Én miután megkaptam, beraktam a kocsiba a hátizsákomba és itthon nyitottam ki. És ez sem mondtam, hogy nem nálam eshetett ki, ezt így már nem tudjuk megmondani. De ebben az esetben szerintem végképp nem lenne korrekt, ha én nyelném be az egészet...Egyébként a 2 ujjad közötti lebegtetés közben nem tudom hogy tudod érzékelni az egyensúlyt...
[ Szerkesztve ]
-
nagyonjjo
tag
válasz Janoska26 #2303 üzenetére
Én jeleztem,hogy az én körülményeim miatt nem áll módomban kompenzálni,kértem nézz körül mégegyszer otthon,és te nem elégedtél meg a válasszal(elnézést,ha esetleg rossz szót használtam az előbb).Visszaadod a másikat is?Mégis meglett?
Kezedbe adtam,miért hova kellett volna adnom?Mint ahogy képen is látszik látható mindkét memória,sajnos én arról nem tehetek,hogy te elraktad,én nem tudom azután mi történt,míg nálam volt,átgondolva is megvolt mindkét db.
Mint ahogy mondtad végig nálam volt pénz átadásáig,ergó volt elég időm érezni,ha kiesett útközben,illetve hallani ha kiesik.Te is tudod,hogy a házamtól 5 percnyire találkoztunk,és jeleztem,hogy házhoz is lehet jönni.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz nagyonjjo #2304 üzenetére
Nincs meg a másik 1 van, még most is. Megmondtam, nem vagyok rászorulva a pénzedre, de ez szerintem minden csak nem korrekt megoldás. De mindegy, Boldog Karácsonyt! Veled többet nem az biztos...ja a képen 3000es memók vannak, én ezt kaptam tőled, jól látszik, hogy pont az hiányzik amit kb 85%-ban eltakar a csomagolás...
[ Szerkesztve ]
-
nagyonjjo
tag
válasz Janoska26 #2305 üzenetére
Olvasd el a kép feletti zárójeles részt kérlek.Mint,ahogy írtam,ha nem lenne az a 15%,meg az érezhető különbség -45% súly.
Még nyitott lettem volna a kompenzációra,de hogy 1000Ftot alkudni akartál,majd -2000Ft-Ft-ot személyesen,mikor jeleztem,hogy nem tudom adni olcsóbban.Majd pedig kompenzációra vágytál...
Az a túlzásod,hogy lòbaltam/Ha így volt főleg meg kellett volna nézned mit kapsz/(ezzel jeleztem,hogy ki vagyok,hogy kezembe volt),ès figyelmetlenül kiesett,és továbbmentem,úgy,hogy meg se hallom? Házamtòl 100mèteren belül,5 perc alatt?
Ha gondolod felveszem,bordázott memóriám videóját,amin lòbálom,sőt el is dobom neked,ilyen memoriatárolòba.Meglátjuk kiesik-e.
Az én hibám,ha volt kevesebb,mint tiéd.
De kértem,hogy nézz körül még egyszer, felajánlottam,hogy a felvételt megszerzem.
És én kezdeményeztem,hogy kikérem prohardver véleményét!
Azt,meg,hogy mit mondtál,most telefonon,nem is említem...
Én végig társ voltam,nem tettem,azt amit elvártál tőlem, igaz.
Ismered azt a fogalmat,hogy a pénztártól való távozás után nem fogadunk el reklamációt?
De én elfogadtam volna,ha egy 3. FÜGGETLEN fél véleménye alapján van alapja,ezért kezdeményeztem itt témában.(ès az a vélemény,nem prohardveres kapcsolataidè remélhetőleg).[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz nagyonjjo #2306 üzenetére
Az a baj folyamat rágalmazol és valótlan dolgokat állítasz, nem alkudtam személyes átvételkor sem, nem tudom miből gondoltad, kifizettem a vételárat amit beszéltünk, csak nem emlékeztem pontosan, mert Te voltál a 3. emberke akitől ma memóriát vettem.Folyamat csak a rosszat feltételezed a másikról, míg én egy percig sem kételkedtem a szavahihetőségedben, még most sem.De ha így nyugodt a kis lelked csak nyugodtan. Én nem fogok magyarázkodni, szerintem az a 255 pozitív értékelés az új rendszerben és az a több, mint 400 a régiben beszél helyettem. Én biztosan nem így jártam volna el, mert sosem hagyom, hogy bárki is elégedetlenül távozzon tőlem, bárkinek a hibájából is történjen a dolog, hacsak nem bizonyítható 100%-ban, de itt véleményem szerint nem tudjuk, csak a megérzéseidre támaszkodsz, mondjuk én sem érzem könnyebben a súlyát, mint amikor átvettem, de mindegy . De ennek itt már helye nincs, ha szeretnéd folytatni akkor itt, nyugodtan.
Bár nekem ez ennyit nem ér. Ha kéred, mondtam szívesen Neked adom ezt az 1db-ot amit kaptam, mert így számomra nagyon nem megfelelő. De próbáld meg megszerezni a felvételt, ha tudod. Ha bebizonyítod, hogy a kasszánál még 2db volt benne, akkor ezt is benyelem és visszaadom ingyen ajándékba karácsonyra.[ Szerkesztve ]
-
nagyonjjo
tag
válasz Janoska26 #2307 üzenetére
Ha bármelyik állításom is valótlannak bizonyúl visszaadom a pénzed,még az árú se kell.
Maximum abba van hiba,hogy rosszúl fogalmaztam,és azt írtam követelsz.(illetve nem zárójelben írtam a képemhez a termék hasonlításánál.
Itt a videó megnézheted,de te magad is kipróbálhatod mennyire nem tud kiesni ilyen csomagból memória.És végig ott voltál,nem pattintottam össze,vagy valami,hogy meggyengűlt a csomagolás.
Nem hozom fel a pénz dolgot,ha az utolsó telefonos beszélgetésünk nem abban a hangnemben zajlik amiben.Ahogy előre is jeleztem,nem fért kétségem a megbizhatóságodról,egészen addig,amíg úgy nem kezdtél beszélni ,és nem te kérdőjelezted meg az én megbizhatóságom/szavam.Ha valóban át akartalak volna verni,nem veszem fel telefont,nem megyek vissza,és nem vetem fel itt a kérdést.És mint soroltam 99%,hogy nem én követtem el hibát,és vesztettem el az árú felét.Én 5percről "nem tudok" elszámolni,te 1 óráról,hogy akkor mi lehetett termékkel.És közben mikor átvetted nem bontottad ki,de a csomagolást kicsit jobban megnézve látható,amit ezek szerint szintén nem tettél meg.
Ezért is követtem el a "hibám",hogy nem vettem ki,amit szintén te megtehettél volna.
Ha valóban úgy érzed,hogy ott még jó súlyban volt,és otthon nem,akkor a kettő közti időszakot kell elemezni,amit én megtettem.Nem is egyszer.
Nem tudom melyik mondatommal jeleztem megbizhatatlanságod,de majd remélem valaki(k) felhívják figyelmem,ha volt ilyen.
Válaszra várok,ha azt mondják menjek át megteszem.
Ha szeretnéd elkérem felvételt,illetve a pénztáros embert is megpróbálom elérni,hátha ő alátámasztja a fél terméket,mert később már nem volt üzletben ma.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz nagyonjjo #2308 üzenetére
Én már kaptam visszajelzest, úgyhogy részemről ügy lezárva. Hibás voltam, mert nem néztem meg és megbíztam benned, nem kellett volna. Tanuló pénz megvolt. De nem tűröm el, hogy kétségbe vond a szavamat, és megprobalj besározni. Jelenleg ott tartunk, hogy engem ért kár nem téged, a vételár nálad van. Remélem a másik működik, majd este kiprobalok ha lesz időm, bár van rá 6 honapom, mondjuk papírt arról se kaptam, a szavadban kell hinnem Kellemes ünnepeket mindenkinek! :)
[ Szerkesztve ]
-
gyuszi1994
friss újonc
Akkor ezek szerint átvertek.
Én direkt megkérdeztem, hogy magánszemélyként ki fognak-e fizetni, és azt válaszolta hogy igen. Idézem:Igen,magánszemélyeknek is lehetséges.
--
Üdvözlettel:SMSGLOBAL csapata
info@smsglobal.huBár azóta tettem fel több kérdést, de nem válaszoltak.
-
derrik
őstag
Név : WandaO
Vásárolt szolgáltatás : Goggle tárhely bővítése
Kifizetés után majd két hónappal töltöttem fel adatokat. Aztán a tárhely az adatokakkal egyetemben eltűnt. A kapcsolatot csak az után vette fel velem hogy jelentettem. Az óta is több alkalommal napi szinten lép a profiljába. De kommunikáció semmi. Ugyan nem gondolom, hogy az én adataim valaha meg kerülnek és azt sem hogy kicsi pénzem visszakapott.
Viszon aki üzletelne vele a sok pozitív értékelés mellett gondoljon az én estemre is! -
J o e
tag
Név: Norbi111
Amit vásároltam: Gigabyte S775 alaplap (működőként hirdetve)Egészen a termék átvételéig minden rendben ment, találkoztunk, kifizettem a vételárat, telefonszámot is cseréltünk. A lap próba után sajnos nem adott képet, pedig több rammal és procival is próbáltam. A problémát azonnal jeleztem Neki és ekkor még reagált, azt ígérte, majd januárban visszaadja a vételárat. Azóta többször is írtam Neki megoldást keresve, de másfél hónapja válaszra sem méltat (pedig belépett azóta), sem privátban, a telefonját sem vette fel pedig többször próbáltam elérni.
Anyagi károm minimális, igazából sejtem, hogy ez a dolog már nem fog megoldódni, de szeretném, ha mementóként itt maradna az eset, érdemes odafigyelni a vele való üzleteléskor.[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
Úgy néz ki átvertek egy Switch játékkal. Az árát elutaltuk. azóta eltűnt az eladó, játék sehol. Az email visszapattan. Az eredeti hirdetésnek ez a Linkje, de az istennek nem tudom megtalálni a tárolt változatot:/
A szövege:
2020. jan. 30. - Eladóvá vált super smash bros nintendo switch játék. Érdeklődni itt lehet: [ e-mail cím felfedése ] adelczirkos@freemail.huA számlaszám Unicredtit bank. a neten nincs róla semmi.
Valakinek ötlete esetleg?
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Faterkam
addikt
Nem írtam, hogy itt, csak tanácsot, vagy ötletet kértem (volna), mert nem tudom a Google Cache-ből sem előásni. Azt hittem van, (lesz) valakinek ötlete rá!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Mr.Hero
csendes újonc
Hello!
Most a mai napon 13:30 kor Csepelen [link] -ettől a kollégától vásároltam [link] -ezt a videókártyát,már ki is próbáltam világít,de képet nem ad,átvittem tesómhoz és ott sem működik,mondtam neki kiopróbálási gari adjon a lényeg működjön a többi nem számít,egyáltalán nem ad képet és nem működik.
Most próbálgatom hivogatni de sajnos a mobilját már kikapcsolta!
50.000-ft-ot fizettem neki,szeretném vissza kapni a pénzem...
-
Golden9
addikt
válasz Mr.Hero #2317 üzenetére
Jelentsd a csalókat topik: Mivel a termék garanciális, ezért a garanciát kell érvényesíteni.
[ Szerkesztve ]
[ Szeretkezve ]
-
Mr.Hero
csendes újonc
válasz Golden9 #2320 üzenetére
Sikerült felvenni az eredeti tulajjal a kapcsolatot és próbál segíteni a garizásban-36-hónap garival vásárolták 2018.11.20-án így még van rajta gari az Alzánál,azt mondták ők már eladták az illetőnek valamikor,szerencsémre kedvesek és segítőkészek!
,remélem szerencsével járok![ Szerkesztve ]
-
jani32
tag
Sziasztok légyszi segítsetek kétségbe vagyok esve! Egy ps4-ért utaltam 1 órája (tudom hülyeség volt, de már az idegeim a kereséstől meg mindentől odavannak és előre utaltam érte..)
Azóta fel lett függesztve itt a hardveraprón és a hirdetés se látszik.. Nem veszi fel a a telefont se.. ez mit jelent?? Kitől kérdezzem, hogy miért lett felfüggesztve?https://hardverapro.hu/tag/aranylanci.html
https://hardverapro.hu/apro/playstation_4_pro_1tb_bontatlan_uj/hsz_1-50.html
-
VinoRosso
veterán
Üdv,
kezdek agyfaszt kapni.
Vettem egy itteni hardveraprós hirdetés alapján még tavaly júniusban egy monitort egy céges eladótól, rendes garanciás, számlás, új, hibátlanként hirdetett monitort.
Mivel pixelhibás volt a monitor vissza akartam küldeni 14 napos elállási jog alapján, de ezt megtagadta az eladó.
Emiatt jelentettem a fogyasztóvédelemnél, és az általuk indított eljárásban el is marasztalták a céget (határozat van róla).
A lényeg: jelentettem a hirdetést HA rendszerén keresztül, hogy tiltsák ki az illetőt és az esetlegesen még a céghez köthető fiókokat/hirdetéseket.
Elsőnek azt a választ kaptam, hogy nem foglalkoznak vele, mert nem a hardveraprón történt az eset.Aztán jelentettem még egyszer ugyanazt a hirdetést, és oda beírtam nagybetűkkel, hogy de itt történt, ott van az első jelentésnél is a hirdetés linkje. A válasz: sajnáljuk, de akkor sem tudunk vele mit kezdeni.
Van egy nyilvánvalóan tisztességtelen eladó, aki össze-vissza hazudozik, akit elmarasztal a fogyasztóvédelem, de a moderátor szerint itt meg nyugodtan hirdethet tovább ha akar, nincs vele semmi gond.
Elmentek otthonról prohardveréknél vagy mi -
KEndre
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2323 üzenetére
Hali!
Volt olyan ítélet, hogy ki kell tiltani? A Fogyasztóvédelem hozott ilyen határozatot? Bemutattad az itteni illetékeseknek a határozatot? Ha igen, kinek? Szerinted hogy működik a kitiltás? Bemondásra? Bocs. Kiről van szó?Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!
-
VinoRosso
veterán
Hali,
Hogy működödik a kitiltás?
Azt feltételezem, hogy a kitiltásnak a lényege, hogy ha valaki átveri a másikat, és ez bebizonyosodik, akkor kitiltják, hogy másokat ne tudjon átverni a jövőben. Ha egy tett nem ér kitiltást az azt jelenti, hogy azt a tettet itt folytatólagosan lehet művelni, a PH üzemeltetők jóváhagyásával:
Nem tiltanak ki = itt nyugodtan csinálhatod.
Kitiltanak = itt nem csinálhatod.Amit az illető tett az pedig egyértelműen jogsértő.
Bemondásra?
Eddig úgy működött, hogy akit megkárosítottak az jelentette a dolgot, majd megkérdezték a másik felet és ha az nem tudta magát tisztázni akkor kitiltották. Egy ennek megfelelő procedúrát a Fogyasztóvédelem lefolytatott, amiben tisztázhatta volna magát de az illető el lett marasztalva, de egyébként nem kell egyetemet végezni a jogsértés megállapításához. Jogom volt visszaküldeni? Igen. Visszavette? Nem. Pont.
A Fogyasztóvédelem hozott ilyen határozatot?
Igen.
Bemutattad az itteni illetékeseknek a határozatot?
Nem, nem is kérték, hanem élből elutasító választ kaptam.
Volt olyan ítélet, hogy ki kell tiltani?
Mikor hozott ilyen ítéletet bármelyik hatóság az itt kitiltott személyekkel kapcsolatban? Jól értem, hogy azt akarod sugallni, hogy valamilyen végzésre lenne szükséged ahhoz, hogy innét kitiltassék?
[ Szerkesztve ]
-
-
VinoRosso
veterán
A hirdetésre kattintottam, ott a jelent gombot nyomtam meg és azon keresztül lettem elhajtva kétszer is moderátor által. A dolog tavaly augusztusban történt, októberre lett belőle határozat, volt fellebbezési idő, aztán meg sűrű elfoglaltság+covid őrület miatt nem tudtam vele foglalkozni. Mostanában ugrott be, hogy le fog járni az elállási idő (mert törvény szerint ilyenkor az 1 évvel meghosszabbodik), úgyhogy ma felhívtam a tagot hátha a határozat hatására jobb belátásra tért, de csak hebegett-habogott aztán rámcsapta a telefont, pedig örülhetne, hogy ennyi időt hagytam neki a változásra, igazán nem mondhatja, hogy nem voltam türelmes. Ezután kezdeményeztem az eltakarítását az oldalról, sikertelenül.
-
adammeyer
csendes tag
Olyan helyzetbe kerültem, hogy vásároltam egy terméket előre utalással, és miután elutaltam a pénzt az eladó eltűnt (viszonylag friss, negyed éves profil, 3 pozitív értékeléssel). Előtte könnyen ment a kommunikáció 1 napon keresztül, kb 5-5 egymásnak küldött levél váltásán át.
Gyakori az ilyesfajta eset? Nem akarok rosszat feltételezni de számomra gyanús kezd lenni. Hasonló tapasztalata van valakinek, illetve mit tudok tenni ilyen esetben?
-
adammeyer
csendes tag
válasz domperke #2330 üzenetére
Általánosságban érdeklődöm, nem konkrétan az eladó profillal kapcsolatban, illetve nem is akarom itt így nyilvánosságra hozni mert nem is biztos hogy szándékosan tűnt el.
A kérdés inkább az hogy amennyiben csalás áldozata lennék tudok-e illetve van-e értelme bankomhoz vagy rendőrséghez fordulni? és mikor/mennyi idő után van ennek értelme?
-
raziel01
veterán
-
adammeyer
csendes tag
válasz raziel01 #2333 üzenetére
A kérdés továbbra is az hogy előre utalásos csalás áldozataként milyen jogi lépéseket lehet tenni, illetve van-e ilyennel tapasztalata valakinek, de többször már nem szeretném leírni.
Az adott helyzetben nem tudom mi van a háttérben ugyanis az eladó azóta nem volt online és nem tudok vele semmilyen formában kommunikálni. De ez a kérdésem szempontjából teljesen irreleváns, vegyük úgy hogy meg sem történt.
-
KEndre
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2332 üzenetére
Hirdetési jogát felfüggesztettem, kértem, hogy beszélje meg veled az ügyet.
Megjegyzem: lassan egy éve nem járt az oldalon. Máskor időben szólj! Egy év után már elég reménytelen.
Rendben így?[ Szerkesztve ]
Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!
-
joergie
őstag
Sziasztok.
Fura fennforgás van, nem akarom hogy jogilag vagy bármilyen szempontból kérdéses legyen, úgyhogy inkább belekérdezek tapasztaltabbaktól=tőletek.
hardverapró újonc 23db +os értékelésű eladó.
rákérdeztem mennyi a cucc(egy termék a sokból), válasz:
9k postával, és 1-2hét próba után "kell" csak fizetni, akkor ad számlaszámot. Ez neki miért jó, és hol a trükk? Miskolcról jönne, ha ennek van jelentőssége.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
tundepiri
újonc
Sziasztok!
Párnapja próbáltam elérni a WandaO nevű felhasználót [link] és akkor derült ki, hogy véglegesen felfüggesztheték. Lehetne tudni miért? Tavaly vettem tőle 5TB Onedrive-ot, viszont hétvége óta nem tudom elérni és jó lenne tudni, hogy végleg lemondjak-e róla vagy legalább visszaszerezhetem legalább ideglenesen.
A választ és a segítséget előre is köszönöm. -
#76289792
törölt tag
Sziasztok!
Szolgáltatónál onnantól kezdve hogy ki lett fizetve a készülék és lejárt a kedvezmény miatt kötött hűség, már nem tilthatják le a készüléket?
-
-
Novver
senior tag
Sziasztok!
Még sosem írtam ide, szóval elnézést ha mégsem "ontopic"Szóval adott egy eladó akit jelentettem a rendszeren keresztül
Kaptam moderátori visszajelzést hogy egy héten belül vegye fel velem a kapcsolatot és rendezze a helyzetet. Éjjel írt, kompenzált és visszautalta a pénzem.A jelentésben a moderátori válasz ez volt:
"Felszólítottuk az eladót, hogy vegye fel Veled a kapcsolatot, és 1 héten belül rendezze a problémát. Kérünk szépen visszajelzést 1 hét múlva.
Köszönjük!"Na most én nem látok semmi gombot/opciót hogy hol kéne visszajeleznem hogy sikerrel zárult az ügy, csak alul a "vissza" gomb van. Esetleg a jelentős topicban jelezzek vissza?
Segítségeteket előre is köszönöm, nem szeretném ha feleslegesen járnának az eladó nyakára, csak azért mert hülye voltam visszajelezni
Life is a game... The game is my life!
-