- Apple asztali gépek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- Philips LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
PROHARDVER!
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyb3r
csendes tag
Sziasztok!
A következő problémába ütköztem. Eladtam egy Palit GTX 980Ti-t, amelynek a leírásában csak annyi szerepelt, hogy: "Eladás oka nagyobbra váltás. Garancia nincs rá." Kb csak másfél hónapig voltam a tulajdonosa.
Nekem egyetlen gondom volt vele, túlmelegedett a kiszáradt paszta miatt. Ez cserélve is lett, és onnantól megszűnt a probléma. 3 hétig teszteltem, mire meghirdettem.
Jelentkeztek is érte, személyesen átvette. Mivel nem nálam vette át, hanem egy megbeszélt helyszínen, így képek formájában bizonyítottam neki, hogy a kártya sértetlen. A tesztben a RainbowSix Sieges játékot futtattam 1080p, 144Hz, ultra beállítások mellett.
Személyes találkozónk során tájékoztattam a pasztacseréről is, illetve arról is, hogy bizonyos FSP tápegységgel (konkrétan egy Raider 550-el) nem indult, ellenben minden más táppal igen. Elégedetten vette át tőlem 5000Ft kedvezménnyel. Próbagaranciát is személyesen említettem neki, hogy 3 napot adok, és azt is elmondtam neki, hogy ha a pár napban bármilyen problémája akadna, csak egy hét múlva tudjuk rendezni. Hazavitte és aznap kipróbálta, majd elégedetten jelzett vissza, hogy abban a pillanatban is játszik vele és semmi gondja sincs.
Végül 2019.03.03-án kaptam tőle egy hívást, miszerint a kártya hibás. Igyekeztem segíteni neki, hogy mivel lehet kizárni a problémákat, de nem szűntek meg, sőt, végül a kártya nem adott képet. Ekkor már azt állította, hogy a kártyát nem azonnal tesztelte, csak a hívás napján volt rá alkalma. Pénzvisszatérítést kért tőlem, de 4 nappal a próbagarancia lejárta után nemet mondtam neki. Ez után "fenyegetőzött", hogy kideríti a címemet, hátha személyesen szót értünk. Később már a feljelentésről esett szó, mivel szerinte "nincs bizonyítékom ellene".
2013 óta vagyok tag, és bármilyen hibás terméket adtam el, azt megjelöltem. Eddig egyszer volt hasonló esetem, de ott kiderült, hogy a vásárló Overclock tesztelgetés közben sütötte meg a kártyát.
Jelen esetben mit tudok tenni?
06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care