Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz raziel01 #1622 üzenetére

    Sziasztok!

    Olyan kérdésem van, hogy mit lehet tenni, ha egy vásárlóm rám szeretné hárítani a garanciája megszűnését?

    A tárgyban szereplő (laptopszalon garanciális) laptopot kipróbálás és tesztelés után (minden funkciója működött, párom youtube videózott vele) 05.04-én adtam fel mpl futárral 150eFt értékbiztosítással.

    2015-05-02 08:27 esztétikai hibákat fotóztam, közeli képet is készítettem
    2015-05-05 11:55 jelzett a vevő, hogy megérkezett
    2015-05-05 15:46:18 értékelés megtörtént
    2015-05-06 18:47 hűtésre panaszkodott, garanciás ügyintézést javasoltam
    2015-05-14 14:45 azonnali megoldást vár, azt írja / fotózza: "szétszedtük"
    2015-05-15 mai napon már visszavásárlásra szólít fel

    ::::::::::::::::

    Türelmes vagyok, de a szerviz nem az én asztalom.

    Ennek ellenére tudom, hogy az illetéktelen beavatkozás, más szóval a házilag történő barkácsolás azonnali garanciavesztést eredményez.

    laptopszalon
    - garancia ászf 3. pont
    - garancialis feltételek kizáró okok

    Pár ezer forintból nem csinálok ügyet, egy JACK csatlakozót kicseréltetek, amennyiben megkeresnek a dologgal időben.. de ez kezd kellemetlenné válni, hisz ár alatt adtam el a gépet, tisztázva, hogy esztétikai hibája van. Ugyanakkor tesztek vannak arról, hogy műszakilag kifogástalan volt.

    Előre is köszönöm a választ. :R

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák